9000 AERO SKINNSETER
Moderator: Moderatorer
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Alternativet er å få en salmaker til å kle opp de stolene du allerede har da..dyrt og laaaang ventetid...
Her er forresten det jeg leste en gang, på saabnet.com:
Lurer på åssen det hadde blitt med sånne stoler og hjelm i cabben når det er lavere under taket enn i en vanlig 900...
Passer baksetet i bredden forresten?
Her er forresten det jeg leste en gang, på saabnet.com:
Unfortunantly, I don't have enough head room to comfortably sit in my 88 SPG with the aero seats when a helmet is on for drivers schools. I plan on doing a few drivers schools a year & well, to me it's not very comfortable. For normal daily driving, the seats simply kick ASS!!!!
I unfortunantly found out the hard way that aero seats are not vedry good in a -88 C900 unless you have small legs &/or a aftermarket steering wheel. I also feel you need to be under 5ft 10 to comfortably fit in a C900 with these seats. I unfortunantly found out that my legs rubbed the wheel & my head touched the roof of the car.
Lurer på åssen det hadde blitt med sånne stoler og hjelm i cabben når det er lavere under taket enn i en vanlig 900...
Passer baksetet i bredden forresten?
Sist redigert av Rune N35 den 27 aug 2003, 15:57, redigert 4 ganger totalt.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Stemmer at det rattet for korsryggsjustering måtte bort ja. Blir litt trangt ved sikkerhetsbeltet på siden der.
Det er jo han svensken her inne som har svarte til salgs! 11000,- Grei nok pris det for de setene hvis de er pene da. De jeg kjøpte var Grå og i bra stand til å ha gått 235000km. Litt slittasje og "kloremerker" var det jo, men det er vel umulig å ikke få etter så lang tid.
Legger ved et par bilder så dere kan se hvordan det ble
Det er jo han svensken her inne som har svarte til salgs! 11000,- Grei nok pris det for de setene hvis de er pene da. De jeg kjøpte var Grå og i bra stand til å ha gått 235000km. Litt slittasje og "kloremerker" var det jo, men det er vel umulig å ikke få etter så lang tid.
Legger ved et par bilder så dere kan se hvordan det ble
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
STCN medlem Nummer 18
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Sted: Narvik
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Baksetet er nok for breit for en og900. Det må tilpasses i bredden. Sitteputa er samme lengde og ryggen har samme høyde, så det skal jo gå fint, bare man får det inn.
Jeg har det liggende foreløpig. Vet ikke om jeg skal ta sjansen på å få det tilpasset inn i bilen. Vi får se. Det er jo ikke akkurat ofte jeg har folk i baksetet... Bilen er senket og med aero 16" felger så det subber ganske ofte med passasjerer bak.
Jeg har det liggende foreløpig. Vet ikke om jeg skal ta sjansen på å få det tilpasset inn i bilen. Vi får se. Det er jo ikke akkurat ofte jeg har folk i baksetet... Bilen er senket og med aero 16" felger så det subber ganske ofte med passasjerer bak.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
STCN medlem Nummer 18