Speedparts og s?rvis

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Øyvind N43
1.2 bar
1.2 bar
Medlemsnummer: 43
Navn: Øyvind
Bil: 9000
Sted: Hovin

Legg inn av Øyvind N43 » 25 nov 2005, 18:14

=D> :worship:
Saab 9000 CSE

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg inn av Eirik N396 » 25 nov 2005, 18:43

jeg håper også du vil fortsette å være bruker av forumet.. :) og jeg kan love deg at du ikke er alene om dette! jeg vet om minst 3 stykker som aldri fikk noe av bestillingen sin. og hørte ikke noe utenom ordrebekreftelsen.. da det var gått 6-12måneder sendte de mail og "purret", og ble kalt "frekk dritt" eller noe i den duren. uten å ha jort annet en å spørre om bestillingen sin.. (tar forbehold om små huskefeil fra sist lørdag)

så selv om du ser litt "alene" ut her, så er du ikke det :)

Brukeravatar
saabanders
1.2 bar
1.2 bar
Sted: Sogn& Fj.

Re: Bra innlegg!!

Legg inn av saabanders » 25 nov 2005, 18:51

Viggen-51 skrev:Synes dette var et SVÆRT BRA innlegg! :!:

Håper du vil fortsette her på forumet, selv om du ikke vil skrive mer om akkurat dette emnet!
Vil bare si meg helt enig.Fortsett på forumet. Jeg har også etter flere mislykkete forsøk på handel avsluttet mitt forhold til Speedparts forhåpentligvis til glede for begge parter. Synest froresten dette er en viktig og intresant tråd.

Anders

ut218
1,5 bar
1,5 bar
Sted: Tromsø

Styremedlemmer bør skjerpe seg

Legg inn av ut218 » 25 nov 2005, 19:15

Ole-P-N154
InnleggSkrevet: Tor Nov 24, 2005 11:28 pm Tittel:
Dette er vel en sak hvor det er meget enkelt å finne løsningen.

De som er så misfornøyd at de ser seg "nødt" til å "velte dritten sin over oss andre" : LA VÆR Å HANDLE DER! Så får både dere, Speedparts og vi andre litt ro!!

PS! Klarer ikke helt å la være jeg heller: I en stresset hverdag, er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde satt 1.pri på en bestilling på 100,- kr ,men jeg er jo bare et fornuftig menneske....... Wink
----------------------------------------------------

Dette innlegget er uverdig for et styremedlem..
Saken er den at mange har en negativ kunde-opplevelse med speedparts. Erfaringer som her kommer fram er nyttige. Bestillinger blir ikke tatt seriøst. Og da er det helt greit å lage en tråd om dette.
Når en bedrift behandler de "vanskelige" bestillingene så useriøst og lar dem vente i det uvisse mens bilen står, ja da har de lagt opp til det selv.

Ser ingen grunn til å legge fingrene imellom.. Folk har krav på å få vite slikt av sine saabvenner. Nå vet kanskje andre her at en bestilling fra speedparts ikke er en bestilling, men en kanskje-bestilling. Noe svarene fra speedparts også indikerer. En annen ting er hva slikt innebærer i lovmessig retning. De har påtatt seg leveringsforpliktelser, uten noen forbehold, og tilbakemeldinger. Kunden har ingen plikt til å hente ut en pakke som kommer1 måned etter at varen er bestilt. Heller tvilsomt om 3 uker gir plikt til å hente en pakke uten at kunden har fått tilbakemelding. Derfor oppfordrer jeg folk til å kjøpe varer andre steder, og ikke hente ut sent ankomne pakker En sent ankommet pakke skal heller ikke betales returporto for. Er speedparts klar over dette? Bildeler skal komme til rett tidspunkt uansett, og om ikke annet er opplyst forutsettes at lagerførte deler sendes øyeblikkelig, dvs innen et par virkedager, og ankommer innen 10virkedager. Har dere forbehold om ikke lagerførte deler? Vet kundene noe om slikt i det hele tatt. Er dere også klar over at dere kan bli holdt ansvarlig for kundens merkostnader.
Les kjøpsloven dere.
Dere bryter opplagt opplysningsplikt ifølge paragraf 28 og må følgelig også stå til ansvar i paragraf 27. Skal ikke lage for mye ut av dette, men dere skal ikke se bort ifra at dere kan bli holdt ansvarlig for merkostnader ved kjøp av deler andre steder om manglende levering medfører betydelige hindringer for kunden.
------------------------------------------------------------
§ 25. Heving.

(1) Kjøperen kan heve kjøpet når forsinkelsen medfører vesentlig kontraktbrudd.

(2) Kjøpet kan også heves dersom selgeren ikke leverer innen en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse som kjøperen har fastsatt.

(3) Mens tilleggsfristen løper kan ikke kjøperen heve, med mindre selgeren har sagt at han ikke vil oppfylle innen fristen.

§ 27. Erstatning.

(1) Kjøperen kan kreve erstatning for det tap han lider som følge av forsinkelse fra selgerens side. Dette gjelder likevel ikke så langt selgeren godtgjør at forsinkelsen skyldes hindring utenfor hans kontroll som han ikke med rimelighet kunne ventes å ha tatt i betraktning på avtaletiden eller å unngå eller overvinne følgene av.

(2) Beror forsinkelsen på en tredjemann som selgeren har gitt i oppdrag helt eller delvis å oppfylle kjøpet, er selgeren fri for ansvar bare om også tredjemann ville være fritatt etter regelen i første ledd. Det samme gjelder om forsinkelsen beror på en leverandør som selgeren har brukt, eller på noen annen i tidligere salgsledd.

(3) Ansvarsfrihet gjelder så lenge hindringen virker. Faller hindringen bort, kan ansvar gjøres gjeldende dersom selgeren da plikter å oppfylle men ikke gjør dette.

(4) Reglene foran i paragrafen her omfatter ikke slikt indirekte tap som nevnt i § 67 (2). I internasjonalt kjøp omfatter reglene likevel også indirekte tap for så vidt annet ikke følger av § 70 (3).

(5) Kjøperen kan i alle høve kreve erstatning dersom forsinkelsen eller tapet skyldes feil eller forsømmelse på selgerens side.

§ 28. Opplysningsplikt om hindring.

Hindres selgeren å oppfylle kjøpet til rett tid, skal han gi kjøperen melding om hindringen og dens virkning på muligheten for å oppfylle. Får kjøperen ikke slik melding innen rimelig tid etter at selgeren fikk eller burde fått kjennskap til hindringen, kan kjøperen kreve erstattet tap som kunne vært unngått om han hadde fått meldingen i tide.
2002 9-5 Aero automat

Ole-P-N154
2.0 bar
2.0 bar

Legg inn av Ole-P-N154 » 26 nov 2005, 01:04

Ut, siden du opplever deg selv som mer verdig enn meg, kom gjerne på neste styremøte, så skal du se at vi kan bli enige om et bytte hvis du får medhold i din synsing!

"Alle" dere med negative erfaringer og som har sluttet å handle der; fint! Og nå vet vi det alle sammen.

Og så vil jeg oppfordre de som er fornøyde (og det er vel kanskje de som ikke alt har sluttet å handle der) til ikke å skrive om det her på forumet.

Hører jeg sluttstrek!?!
Hilsen Ole-P. N-154

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 26 nov 2005, 08:19

Ole P..
Du fortsetter å avspore debatten. Jeg reagerer veldig på at det som til da var en saklig debatt blir omtalt som å "velte dritten" over på oss andre. Så folk som har problemer skal holde kjeft? Er ikke dette en interesseklubb, der saab-folket både skal kunne komme med positive og negative erfaringer? Skal folk holde kjeft når det kommer til speedparts, uansett hvilken behandling de får? "Jeg synes bare det blir en bekreftelse på at noe er galt.

Når du nå kommer med enda et innlegg i samme bane, viser du at du ikke respekterer alle medlemmene dine. Hva er så fint med å slutte å handle på speedparts?
Noen ønsker ikke slutte med det. Noen ønsker god sørvis. Er det så vanskelig å forstå. Sånn som ting skurer og går støter de kundene sine bort. Speedparts avslutter denne tråden når de lover forbedring på alt som er galt i kundebehandlingen. Man kan ikke bare sette seg i forsvarsposisjon når man driver dårlig kundesørvis. Finnes rett og slett ingen unnskyldning. Lever man av noen, så tar man vare på dem. Tror ikke så mange kunder kan ha feil i sin fremstilling. Jeg kjenner faktisk tre stykker (alle saab-eiere jeg kjenner til) selv som aldri fikk varene de bestilte, uten noen tilbakemelding. De har ikke klaget her! Derfor blir det dumt å avfeie dette.

Kall gjerne innlegget mitt for synsing, helt greit, men jeg påpekte fakta, både i forhold til de forpliktelser bedriften påtar seg når ordren tikker inn, og de rettigheter kunden har. Og jeg påpekte også hvilke direkte kostnader slikt kan medføre for bedriften.. En annen sak er jo hvilken utrolig ”antireklame” man lager for seg selv, og det er vel det verste.

Så du ole-p, det er ikke bare å komme her og komme her. Greit at speedparts sponser klubben, men man lar ikke seg ikke kjøpe. Din 1. prioritet skal være medlemmenes ve og vel, deretter kommer speedparts et eller annet sted i prioritets-rekka. Klarer du ikke det, kan det sikkert komme inn andre i styret som er litt mer nyansert, og som kjenner sin oppgave litt bedre. Dette er tross alt en saabklubb.
Så slutt å kritiser egne medlemmer når de har hatt problemer, det er ikke deres feil. Bare en oppfordring.
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
Viggen-51
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: 51
Bil: 9-3 Viggen Cab.
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Legg inn av Viggen-51 » 26 nov 2005, 09:17

Ole-P-N154 skrev:Hører jeg sluttstrek!?!
Det her er vel det som kalles: "Å koste støvet under teppet" :roll: 8)
Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Legg inn av Troll R » 26 nov 2005, 10:03

Så du ole-p, det er ikke bare å komme her og komme her. Greit at speedparts sponser klubben, men man lar ikke seg ikke kjøpe. Din 1. prioritet skal være medlemmenes ve og vel, deretter kommer speedparts et eller annet sted i prioritets-rekka. Klarer du ikke det, kan det sikkert komme inn andre i styret som er litt mer nyansert, og som kjenner sin oppgave litt bedre. Dette er tross alt en saabklubb. Så slutt å kritiser egne medlemmer når de har hatt problemer, det er ikke deres feil. Bare en oppfordring.

Hei

jeg begir meg ikke ut på en diskusjon om speedparts da de fleste vet hvor jeg står der ....
men denne uttalsen om at Ole-P burde trekke seg synes jeg er drøy .har jo selv sittet i styret og fått mye pepper fordi jeg utaler meg så jeg vet at det ikke er noe hyggelig med slike tilbakemeldinger når man gjør en god jobb med masse "gratis arbeid ".
jeg og Ole-P har jo også hatt våre diskusjoner her på forumet, men det som er fint er at når vi treffes er det ingen sure miner bare koslig prat .
så til Ole-P fortsett i styret synes du gjør en god jobb jeg .
de som sitter i styret må jo også få lov til og uttale seg som medlemmer de også ikke bare som styremedlemmer .
mvh

Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....

9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 26 nov 2005, 10:53

Hei

jeg begir meg ikke ut på en diskusjon om speedparts da de fleste vet hvor jeg står der ....
men denne uttalsen om at Ole-P burde trekke seg synes jeg er drøy .har jo selv sittet i styret og fått mye pepper fordi jeg utaler meg så jeg vet at det ikke er noe hyggelig med slike tilbakemeldinger når man gjør en god jobb med masse "gratis arbeid ".
jeg og Ole-P har jo også hatt våre diskusjoner her på forumet, men det som er fint er at når vi treffes er det ingen sure miner bare koslig prat .
så til Ole-P fortsett i styret synes du gjør en god jobb jeg .
de som sitter i styret må jo også få lov til og uttale seg som medlemmer de også ikke bare som styremedlemmer .
mvh

Kasper
--------------------------------------
Når det gjelder Ole P, så er det han som satte standarden her. Hans nedlatende førsteinnlegg var såpasst krasst, og nedlatende at det virket fornærmende mot enkeltmedlemmer her. Jeg påpekte at dette ikke var et styremedlem verdig. Det gikk på uttalelsen som jeg syntes var over kanten. At han da i senere innlegg liksom inviterer til om; han eller jeg eller noen andre så hversågod..type debatt er ikke min feil. Og i tillegg i siste debattinnlegg, vil sette sluttstrek!? Greit, han trenger ikke være med på dette, men han bør absolutt ikke påta seg en autoritær rolle som ordstyrer. Isåfall er det nærliggende å tro at han roter hans rolle som styremedlem inn i det hele. Man må som styremedlem ikke oppfordre til et usunt debattklima.
Jeg har ingen problemer med han som person, bare med hans måte å kaste seg hodeløs inn i denne debatten, og nærmest latterligjøre medlemmer som har et reelt problem. Bare det..

Ellers så er det helt greit. Jeg ønsker bare en mindre stivbeint holdning fra speedparts, og at styremedlemmer innser at dette er et reelt problem. At man blander seg inn og støtter speedparts horrible kundebehandling bidrar ikke akkurat til å dra dette i riktig retning. Speeparts kan rette opp utrolig mye om de kommer med en ekte beklagelse, og lover å fikse på ting. Kan hende de får mange flere kunder også. For mange har mistet troen.
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
Morten N106
Overload!!!
Sted: Gjøvik
Kontakt:

Legg inn av Morten N106 » 26 nov 2005, 11:48

Jeg har lenge lovet meg selv å ikke lage noe innlegg i denne posten, men nå klarer jeg det ikke lenger ...

Det får da være måte på hvor mye vi skal skite i vårt eget reir!!

Aller først må jeg også si at jeg ikke har en eneste negativ erfaring med Speedparts, alle mine handler har gått fullstendig knirkefritt og uten problemer.

Jeg har dog alltid reist dit selv og har aldri prøvd "postordredelen" av butikken deres, så der har jeg egentlig ingen grunn til å uttale meg. Men jeg skjønner selvfølgelig at det er frustrerende når ting ikke dukker opp, eller tar mye lenger tid enn forventet.

Når det er sagt er det ingen tvil om at Speedparts brenner for denne klubben, de stiller opp på treff med stands og premier, er aktive og hjelpsomme på forumet i tillegg til å hjelpe klubben økonomisk.

Og nei, det er selvfølgelig ikke meningen at dette skal være noen sovepute for Speedparts, og jeg synes at "kjøpt og betalt" debatten snart kan legges død.

Men det som forundrer meg aller mest er at her kommer Saab90 med et saklig og greit innlegg, (så kan man jo diskutere om innlegg av denne typen har noe å gjøre på et klubbforum i det hele tatt, og hvorfor man ikke tar opp denne typen problematikk direkte mot leverandøren sin), men så blir han møtt med utsagn som sitat "I en stresset hverdag, er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde satt 1.pri på en bestilling på 100,- kr ,men jeg er jo bare et fornuftig menneske......." før det hele sporer fullstendig av.

Dette blir argumentasjonsteknikk langt under lavmål, og jeg synes vi skal holde oss for gode til slikt, styremedlem eller ei. Jeg er helt sikker på at man er like velkommen hos Speedparts om man bestiller trim for 6sifrede beløp eller om man er innom for å kjøpe en pakning til 20,- og tar en kaffekopp.

En annen ting er at som kommunikasjonsmedium er slike forum eller for den del e-post veldig begrenset. Et tankekors kan jo være at i en vanlig dialog står det du faktisk sier bare for ca 10% av det du faktisk kommuniserer.... resten kommer via kroppsspråk, toneleie eller andre signaler du sender ut. Dette er noe som faller fullstendig vekk i fora som dette, og gjør faren for misforståelser skummelt stor....

Er det virkelig så horribelt at man får tips fra en bedrift om at det vil gå raskere å få delene hos en Saabforhandler enn hos dem? Alt kan somregel tolkes i den retning man vil selv...

Men det jeg vel egentlig prøver å si er at dersom folk har problemer med en leverandør og ikke får de svarene de vil ha så snakk direkte med dem om det, og kan du ikke oppsøke dem personlig ta ihvertfall en telefon, så er faren for misforståelser og feiltolkinger betraktelig redusert!

Og når slike innlegg uansett dukker opp så synes jeg vi alle skal tenke oss om både tre og fire ganger på om innlegget vårt har noe å tilføye debatten utenom "eder og galle" før vi trykker på "Submit" ...

Jeg har alltid satt stor pris på dette forumet, og det er ingen tvil om at nivået her inne er mange hakk over andre fora ute på nettet, så vær så snill å la oss holde det der!

Ikke glem det viktigste: Vi er alle interressert i verdens herligste bilmerke :)
'98 9-5 2.0t
'74 V4 96

If you can’t beat them, arrange to have them beaten.-George Carlin

Brukeravatar
SPEEDPARTS N327
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N327
Navn: Speedparts Norway
Bil: Norges raskeste SAAB
Sted: Kjeller Vest 1 - 3
Kontakt:

Speedparts

Legg inn av SPEEDPARTS N327 » 26 nov 2005, 12:43

Nå er vel snart begeret fult ? :o

Syntes dette begynner å ta virkelig av. Når det gjelder SP kan vi vel kanskje begynne å si Bent & Ole, ja for det er faktisk oss to glade STCN medlemmer som driver SP.

Vi startet SP i 2003 som et resultat av vår SAAB interesse. Det første året drev på ifra stua hjemme, syntes dette var kjempemorro :lol: Selvsagt når man vokser blir kunde - arbeidsmasse større, noe som kan gi episoder som dette. Men det skal sies at en sak alltid har to sider, noe som kanskje ikke kommer godt frem med tanke på SP:?

Vi tar oss faktiskt friheten å si som følger " Til dere STCN medlemmer som ønsker å ha en leverandør på SAABdeler til markedets beste priser " og en leverandør som stiller opp med spons - premier & er på det som finnes av saabtreff i det ganske land. La oss få en mulighet til å vokse sakte men trygt og sikkert ! Med dette mener vi > vi har ikke kapital til å være en type idedata lignende bedrift med lagerstatus på alt og sendegaranti osv " det er det rett og slett ikke nok saabkunder til å få dette til :oops:

Vi er også helt enige i at STCN medlemmer skal kunne få si sin mening, men i denne saken er det faktisk noen som går langt over streken når det gjelder usanheter om SP, eller som jeg vil si usanheter om STCN medlemmene Bent & Ole.

Konstruktiv kritikk er helt greit, men dette minner om god gammeldags heksejakt, noe som voksne STCN medlemmer bør være for gode til å henge seg på.

Håper med dette at en voksen moderator kan legge en lås på denne tråden nå.

Mvh Speedparts ( Bent & Ole )
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 26 nov 2005, 13:32

Jeg synes man som bedrift skal være litt ydmyk overfor kundene sine. Det er ikke snakk om heksejakt. Når dere sier at enkeltinnlegg inneholder usannheter. Kan dere være så snill å peke på hva som er usant. Vi har jo sett korrespondansen pr e-post, og vi har flere med lik erfaring. Og felles er ordrer som aldri kommer, uten noen kanselleringer eller annen info, og i noen tilfeller det jeg oppfatter som uhøflige og respektløse svar pr.e-post. Jeg ser ikke på dette som skittkasting. Jeg ser på det som fremstilling av fakta.

Jeg har forståelse for at ting ikke alltid går på skinner, men en bedrift har faktisk også en informasjonsplikt når ting ikke går som det skal. Kunden skal ikke sitte som en dust, og vente på en pakke. Klart det betyr ekstra arbeid å informere kunden, men det er også en del av det å drive en bedrift. Klarer man ikke å skaffe delene innen rimelig tid fortjener (og etter loven skal) kunden å høre fra dere så fort som mulig. Ellers så virker det litt rart at man ikke tar ut de delene som dere ikke klarer å skaffe hurtig nok. Kanskje skulle man dele opp produktene som kan leveres omgående og de som må spesialbestilles, med lang ventetid. Dvs at dere opplyser om dette på siden deres, "denne delen må spesialbestilles..."

Må forøvrig le litt når dere snakker om sendegaranti dere å sendegaranti, hehehe. Om man ikke får sendt varen er ikke så viktig. Vi snakker først og fremst om opplysningsplikt. Nå håper jeg dere får littegranne orden i systemet, gir kundene tilstrekkelig informasjon, og kanskje endrer litt på nettsida. Og det med lagerstatus er nå utrolig enkelt å få til, hvis man har et lager..

Får oppfordre Bernt og Ole til å se dette fra kundens side. Og love bot og bedring med hensyn til informasjon. Gjelder både nettsider og utestående bestillinger
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
Claus N201
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: 201
Navn: Claus Kristoffersen
Sted: Kjeller

Legg inn av Claus N201 » 26 nov 2005, 13:46

Kan noen "voksne" der ute være så snill å ta til fornuften, dette er IKKE konstruktiv kritikk men ren skittkasting.

Har dere ikke et bedre sted å drive med dette så bør dere skaffe dere en hobby, dette er ikke stedet for slike ytringer.

Ta kontakt med de/den det gjelder, slik som det er nå gjør det mer skade enn godt.

Husk at forumet er til for saab fantaster og ikke noe offentlig gapestokk !

Brukeravatar
SPEEDPARTS N327
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N327
Navn: Speedparts Norway
Bil: Norges raskeste SAAB
Sted: Kjeller Vest 1 - 3
Kontakt:

Legg inn av SPEEDPARTS N327 » 26 nov 2005, 13:46

ut218 skrev:Jeg synes man som bedrift skal være litt ydmyk overfor kundene sine. Det er ikke snakk om heksejakt. Når dere sier at enkeltinnlegg inneholder usannheter. Kan dere være så snill å peke på hva som er usant. Vi har jo sett korrespondansen pr e-post, og vi har flere med lik erfaring. Og felles er ordrer som aldri kommer, uten noen kanselleringer eller annen info, og i noen tilfeller det jeg oppfatter som uhøflige og respektløse svar pr.e-post. Jeg ser ikke på dette som skittkasting. Jeg ser på det som fremstilling av fakta.

Jeg har forståelse for at ting ikke alltid går på skinner, men en bedrift har faktisk også en informasjonsplikt når ting ikke går som det skal. Kunden skal ikke sitte som en dust, og vente på en pakke. Klart det betyr ekstra arbeid å informere kunden, men det er også en del av det å drive en bedrift. Klarer man ikke å skaffe delene innen rimelig tid fortjener (og etter loven skal) kunden å høre fra dere så fort som mulig. Ellers så virker det litt rart at man ikke tar ut de delene som dere ikke klarer å skaffe hurtig nok. Kanskje skulle man dele opp produktene som kan leveres omgående og de som må spesialbestilles, med lang ventetid. Dvs at dere opplyser om dette på siden deres, "denne delen må spesialbestilles..."

Må forøvrig le litt når dere snakker om sendegaranti dere å sendegaranti, hehehe. Om man ikke får sendt varen er ikke så viktig. Vi snakker først og fremst om opplysningsplikt. Nå håper jeg dere får littegranne orden i systemet, gir kundene tilstrekkelig informasjon, og kanskje endrer litt på nettsida. Og det med lagerstatus er nå utrolig enkelt å få til, hvis man har et lager..

Får oppfordre Bernt og Ole til å se dette fra kundens side. Og love bot og bedring med hensyn til informasjon. Gjelder både nettsider og utestående bestillinger
Hvem er du,,, Navn adresse osv ... så skal jeg legge ut all info tilbakemelding på hva du har sendt og mottat av meldinger ifra oss som kan dementere din påstand om slett kundeservice !
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no

colombo
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av colombo » 26 nov 2005, 13:53

Ser at istedet for en beklagelse så vil Speedparts stenge tråden.

Og selv uten å være medlem i STCN så mener jeg at det er helt klart berettiget å diskutere leverandører/butikker i et forum som dette. Faktisk er en slik diskusjon nyttig, for det kan hjelpe både kunde og leverandør til å få et bedre forhold. For kundens del er det viktig at man justerer forventningene og for leverandør er det livsviktig med tilbakemeldinger.

Låst