Biltilsynet=Paragrafryttere

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Eirik N310
2.0 bar
2.0 bar
Sted: Lørenskog

Re: Biltilsynet=Paragrafryttere

Legg inn av Eirik N310 » 17 aug 2008, 00:03

Oi, en negativ tråd om biltilsynet... who would've thought :P

Det som er med biltilsynet er at de saksøker sine egne ansatte på grunnlag av ting som ikke burde ha blitt godkjent. Var bl.a. en fyr som godkjente 2 AC Cobraer som fikk sparken og ble saksøkt... ble frikjent etterhvert men.

Koster dem jobben om de gjør noe "galt"... så kan nok hende det er derfor de er i overkant nervøse til tider :-D
Eirik N310 |

'01 BMW 320 TD
x '95 Saab 900S 2.0i BLACK EDITION!!! (m/takluke)
x '84 Mercedes 300d.. :|
x '84 Saab 99GL Five Speed

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Re: Re:

Legg inn av EdHunter N815 » 17 aug 2008, 17:33

Retardius skrev:Akkurat like tåpelig som begrunnelsen til samferdselsministeren om hvorfor dem ikke fikk igjennom forsalget om personlige nummerskilt: "Nei, for det er jo bare jåleri". Og bare fordi hu synes det så kan hu ikke unne oss bilfolk den fordelen.

Sier litt om de som styrer dette landet.. Dette er jo da bare mine personlige meninger vel og merke :). Vær gjere uenig :P
SV/SP. Say no more. Den rødgrønne regjeringen er det mest ubrukelige makkverket som har entret norsk politikk. Jeg skal ikke starte noen politisk diskusjon, så jeg avstår fra å si hvem jeg mener burde ha styringen. ;)

Tilbake til topic, biltilsynet gjør jo faktisk bare jobben sin når det gjelder godkjenninger og sånt, det er vel reglene de må følge som er hele grunnlaget for problemet. Selvsagt har de litt å gå på til å bruke skjønn, men det er ikke mye i slike tilfeller.
Når det gjelder deres generelle oppførsel i mange saker er vi derimot inne i et helt annet kapittel, vet ikke hvor mange tilfeller av direkte overlegenhet og arroganthet jeg har vært borti der. Virker som de tror de er verdensmestre og gud på en gang enkelte som jobber der.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Medlemsnummer: N163
Navn: Gisle Hillesund
Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
Sted: Søgne
Kontakt:

Re: Re:

Legg inn av Gisle N163 » 19 aug 2008, 17:32

Retardius skrev: Eneste forskjellen er at rattet er på høyre siden..

Men det går jo ikke ann og kjøre med.. herregud.
Akkurat like tåpelig som begrunnelsen til samferdselsministeren om hvorfor dem ikke fikk igjennom forsalget om personlige nummerskilt: "Nei, for det er jo bare jåleri". Og bare fordi hu synes det så kan hu ikke unne oss bilfolk den fordelen.

Sier litt om de som styrer dette landet.. Dette er jo da bare mine personlige meninger vel og merke :). Vær gjere uenig :P
Ja jåleri ja... Hvis de skal forby slikt fordi det er jåleri så kan de vel gjøre det konsekvent. Personlig skilt for oss er vel omtrent det samme som maskara for samferdselsministeren. vi synes det er jålete med sminke, så derfor vil vi forby dette så ingen andre heller kan sminke seg. Og hva med øredobbene hun alltid går med? Er ikke det jåleri så vet ikke jeg... :evil:

-Gisle
'96 Saab 900R Turbo

If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.

Svar