Bare å hive på en 4->1 collector på 9-5an paraParadigm N558 skrev:Huff og huff...
OG900 T8/T16 har en... elskverdig lyd, mildt sagt
/ Pål
Moderator: Moderatorer
Bare å hive på en 4->1 collector på 9-5an paraParadigm N558 skrev:Huff og huff...
OG900 T8/T16 har en... elskverdig lyd, mildt sagt
Da røyk det bunndragetPål N526 skrev: Bare å hive på en 4->1 collector på 9-5an para
Virkelig moro. Bare kastet i sammen noen deler og gammlinga fikk att en sprek bil. Det var jo veldig hyggelig av deg he he. De får væl litt bakover sveis vis du har justert littIngvar N629 skrev:Forrige helg byttet jeg motor i 9-5en til mine foreldre. Den har bare gått 160k km og registeret ble byttet på utvidet motorgaranti på ca 110k km... Oljelampa lyste to ganger på tur hit da de kom med bilen, men slukket igjen etter at bilen hadde stått i et par minutter. Kan vel si at det var på tide da.
Jeg bygde sammen en B205 med 91mm boring, smidde Wössner stempel og Mitsubishi TD04 turbo, samt monterte aeroclutch. Det ble jo en helt annen bil, og nå bør maskinisten holde!
Da røyk det bunndragetPål N526 skrev: Bare å hive på en 4->1 collector på 9-5an para
Har en og900 stående som jeg skal restaurere og bygge motor til, lurer faktisk på å montere et bedre konstruert grenrør på den bare for å få normal spool-up... Men lyden ryker jo så det er ikke en enkel avgjørelse!
Lyden veier lett opp for det8-)Ingvar N629 skrev:Da røyk det bunndraget
Da gleder jeg meg til neste lokale treff i rogaland, og regner med du stillerEirik N396 skrev: Ikke det mest spennende, men ble en 2004 9-5 2,0t stv. til kona
Om ikke med alle, så i hvert fall et par (får ta med flere når vi har voksne unger som kan være med å kjøre!)Ove N skrev:Da gleder jeg meg til neste lokale treff i rogaland, og regner med du stillerEirik N396 skrev: Ikke det mest spennende, men ble en 2004 9-5 2,0t stv. til kona
Med alle dine saaber da blir vi jo fort ti stk;)