Rimelig medlemsavgift! Gode hjelpere mm....
Moderator: Moderatorer
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Rimelig medlemsavgift! Gode hjelpere mm....
Har vært noen diskusjoner her tidligere om medlemsavgift og det ble vel særlig noen kommentarer når det kom forslag om stenging av forumet....
Vel her er en liten historie om hva dere kan gå glipp av:
Som noen av dere sikkert har lest så ble bilen min påkjørt utenfor postkontoret for et par uker siden og vedkommende stakk av
Fikk hjelp av Øivind43 & TGM påfølgende kveld slik at bilen ble kjørbar igjen. Samme dag bestillte jeg nye deler fra Speedparts (forsinket julegave til bilen), bestillte meg også forstillingskontroll til i morgen...
Delene ble litt forsinket og jeg rakk ikke å hente dem på posten før i dag (har fått skrekken for å parkere der???)
Men nå det positive Øyvind43 og TGM stillte opp igjen
så i kvel har vi montert nye bærearmer, opphengskuler og styreledd på begge sider TUSEN TAKK FOR HJELPA !!!!!
Må også nevne at jeg fikk en positiv overraskelse når jeg åpnet pakken fra SP.... De har tilbud på bærearmene til 690.- kr stk (ord 1125.-). Syntes dette var rasende billig og trodde ikke jeg fikk noen medlemsrabatt på dem men det gjorde jeg
Jeg har i allefall tjent inn medlemskapet mitt opp til flere ganger allerede bare på delene jeg har kjøpt og når man da også får utrolig god hjelp på forumet og mange nye trivelige venner som stiller opp ja da får jeg nesten lyst å betale medlemskapet mitt på forskudd for flere år fremover
Et annet kort eksempel jeg kan nevne... Kjøpte for en stund siden en 9k-cd delebil i bergen. Trodde kansje det skulle gå an å kjøre den til trøndelag hvis clutchen ble luftet... Via Freshmaker så fikk jeg tips om et annet medlem Otto som jeg ringte, han dro og så på bilen for meg og dro tilbake etter et par dager og luftet clutchen.... Det viste seg at det ikke hjalp... Hadde ikke vært noe særlig å tatt flyet ned og oppdaget at det hadde blitt bomtur.. Istedet så får jeg nå fraktet bilen opp med båt..
Som dere skjønner så er i allefall jeg fornøyd med medlemskapet!
Hmm... får vel komme meg i senga nå, skal jo på forstillingskontroll om 5 timer....
Som noen av dere sikkert har lest så ble bilen min påkjørt utenfor postkontoret for et par uker siden og vedkommende stakk av
Fikk hjelp av Øivind43 & TGM påfølgende kveld slik at bilen ble kjørbar igjen. Samme dag bestillte jeg nye deler fra Speedparts (forsinket julegave til bilen), bestillte meg også forstillingskontroll til i morgen...
Delene ble litt forsinket og jeg rakk ikke å hente dem på posten før i dag (har fått skrekken for å parkere der???)
så i kvel har vi montert nye bærearmer, opphengskuler og styreledd på begge sider TUSEN TAKK FOR HJELPA !!!!!
Må også nevne at jeg fikk en positiv overraskelse når jeg åpnet pakken fra SP.... De har tilbud på bærearmene til 690.- kr stk (ord 1125.-). Syntes dette var rasende billig og trodde ikke jeg fikk noen medlemsrabatt på dem men det gjorde jeg
Jeg har i allefall tjent inn medlemskapet mitt opp til flere ganger allerede bare på delene jeg har kjøpt og når man da også får utrolig god hjelp på forumet og mange nye trivelige venner som stiller opp ja da får jeg nesten lyst å betale medlemskapet mitt på forskudd for flere år fremover
Et annet kort eksempel jeg kan nevne... Kjøpte for en stund siden en 9k-cd delebil i bergen. Trodde kansje det skulle gå an å kjøre den til trøndelag hvis clutchen ble luftet... Via Freshmaker så fikk jeg tips om et annet medlem Otto som jeg ringte, han dro og så på bilen for meg og dro tilbake etter et par dager og luftet clutchen.... Det viste seg at det ikke hjalp... Hadde ikke vært noe særlig å tatt flyet ned og oppdaget at det hadde blitt bomtur.. Istedet så får jeg nå fraktet bilen opp med båt..
Hmm... får vel komme meg i senga nå, skal jo på forstillingskontroll om 5 timer....
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
medlem
Kan ikke si meg mer enig
kameratskapet i klubben er helt utrolig, "Gatebilen" er så absolutt et eksempel på det.
Uten teknisk ekspertise, hjelp og deler fra andre i klubben ville aldri bilen kommet på banen!
Så jeg kommer med en hjertelig og meget ærbødig takk til de som har hjulpet meg frem!!!!!
hilsen
Petter 900 T
kameratskapet i klubben er helt utrolig, "Gatebilen" er så absolutt et eksempel på det.
Uten teknisk ekspertise, hjelp og deler fra andre i klubben ville aldri bilen kommet på banen!
Så jeg kommer med en hjertelig og meget ærbødig takk til de som har hjulpet meg frem!!!!!
hilsen
Petter 900 T
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Re: Rimelig medlemsavgift! Gode hjelpere mm....
Bra det ordner seg for deg.. Er det noen annet jeg kan hjelpe med er det bare å skrike ut...TT skrev:Har vært noen diskusjoner her tidligere om medlemsavgift og det ble vel særlig noen kommentarer når det kom forslag om stenging av forumet....
Selv har jeg vel ikke mer enn akkurat fått betalt tilbake medlemskapet i penger, men i trivesel og kontakter er det verd mye.. Har jo fått endel kontakter her, kjøpt brukte deler+++ Dere er topp alle sammen her vil jeg si og retter en stor takk til alle som skriver her på forumet og øker min kunnskap om mitt favoritt bilmerke.. I løpet av de 2 årene jeg har fulgt med på dette forumet har jeg lurt masse, sånn at jeg faktisk kan hevde meg mer når det diskuteres saab..
Tusen takk folks
Styrer med DAB og AUX
- Øystein Strøm N141
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 141
- Navn: Øystein Strøm
- Bil: Saab 9-3 SS 2,0t
- Sted: Råde
Meget bra skrevet, kunne ikke være mer enig!
Bare kameratskapet gjør at de 300 kronene blir små penger og har vært sin vekt i gull. Jeg elsker denne klubben! Kleder meg til neste sesong med gatebilen og alle treffa
Bare kameratskapet gjør at de 300 kronene blir små penger og har vært sin vekt i gull. Jeg elsker denne klubben! Kleder meg til neste sesong med gatebilen og alle treffa
Saab 9-3 Sport Sedan 2.0t Vector 2008
http://www.garaget.org/?car=80395
http://www.garaget.org/?car=80395
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
http://www.saabturboclub.net/modules.ph ... x&func=one
Sånn...
Må si meg veldig enig i denne topicen, hadde det ikke vært for klubben hadde jeg ikke truffet så mange hyggelige Saab-entusiaster.
Og summen det er snakk om er jo ikke noe, bare tenk på hvor mye som gikk på forrige bytur til sammenlikning...
Så støtt opp om fellesskapet folkens, jo flere som bidrar jo mer kan klubben foreta seg!
Sånn...
Må si meg veldig enig i denne topicen, hadde det ikke vært for klubben hadde jeg ikke truffet så mange hyggelige Saab-entusiaster.
Og summen det er snakk om er jo ikke noe, bare tenk på hvor mye som gikk på forrige bytur til sammenlikning...
Så støtt opp om fellesskapet folkens, jo flere som bidrar jo mer kan klubben foreta seg!
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N353
- Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
- Bil: 9-3
- Sted: Årnes
- Kontakt:
Dessuten er det en seriøs klubb synes nå jeg. slipper "barnehage" opplegget som er i noen andre klubber..
Så send meg giro'n for i år, så jeg og får betalt !
Så send meg giro'n for i år, så jeg og får betalt !
Don't think!
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
Re: medlem
giroene kommer til uken .... vi ventet til vi skulle sende ut alle giroene ...9000t skrev:en liten ting.bruka det å gå lang tid før man får giroen eller??? og e det noe velkomspakke man får eller e det bare giro betal den og ingenting
sitter og bretter giroer i disse dager ..
mvh
Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
koselig med positive tilbakemeldinger ....Freshmaker N237 skrev:Synes styret i klubben gjør en god jobb for at medlemmene skal trives..
Tusen takk til styret i klubben..
Om det er noe man kan bidra med er det bare å gi beskjed...
det er noe vi setter pris på
mvh
Kasper
medlemm av macarena performance team