detta ordner vi! har pløyd, bare feier utpå der en tur.JP skrev:Det finnes vel noen lokal pøbler fra Årnes som kan ordne det!
Simons sportseksos...
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
Angry,
jeg har 3" rør fra turbo og bakover. Midt under bilen går det ut i to rør som ender ut i 5" enderør (på hver side) Jeg har 9-5 estate -04.
Jeg har sendt noen bilder til Børre, og han får sikkert lagt de ut snart!
Lyden er slik at du hører den! Jeg synes ikke lyden er noe plagsom inne i bilen, men du hører at det ikke er som orginalt
Jeg har et par ganger passert venner når jeg har "blåst på litt", og de sier lyden da bare er helt rå. Vi snakker da om +- 200 på 4 gir.
Alt er kjøpt på Speedparts.
Jeg synes også at det gir bilen et litt tøffere og mer "personlig" utseende!!
jeg har 3" rør fra turbo og bakover. Midt under bilen går det ut i to rør som ender ut i 5" enderør (på hver side) Jeg har 9-5 estate -04.
Jeg har sendt noen bilder til Børre, og han får sikkert lagt de ut snart!
Lyden er slik at du hører den! Jeg synes ikke lyden er noe plagsom inne i bilen, men du hører at det ikke er som orginalt
Jeg har et par ganger passert venner når jeg har "blåst på litt", og de sier lyden da bare er helt rå. Vi snakker da om +- 200 på 4 gir.
Alt er kjøpt på Speedparts.
Jeg synes også at det gir bilen et litt tøffere og mer "personlig" utseende!!
Hilsen Ole-P. N-154
- Joachim N370
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
hmm jeg vet ikke helt.. Så en 9-5 på Saab i dag, med en diger potte innbiler meg at det var 3", var nesten pervers(men det vil vi ha!) . Må neste høre det. Vil ikke at fruene på Frogner skal blåse overende å skvette i en søledamm hver gang jeg er ute og råner. Sånne minkpelser er dyre å rense..Ole-P skrev:Lyden er slik at du hører den! Jeg synes ikke lyden er noe plagsom inne i bilen, men du hører at det ikke er som orginalt
-
- 2.0 bar
Saabcab, TAKK.
Angry,
Ved lave turtall er det bare en dyp "brummling".
Det er ved turtall over 3000 du begynner å høre litt gromlyd. Over 4500 er det definitivt gromlyd. (tunneller er litt morsomme.....)
3" endestuss er nok ikke mye (med mindre du sammenligner med en ...opel corsa f.eks)
Jeg synes mine 5" begynner å bli litt små....
Angry,
Ved lave turtall er det bare en dyp "brummling".
Det er ved turtall over 3000 du begynner å høre litt gromlyd. Over 4500 er det definitivt gromlyd. (tunneller er litt morsomme.....)
3" endestuss er nok ikke mye (med mindre du sammenligner med en ...opel corsa f.eks)
Jeg synes mine 5" begynner å bli litt små....
Hilsen Ole-P. N-154
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
gikk for jt 3" til slutt!
Må bare si takk til speedparts!
Veldig vennlige folk, var vel bare bent jeg snakka med?
uansett, jeg er glad jeg kjøpte fra speedparts, fikk med en sånn nøkkelreim og greier, hehe. veldig hyggelig pris!!
er så glad for at jeg handla med dem, anlegget var greit å montere,
og jeg ser fram til å handle med dem igjen!
kjøpte forressten det med to lyddempere, er ikke såå brumme lyd akkurat, fjerner nok den bakerste/minste med tida!
Må bare si takk til speedparts!
Veldig vennlige folk, var vel bare bent jeg snakka med?
uansett, jeg er glad jeg kjøpte fra speedparts, fikk med en sånn nøkkelreim og greier, hehe. veldig hyggelig pris!!
er så glad for at jeg handla med dem, anlegget var greit å montere,
og jeg ser fram til å handle med dem igjen!
kjøpte forressten det med to lyddempere, er ikke såå brumme lyd akkurat, fjerner nok den bakerste/minste med tida!