Hirsch aluminiums pedaler m.m.
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
312 euro er vel 2533kr, om dette er inklusive norske avgifter etc. er det sikkert ikke, men Saab-huset har heller ingen prisliste på dette med norske priser, hvilket er frustrerende. Men, mener fortsatt at det er viktig å ha gode pedaler. Er jo trossalt med dem en kontrollerer mye av bilen, like viktig som bra dekk!
- Hirsch-Performance
- Grunnladetrykk
- Kontakt:
Hei
Alle Saab forhandlere i Norge har tilgang til disse prislistene på Hirsch Performance produkter, de ligger jo på deres lokale Saab nett, der de har all annen info.
Eller så kan de logge seg inn på våre nettsider og se på alle produkter og priser der.
Så priser skal de ha tilgang til.
Mvh
Hirsch Performance
Alle Saab forhandlere i Norge har tilgang til disse prislistene på Hirsch Performance produkter, de ligger jo på deres lokale Saab nett, der de har all annen info.
Eller så kan de logge seg inn på våre nettsider og se på alle produkter og priser der.
Så priser skal de ha tilgang til.
Mvh
Hirsch Performance
Saab Performance by Hirsch
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
jeg har fått lett svar hos saabhuset i det siste når jeg har spurt om pris på hirsch varer,,
jeg vet at tilbake for 3-4 uker siden var det ikke like lett og få svar på pris men det har endret seg nå
jeg vet at tilbake for 3-4 uker siden var det ikke like lett og få svar på pris men det har endret seg nå
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Voksne priser, det er sant. Og det koster å være kar. Karbondetaljene er ekte karbon da riktignok. Her er det snakk om prioriteringer.
Men si meg, sammenlignet med AC Schnitzer, AMG o.l. leverandører, er egentlig Hirsch så hinsides dyrt? (Ooops litt avsporing)
Men si meg, sammenlignet med AC Schnitzer, AMG o.l. leverandører, er egentlig Hirsch så hinsides dyrt? (Ooops litt avsporing)
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
-
- 2.0 bar
Hvem fa...n vil vel ha karbon. Så det kan koste så mye det vil!
(jada, jeg vet jeg muligens provoserer noen nå)
Det som derimot ikke er dyrt, sammenlignet med det man får igjen av nytelse å se på, er Hirsch-vingen til 9-5 estate. Den bør stå øverst på ønskelista til alle med "riktig" bil. (og som nr. 2 på lista til de som ikke har sånn bil!!)
(jada, jeg vet jeg muligens provoserer noen nå)
Det som derimot ikke er dyrt, sammenlignet med det man får igjen av nytelse å se på, er Hirsch-vingen til 9-5 estate. Den bør stå øverst på ønskelista til alle med "riktig" bil. (og som nr. 2 på lista til de som ikke har sånn bil!!)
Hilsen Ole-P. N-154
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Pedaler
Pedalsettet ifra Hirsch er pent, kanskje noe av det peneste som er laget av pedaler
Ellers er det noen her med erfaring i hvordan alupedaler oppfører seg i -10 med litt is snø på skoen
Ellers er det noen her med erfaring i hvordan alupedaler oppfører seg i -10 med litt is snø på skoen
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Oki
Skjønner ,,, da er jo saken grei. Blir nok et sett slike på meg etterhvert også
Close to your saab,closer to you with Speedparts
Nja.... De kan faktisk være litt glatte.utengen skrev:Hei
Ja har kjørt med de pedalene nå i 3år, alt fra +30til -30 grader med bløte, isete, møkkete og tørre sko. Og ingen problemer, ettersom det er gummiknotter på pedalene så er det ingen problem.
Men hadde det ikke vøri gummiknotter der så er det kanskje ett problem.
Mvh
Tommy Utengen
Nå som det er kommet litt snø her hjemme, har jeg funnet ut at hvis
jeg kjører med sko med grovt mønster, og tråkker litt "skjevt" på
clutch pedalen, kan det gleppe litt.
Må passe på å tråkke "rett på" pedalen så en treffer gummiknottene.
Med sko med "flat" såle er det ikke noe problem
(...og så har vi jo heldigvis ikke snø så lenge da).
Men pedalene er flotte....
-58 93b TT
-64 96 TT Gr.II
-04 9-3 Vector cabrio, 1.8t Hirsch
-64 96 TT Gr.II
-04 9-3 Vector cabrio, 1.8t Hirsch
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Det skjedde da med gamlebilen min også som hadde helt orginale Mr.Bitchy (Mitsubishi) pedaler. Nå har jeg desverre ikke clutch pedal lenger.bau skrev:
Nå som det er kommet litt snø her hjemme, har jeg funnet ut at hvis
jeg kjører med sko med grovt mønster, og tråkker litt "skjevt" på
clutch pedalen, kan det gleppe litt.
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
-
- 2.0 bar
Jeg tar alltid av meg skoene før jeg setter meg i setet.
Deretter bruker jeg en hørføner for å føne/tørke føttene slik at jeg er helt sikker på at de er tørre. Og jeg har ingen problemer med at føttene glir på pedalene.
Deretter bruker jeg en hørføner for å føne/tørke føttene slik at jeg er helt sikker på at de er tørre. Og jeg har ingen problemer med at føttene glir på pedalene.
Sist redigert av Ole-P-N154 den 10 jan 2006, 14:51, redigert 1 gang totalt.
Hilsen Ole-P. N-154