tenkte jeg sku "investere" i ett nytt tv nå... og siden jeg er student å sånn så tenkte jeg atte jeg sku drøye flatskjerm-drømmen noen år...
Så da kom jeg over dette 32" tv`n her: http://elprice.no/modules/module_131/te ... iew=0&mid=
så da lurte jeg på om det tilfeldigvis er noen her i klubben som har vært borti dette tv`n...
Det jeg tenker mest på da er bildekvaliteten. Scansonic blir produsert av Dantax og Dantax er ett helt greit merke, så resten av kvaliteten bekymrer meg lite. (det koster jo ikke akkuratt gull og grønne skoger så man kan jo ikke forvente allværdens.)
Ellers så er det bare å komme med andre tips om billige 32" tv`er hvis noen kommer over det
Har noen erfaringer ang tv... (Scansonic...)
Moderator: Moderatorer
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Navn: Per Arne Ralle
- Bil: 05`95 Estate 2.2TiD Vector
- Sted: Bø
Har noen erfaringer ang tv... (Scansonic...)
Per Arne Ralle
N369
"My drinking team has a racing problem"
05`95 Estate 2,2TiD Vector
85`900 2d Sedan Bruksveteran
83`99 2d Nostalgiprosjekt
69`Rekord 1700
N369
69`Rekord 1700
- Frode N220
- 1,5 bar
- Sted: Stjørdal
Billedkvaliteten er sikkert bra nok. Senere generasjoner crt-tv`er har jo mer enn godkjent bildekvalitet. Kjøpte selv en tilbuds 28" widescreen for 3-3500,- for 3 år siden. Den har absolutt godkjent bildekvalitet (LG).
Hva gjelder kvalitet, så har du 5 års reklamasjonsrett, og siden det ikke er spesielle slitedeler på tv`n, skal den fungere knirkefritt i 5 år. Alle feil skal rettes av Elprice.
Hva gjelder kvalitet, så har du 5 års reklamasjonsrett, og siden det ikke er spesielle slitedeler på tv`n, skal den fungere knirkefritt i 5 år. Alle feil skal rettes av Elprice.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Godt tips!!!!Frode N220 skrev:Tips!