Hirsch eller BSR?
Moderator: Moderatorer
Hirsch eller BSR?
Generelt sett, hvilken av disse er det tryggeste valget? Hirsch er jo "hoffleverandør" men har også høyere pris, og BSR har jo sin PPC med muligheten til tilbakestilling.
Beklager om dette er feil forum...
cK
Beklager om dette er feil forum...
cK
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Navn: Per Arne Ralle
- Bil: 05`95 Estate 2.2TiD Vector
- Sted: Bø
hei.
som en som ikke har noe forhold til noen av leverandørene så vil jeg andbefale deg å "følge hjerte"....
Smaken er som kjent som baken....(delt i to å full av dr...)
men tror få har hatt dårlige erfaringer med noen av levrandørene??
det har vert mange andre lignende diskusjoner her på forumet før, og jeg har aldri fått noe godt svar ivertfall...
som en som ikke har noe forhold til noen av leverandørene så vil jeg andbefale deg å "følge hjerte"....
Smaken er som kjent som baken....(delt i to å full av dr...)
men tror få har hatt dårlige erfaringer med noen av levrandørene??
det har vert mange andre lignende diskusjoner her på forumet før, og jeg har aldri fått noe godt svar ivertfall...
Per Arne Ralle
N369
"My drinking team has a racing problem"
05`95 Estate 2,2TiD Vector
85`900 2d Sedan Bruksveteran
83`99 2d Nostalgiprosjekt
69`Rekord 1700
N369
"My drinking team has a racing problem"
05`95 Estate 2,2TiD Vector
85`900 2d Sedan Bruksveteran
83`99 2d Nostalgiprosjekt
69`Rekord 1700
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Speedparts i Norge har också PPC med klubb-rabatt!
Mvh Anders
Mvh Anders
Sist redigert av Saab900STCR den 11 okt 2005, 02:10, redigert 1 gang totalt.
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
-
- 2.0 bar
- utengen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N038
- Sted: Norge, Sveits
- Kontakt:
Hei
Hirsch Performance AG= Alle garantier (inntil 5àr) gjelder fra Saab Automobile Ab, GM Norge, du kan fà din bil lovlig registrert med papirer fra Hirsch og GM norge, samt ingen problemer om du mà ha bilen pà verksted/service eller annet.
Alle satser er godkjente nàr det gjelder effekter eksoskrav (samme som bilprodusenten) hos TÜV, brett utvalg av tuning til Saabs motorer,
Bàde bensin og diesel.
Alle modeller programeres hos din lokale Saab forhandler mens du venter, alle biler kan standard program legges tilbake hos din lokale forhandler, om sà önskes.
Men og fà ett klart svar hva man skal velge er nok opp til hver og en, du kan jo som OLE-P sier ringe til Speedparts. Eller dra forbi en Saabforhandler og ev fà pröve en Hirsch trimmet bil, för du bestemmer deg.
Du behöver jo ikke ringe til Hirsch ettersom det selges hos Saab forhandlere i Norge via GM Norge.
Mvh
Tommy Utengen
Hirsch Performance AG= Alle garantier (inntil 5àr) gjelder fra Saab Automobile Ab, GM Norge, du kan fà din bil lovlig registrert med papirer fra Hirsch og GM norge, samt ingen problemer om du mà ha bilen pà verksted/service eller annet.
Alle satser er godkjente nàr det gjelder effekter eksoskrav (samme som bilprodusenten) hos TÜV, brett utvalg av tuning til Saabs motorer,
Bàde bensin og diesel.
Alle modeller programeres hos din lokale Saab forhandler mens du venter, alle biler kan standard program legges tilbake hos din lokale forhandler, om sà önskes.
Men og fà ett klart svar hva man skal velge er nok opp til hver og en, du kan jo som OLE-P sier ringe til Speedparts. Eller dra forbi en Saabforhandler og ev fà pröve en Hirsch trimmet bil, för du bestemmer deg.
Du behöver jo ikke ringe til Hirsch ettersom det selges hos Saab forhandlere i Norge via GM Norge.
Mvh
Tommy Utengen
Takk for svar. Det blir vanskelig å ta det gjennom Speedparts eller forhandlere i Norge/Sverige, all den tid bilen og meg bor i Belgia...
Jeg heller litt mot Hirsch, bortsett fra at prisen er betraktelig høyere. Så jeg får vel spørre litt hos forhandlerne her, bare det at vi sannsynligvis har verdens dårligste Saab-forhandlere...
Jeg heller litt mot Hirsch, bortsett fra at prisen er betraktelig høyere. Så jeg får vel spørre litt hos forhandlerne her, bare det at vi sannsynligvis har verdens dårligste Saab-forhandlere...
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
PPC enhet fra BSR kan en lett trimme bilen selv har jeg inntrykk av.. bare å bestille. Jeg er svak for Hirsch fordi da ryker ikke garantien. Men, servicen en får på speedparts er uendelig mye bedre en det Saab-huset noen gang kan tilby, og det er neste viktigre for min del..colombo skrev:Takk for svar. Det blir vanskelig å ta det gjennom Speedparts eller forhandlere i Norge/Sverige, all den tid bilen og meg bor i Belgia...
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Det aa ha en forhandler/representant i naerheten av der en selv bor er jo et viktig poeng! Lykke til hva enn du velger.
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
Hei !utengen skrev:Hei
Bàde bensin og diesel.
Mvh
Tommy Utengen
Er selv blant dem som henger litt på gjerdet her....
Hva er best: BSR eller Hirsch ? Skulle gjerne prøvd begge deler.
Å kjøpe en uprøvd vare til Kr. 7200,- eller 11.253,- over disk er noe drøyt !
Hirsch tuningen gjelder jo kunn nyere biler, slik som min.
"Etter boka" oppskriften betyr kr. ca 60.000 for en 1 år gammel bil !!!!
Og så MÅ bilen tilbakestilles hvis den skal byttes inn hos en autorisert forhandler. Og så må man vel betale for å få tilbake orginalprogramvaren også ?
Hva med en litt skikkelig klubbrabatt på dette ?
bau
-58 93b TT
-64 96 TT Gr.II
-04 9-3 Vector cabrio, 1.8t Hirsch
-64 96 TT Gr.II
-04 9-3 Vector cabrio, 1.8t Hirsch
-
-
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo