Det er det dummeste jeg har hørt, du har gnålt i hele denne tråden om et seriøst svar og det fikk du pokker meg. Det er slike som du som ikke klarer å la saken ligge, men må gnåle om og om igjen om at du ikke har fått det svaret du ville høre som behandler de dårlig. Du vil tydeligvis bare skape ugreie og F***. Det tror jeg du har greid. Gratulerer.ut218 skrev:AarnesenN313 skrev:Kan noen ta å stenge denne tråden nå! Dette er F*** ikke en måte å behandle en sponsor/støttespiller på. Akkurat nå er jeg flau over å være medlem i STCN. Korrupsjon eller ikke.
Det er sponsor og støttespiller som behandler seg selv. Dessverre.
Speedparts og s?rvis
Moderator: Moderatorer
- AarnesenN313
- 0.7 bar
- Sted: Hurum
-Anders-
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86
Problemet til SP er jo kundeoppfølgingen eller som nevnt en person som tar ansvar for bestillinger og kundebehandling.ut218 skrev:Her står ingenting om å skjerpe seg, ingen beklagelse. Kritikken jeg og andre har kommet med er velbegrunnet. Vi har etterlyst svar som vi ikke får. ..
Jeg leste mellom linjene i svaret fra SP:
"Vi er ett lite firma, og vi har mye å gjøre med både ordre og jobber på verkstedsiden."
"Vi har ikke kapasitet til å sende mail eller ringe de som har ting i rest hver dag"
"Vi kan godt ansette en person til og ta seg av restordre og kundeoppfølging, men det vil resultere i at prisene på varene vil måtte øke med 40%."
Jeg valgte å lese dette slik:
SP skjønner at de ikke er flinkest i klassen på dette området, og at de heller ikke ønsker/har kapasitet til å forbedre seg på dette feltet.
Da vet man iallefall hvorfor ting er som de er hos SP og hva man har og forholde seg til når man bestiller.
Det å bestille på nett hos Elkjøp og gjøre det samme hos SP kan aldri sammenlignes.
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Svaret jeg ønsket var.AarnesenN313 skrev:Det er det dummeste jeg har hørt, du har gnålt i hele denne tråden om et seriøst svar og det fikk du pokker meg. Det er slike som du som ikke klarer å la saken ligge, men må gnåle om og om igjen om at du ikke har fått det svaret du ville høre som behandler de dårlig. Du vil tydeligvis bare skape ugreie og F***. Det tror jeg du har greid. Gratulerer.ut218 skrev:AarnesenN313 skrev:Kan noen ta å stenge denne tråden nå! Dette er F*** ikke en måte å behandle en sponsor/støttespiller på. Akkurat nå er jeg flau over å være medlem i STCN. Korrupsjon eller ikke.
Det er sponsor og støttespiller som behandler seg selv. Dessverre.
Ja vi har nok hatt endel problemer. Mye grunnet lite erfaring, men vi ønsker og lytte, og skjerpe oss. Vi vil gi kunden den beste sørvis vi kan. Vi setter pris på konstruktiv kritikk, og synes det er fint at dere tar dette opp. Vi lærer sakte men sikkert, og satser på å yte maks sørvis til alle som kontakter oss, enten direkte, pr telefon eller bruker bestillingsfunksjonen på nettet. Nettdelen vil bli omorganisert og enkelte deler med lang ventetid, blir markert med spesialbestilling.
Alle som bestiller skal straks få beskjed om eventuelle forsinkelser slik vi etter loven plikter. Og vi skal tidsangi bestillingen.
Vi skal få raskere levering. Vi skal ikke la det gå en måned, 6 måneder eller ett år før vi får tak i delen. Vi kan ikke gi garanti, men alle som bestiller skal vite at vi gjør så godt vi kan, og alle får.
Vi beklager vår stivbeinte holdning, og at noen kan ha blitt støtt av våre svar på mail, og håper de kan tilgi oss i en stresset hverdag. Vi ønsker nå alle kunder velkommen. Og vi vil nå ta kontakt med de som ikke har fått utført bestillingen, slik at vi kan få en ny dato for levering, eventuellt høre om de vil heve kjøpet, og så gi et symbolsk plaster på såret for dårlig oppfølging. Beklager..
-------------------------------------------------
Hadde ikke dette hørtes bedre ut. De hadde snudd det til kjempereklame.
Det inntrykket jeg nå sitter med er;
Vi orker ikke og har ikke kapasitet til å drive seriøst slik som våre konkurrenter. Kunder er noe herk når de klager. Vi har ikke tid til kundebehandling. Kommer delen 3mnd eller ett år for sent trenger vi ikke gi beskjed, det er kundens problem. At han kunne skaffe delen et annet sted i mellomtiden, so be it. Vi bryr oss ikke om at kunden er dust og venter på en pakke som ikke kommer. Han har jo sjøl valgt å bestille fra oss. Kundens tid er nemlig helt uten verdi for oss....... Og klager han, eller sverter oss foran alle andre, ja da blir vi sure, for vi vil jo ikke at andre skal se åssen vi egentlig er. For det må jo holdes hemmelig.
2002 9-5 Aero automat
- Joachim N370
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
- 9000 Geir N371
- 1.2 bar
- Sted: Ågotnes
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Leste hele tråden i dag, har ikke sett på den før, og hele 10 sider! Jøss!
Vel, forholdet mitt til Speedparts har aldri vært noe kjempeforhold, men herregud! Nå ble jeg mer glad i Speedparts! De har helt rett i alt de sier, og jeg er VELDIG enig i et par, tre, fire, fem.. ti andre her.. STENG TRÅDEN!
Speedparts er beste/eneste "Saab-familie" vi har.. altså.. vi vil ha stasj, de gir oss stasj!
Ingenting å utsette på denne bedriften, til de av dere som faktisk har bestilt deler og ikke fått de, DEAL WITH IT! Speedparts som deg og meg, er faktisk dødelig, og alt avhenger av deres underleverandører, som kanskje også lover og lover, og da vil sikkert ikke Speedparts si at det tar 2 mnd, å få en del på lager, når en av deres underleverandører har lovet den levert innen et par dager!
Jeg støtter Speedparts 100% i denne saken! STÅ PÅ!! ^^
Vel, forholdet mitt til Speedparts har aldri vært noe kjempeforhold, men herregud! Nå ble jeg mer glad i Speedparts! De har helt rett i alt de sier, og jeg er VELDIG enig i et par, tre, fire, fem.. ti andre her.. STENG TRÅDEN!
Speedparts er beste/eneste "Saab-familie" vi har.. altså.. vi vil ha stasj, de gir oss stasj!
Ingenting å utsette på denne bedriften, til de av dere som faktisk har bestilt deler og ikke fått de, DEAL WITH IT! Speedparts som deg og meg, er faktisk dødelig, og alt avhenger av deres underleverandører, som kanskje også lover og lover, og da vil sikkert ikke Speedparts si at det tar 2 mnd, å få en del på lager, når en av deres underleverandører har lovet den levert innen et par dager!
Jeg støtter Speedparts 100% i denne saken! STÅ PÅ!! ^^
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
ParADigM N558 skrev:Speedparts er beste/eneste "Saab-familie" vi har.. altså.. vi vil ha stasj, de gir oss stasj!
Saken er forsåvidt at Speedpart ikke GIR stasj, de tar betalt for det i egenskap av å være butikk. Og i likhet med enhver butikk i landet så har de forpliktelser overfor kunden som de er nødt til å holde, ellers havner de i skuffen med "cowboy-firmaer". Det er jo ikke verre enn det. Det øyeblikket man mister fokus på grunntemaet, og det gjelder begge parter i denne diskusjonen, så havner man i en emosjonell krangel som ikke fører med seg noe posistivt.
Det bør ikke være noe problem å handle med en butikk som Speedparts hvis man har de riktige forventingene.
Skjerpings folkens.
Her er en masse av speedparts-tro tjenere indignert over at speedparts får kritikk. De fortjener kritikk. De driver påviselig på kanten av god forretningsskikk, og så kommer en masse velmenende fans nå å anklager andre for å påpeke dette. Har dere lest hva dette dreier seg om. Jeg tviler sterkt på at noen har lest gjennom alle sidene med innlegg.
Kan de ikke drive butikk orntli så fortjener de pepper. Enhver som driver butikk vet at kunden er alt. Å forsvare SP bringer dem bare nærmere katastrofen, for dere alene klarer aldri å holde driften igang. Jeg synes ikke noe synd på Bent og Ole. Å sause seg til de grader inn i problemene er egentlig deres egen skyld. Om dere som kunder vil være dørmatter er også deres egne valg. Uansett vil jeg påstå at STCN er bedre tjent med ikke å ha noe direkte kontakt med firmaet. De som vil, kan handle der, de som ikke vil, kan handle andre steder
Jeg synes klubblogoen og klubben skal holde seg for god til å linke til SP, spesielt ettersom de nekter å gjøre noen forandringer. Idag framstår de som en bedrift som ikke kan takle kundene sine på en orntli måte. De opptrer barnslig, uhøflig, og oppfarende. De tåler ikke sunn kritikk og i perioder har det virket som det det fullstendig tar av, i negativ betydning. Den useriøsiteten er nå iferd med å smitte over på klubbens gode rykte. Vi kan rett og slett ikke gå god for denne typen forretning...... Det er nå min mening.
Her er en masse av speedparts-tro tjenere indignert over at speedparts får kritikk. De fortjener kritikk. De driver påviselig på kanten av god forretningsskikk, og så kommer en masse velmenende fans nå å anklager andre for å påpeke dette. Har dere lest hva dette dreier seg om. Jeg tviler sterkt på at noen har lest gjennom alle sidene med innlegg.
Kan de ikke drive butikk orntli så fortjener de pepper. Enhver som driver butikk vet at kunden er alt. Å forsvare SP bringer dem bare nærmere katastrofen, for dere alene klarer aldri å holde driften igang. Jeg synes ikke noe synd på Bent og Ole. Å sause seg til de grader inn i problemene er egentlig deres egen skyld. Om dere som kunder vil være dørmatter er også deres egne valg. Uansett vil jeg påstå at STCN er bedre tjent med ikke å ha noe direkte kontakt med firmaet. De som vil, kan handle der, de som ikke vil, kan handle andre steder
Jeg synes klubblogoen og klubben skal holde seg for god til å linke til SP, spesielt ettersom de nekter å gjøre noen forandringer. Idag framstår de som en bedrift som ikke kan takle kundene sine på en orntli måte. De opptrer barnslig, uhøflig, og oppfarende. De tåler ikke sunn kritikk og i perioder har det virket som det det fullstendig tar av, i negativ betydning. Den useriøsiteten er nå iferd med å smitte over på klubbens gode rykte. Vi kan rett og slett ikke gå god for denne typen forretning...... Det er nå min mening.
2002 9-5 Aero automat
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Kan ikke noen snart stenge denne tragedien av en tråd
Det eneste den skaper er bitterhet og uvennskap, har dere noe usagt med Speedparts eller en hvilken som helst bedrift for den del, ta det med dem direkte!
Å spre eder og galle på et forum som dette hører ingen steds hjemme, og ser i tillegg ut til å ha kostet klubben en av våre få hovedsponsorer.
Så gratulerer med dagen, dere har virkelig klart å dra dette forumet ned i gjørma for min del
Det eneste den skaper er bitterhet og uvennskap, har dere noe usagt med Speedparts eller en hvilken som helst bedrift for den del, ta det med dem direkte!
Å spre eder og galle på et forum som dette hører ingen steds hjemme, og ser i tillegg ut til å ha kostet klubben en av våre få hovedsponsorer.
Så gratulerer med dagen, dere har virkelig klart å dra dette forumet ned i gjørma for min del
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Då tenkjer eg stengetid nærmar seg, då det ser ut som at om det ikkje kjem til å kome noko anna enn fleire useriøse innlegg og skitkasting ut av dette.
Hadde håpa å kunne holde tråden åpen, men det siste som kan minne om seriøsitet er nok tappa ut.
Det er synd om det er enkelte medlemmar og levrandørar som vil trekke seg ut etter dette, fordelar ikkje noko skyld her, men på generelt grunnlag kan en vel gi følgande råd for framtidige debattar/handlingar, og det er å bruke sunn fornuft...
Hadde håpa å kunne holde tråden åpen, men det siste som kan minne om seriøsitet er nok tappa ut.
Det er synd om det er enkelte medlemmar og levrandørar som vil trekke seg ut etter dette, fordelar ikkje noko skyld her, men på generelt grunnlag kan en vel gi følgande råd for framtidige debattar/handlingar, og det er å bruke sunn fornuft...
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
For de som lurer så er det jeg som har editert en del innlegg for krenkende innhold. Vi skal ikke ha rene personangrep på dette forumet, og personlige diskusjoner kan taes andre steder enn her i åpent fora.
Jeg sier generellt til alle:
"Den som roper i vasken får svar!"
Jeg sier generellt til alle:
"Den som roper i vasken får svar!"
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18