Speedparts og s?rvis
Moderator: Moderatorer
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Speedparts
Vi kommer til å svare like lavmål som alle " luringene " svarer her. "Ja vi er en feilfri bedrift ,,, har ikke noe å lære av noen".
"Skulle du mot formodning bestille varer hos oss, ikke forvent noen ting" !!
Dette er et svar til alle idiotiske innlegg på denne tråden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Skulle du mot formodning bestille varer hos oss, ikke forvent noen ting" !!
Dette er et svar til alle idiotiske innlegg på denne tråden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
-
- 2.0 bar
Hvis nå "ut" og alle andre som ønsker at Speedparts skal bli bedre, tar kontakt med de, pr mail eller telefon, så får man muligens en løsning på dette.
Vi som ikke blir berørt av dette, trenger ikke vite hva begge parter vet/mener/beviser osv.
Men slik som det er nå, blir det bare "tullball" (en mild måte å si det jeg ville ha sagt, men av frykt for å skade de skrøplige sjeler...)
Ha en god dag alle sammen.
Vi som ikke blir berørt av dette, trenger ikke vite hva begge parter vet/mener/beviser osv.
Men slik som det er nå, blir det bare "tullball" (en mild måte å si det jeg ville ha sagt, men av frykt for å skade de skrøplige sjeler...)
Ha en god dag alle sammen.
Hilsen Ole-P. N-154
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Kontakt:
Speedparts
Ja det ønsker jeg meg til jul !
www.speedparts.no
www.speedparts.no
Dette begynner jo å bli latterlig. Kan dere ikke forstå hva det er snakk om her.. En tråd starter om dårlig tilbakmelding og varer som ikke kommer. Mange har liknende erfaringer. Og så skal dere komme inn på enkeltsaker for å motbevise hva? Det generelle inntrykket står jo. Mange bestiller deler, og hører ikke noe mer.
Her er posten saab90 sendte dere:
"Jeg bestilte for en god stund deler til min Saab 90. Nå lurer jeg på om jeg kommer til å få de delene. Vil jeg? Bilen har stått utenfor huset på 2 hjul lenge nok på grunn av at jeg ikke har delene som trengs for å montere. I begynnelsen håpet jeg på å få delene før snøen falt, så jeg slapp å montere metalldeler i flere minusgrader, det er ikke mulig nå. Hva er leveringstid på de delene som gjenstår å få på lager?"
Her er svaret dere gir:
"Hvis bilen står ,,, anbefaler jeg deg turen til SAAB å få delene."
Dere giddet ikke engang svare på spørsmålet hans, etter å ha latt han vente i det uvisse. Det er ikke bare dårlig kundebehandling. Det er elendig. Kunden bestiller for at han har et behov.
Forøvrig gidder dere ikke love bot og bedring, noe som stadig bekreftes av den offensive holdningen dere inntar ved enhver klage. Tragisk for dere, en bagatell for oss. At dere nå fortsetter, og ikke svare på noen av innleggene, bare komme med motangrep på gyldig kritikk, da viser det noe om holdningen til kundebehandling. Huff.
"Jeg bestilte for en god stund deler til min Saab 90. Nå lurer jeg på om jeg kommer til å få de delene. Vil jeg? Bilen har stått utenfor huset på 2 hjul lenge nok på grunn av at jeg ikke har delene som trengs for å montere. I begynnelsen håpet jeg på å få delene før snøen falt, så jeg slapp å montere metalldeler i flere minusgrader, det er ikke mulig nå. Hva er leveringstid på de delene som gjenstår å få på lager?"
Her er svaret dere gir:
Dere giddet ikke engang svare på spørsmålet hans, etter å ha latt han vente i det uvisse. Det er ikke bare dårlig kundebehandling. Det er elendig. Kunden bestiller for at han har et behov.
Forøvrig gidder dere ikke love bot og bedring, noe som stadig bekreftes av den offensive holdningen dere inntar ved enhver klage. Tragisk for dere, en bagatell for oss. At dere nå fortsetter, og ikke svare på noen av innleggene, bare komme med motangrep på gyldig kritikk, da viser det noe om holdningen til kundebehandling. Huff.
Sist redigert av ut218 den 26 nov 2005, 14:24, redigert 1 gang totalt.
2002 9-5 Aero automat
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Kontakt:
Svaret med at SAAB 90 kunne dra til SAAB etter deler var faktisk velment ifra oss.. men beklager at vi ga et tips om hvordan hans bil ble fort kjørbar igjenut218 skrev:Dette begynner jo å bli latterlig. Kan dere ikke forstå hva det er snakk om her.. En tråd starter om dårlig tilbakmelding og varer som ikke kommer. Mange har liknende erfaringer. Og så skal dere komme inn på enkeltsaker for å motbevise hva? Det generelle inntrykket står jo. Mange bestiller deler, og hører ikke noe mer.
Her er svaret dere gir:
Forøvrig gidder dere ikke love bot og bedring, noe som stadig bekreftes av den offensive holdningen dere inntar, ved enhver klage. Tragisk for dere, en bagatell for oss. At dere nå fortsetter, og ikke svare på noen av inleggene, bare komme med motangrep på gyldig kritikk, da viser det noe om holdningen til kundebehandling. Huff.
Ja sånn er det å være kunde hos oss, helt tragisk !
www.speedparts.no
www.speedparts.no
Jeg har på min side ikke handlet hos Speedparts(mest fordi jeg ikke bor lenger i Norge..), men etter å ha observert holdningen deres i denne tråden så ville jeg nødig ha valgt dem som leverandør. En viss ydmykhet og seriøsitet er et minstekrav for en kommersiell bedrift, om man har som hensikt å henge med en stund...
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Kontakt:
" Til de personer som ikke tør å ta direkte kontakt pr mail eller tlf når de lurer på noe " Kjøp gjerne dine deler et annet sted en hos osscolombo skrev:Jeg har på min side ikke handlet hos Speedparts(mest fordi jeg ikke bor lenger i Norge..), men etter å ha observert holdningen deres i denne tråden så ville jeg nødig ha valgt dem som leverandør. En viss ydmykhet og seriøsitet er et minstekrav for en kommersiell bedrift, om man har som hensikt å henge med en stund...
innlegg editert for krenkende innhold
www.speedparts.no
www.speedparts.no
Atter en gang hopper dere over spørsmålene. Er det for vanskelig å svare?
På meg så virker det som de vanskelige bestillingene legges til side, for å si det pent. Blir som postmannen som hiver posten i søpla når han ikke gidder å gå runden sin.
Ja, kan godt være velment, men det er en grov fornærmelse mot den stakkaren som har sittet å ventet i en måned på delen, for først da å få vite at han like godt kunne kjøpt delene på saab. Og ikke bare det. Dere gidder ikke svare han på spørsmålene. Det er helt utrolig...
Selv har jeg alltid kunnet hente ut delen samme dag, eller dagen etter hvis jeg skulle ha noe på saab. Sier det bare for å sette ting i perspektiv. Hadde han bestillt delene fra saab, så hadde dem kommet innen en uke, og de er heller ikke dyre. Og kundeservicen er absolutt fortreffelig der.
På meg så virker det som de vanskelige bestillingene legges til side, for å si det pent. Blir som postmannen som hiver posten i søpla når han ikke gidder å gå runden sin.
Ja, kan godt være velment, men det er en grov fornærmelse mot den stakkaren som har sittet å ventet i en måned på delen, for først da å få vite at han like godt kunne kjøpt delene på saab. Og ikke bare det. Dere gidder ikke svare han på spørsmålene. Det er helt utrolig...
Selv har jeg alltid kunnet hente ut delen samme dag, eller dagen etter hvis jeg skulle ha noe på saab. Sier det bare for å sette ting i perspektiv. Hadde han bestillt delene fra saab, så hadde dem kommet innen en uke, og de er heller ikke dyre. Og kundeservicen er absolutt fortreffelig der.
2002 9-5 Aero automat
Speedparts Norway skrev:" Til de personer som ikke tør å ta direkte kontakt pr mail eller tlf når de lurer på noe " Kjøp gjerne dine deler et annet sted en hos osscolombo skrev:Jeg har på min side ikke handlet hos Speedparts(mest fordi jeg ikke bor lenger i Norge..), men etter å ha observert holdningen deres i denne tråden så ville jeg nødig ha valgt dem som leverandør. En viss ydmykhet og seriøsitet er et minstekrav for en kommersiell bedrift, om man har som hensikt å henge med en stund...
innlegget er editert for krenkende innhold
Hæææææææææææ. Driver dere butikk?
2002 9-5 Aero automat
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Kontakt:
ut218 skrev:Speedparts Norway skrev:" Til de xxxxxxxxxx som ikke tør å ta direkte kontakt pr mail eller tlf når de lurer på noe " Kjøp gjerne dine deler et annet sted en hos osscolombo skrev:Jeg har på min side ikke handlet hos Speedparts(mest fordi jeg ikke bor lenger i Norge..), men etter å ha observert holdningen deres i denne tråden så ville jeg nødig ha valgt dem som leverandør. En viss ydmykhet og seriøsitet er et minstekrav for en kommersiell bedrift, om man har som hensikt å henge med en stund...
Ja vi prøver så godt det går,,, men mye av tiden går desverre til deg og dinexxxxxxxxxx!!
editert for krenkende innhold
www.speedparts.no
www.speedparts.no
Hæææ. Har dere så mange av oss sytere. Altså værre enn jeg trodde. Har dere tenkt på at det kanskje er dere som har skylda for dette.Ja vi prøver så godt det går,,, men mye av tiden går desverre til deg og dinexxxxxxxxxxxxx!
Dere gir jo ingen tilbakemeldinger på ordrer. Dere orker ikke svare på spørsmål på mail. At dere i det hele tatt gidder å taste her inne er jo et under. Men selvfølgelig, her svarer dere heller ikke på det det spørres om. Ser ikke egentlig hvor dere bruker tida til kundebehandling, jeg. Vi må være fryktelig mange da?
2002 9-5 Aero automat
- Frode N073
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N073
- Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
- Sted: Sola
Eg tvile ikkje på at dokk gjør så godt dokk kan. Men denne siste setningen der hørra absolutt ikkje hjemma verken her ellår andre plassa. Sånn seie dokk bare ikkje te verken eksisterande ellår fremtidige kunda. Eg har aldri handla någe hos Speedparts Norge men har/hadde plana om både trim og understellsoppgraderinga. Men ut i fra den holdningen dokk vise her så e det ikkje sikkert eg velge dokk som leverandør lengår.Speedparts Norway skrev:ut218 skrev:Speedparts Norway skrev: " Til de xxxxxxxxxxxxx som ikke tør å ta direkte kontakt pr mail eller tlf når de lurer på noe " Kjøp gjerne dine deler et annet sted en hos oss
Ja vi prøver så godt det går,,, men mye av tiden går desverre til deg og dine xxxxxxxxxxxxx!!
Husk at det e kundane dokk leve av, uansett om de har positive ellår negative erfaringa. Får dokk kritikk så bør dokk prøva å retta dokk itte det så godt dokk kan, ikkje begynna å slenga med lippå itte de så e misfornøyd.
Seie dokk sånn te de som møte opp personligt og?
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Kontakt:
Litt av poenget med de sarkastiske innleggene lenger opp, er å svare på samme useriøse måte som en del av innleggene har utartet seg.
www.speedparts.no
www.speedparts.no
- 9000 Geir N371
- 1.2 bar
- Sted: Ågotnes
Eg må bare le...fælt å si det...men det ligner på en god smørje tatt ut i fra "TV2 hjelper deg" eller noe sånt...uten å beskrive næremere.
Mulig innlegget virker useriøst, men eg syns det var litt beskrivende. Bortsett fra at de fleste bedrifter pleier å komme med en baklagelse...
Mulig innlegget virker useriøst, men eg syns det var litt beskrivende. Bortsett fra at de fleste bedrifter pleier å komme med en baklagelse...
Geir
-91 9000 CD 2.3i
-91 9000 CD 2.3i