Er inne på tanken på 9-3 stasjonsvogn etter hvert, men det er alt for få som selges med rails noe jeg setter som et krav om jeg skal ha.. Noen som vet om dette er noe som lett kan ettermonteres? Og hva er prisen på det evnt?
Er jo gratis som ekstrautstyr når det er ny bil, hvis det da ikke var std. også gratis å få den uten rails..
SAAB 9-3 rails?
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
SAAB 9-3 rails?
SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 rails?
Hehe, sjølv synes eg jo det er motsatt, altfor monge bilar der ute med rails
Det er ikkje uvanlig at folk plukkar av railsa, evt set på ei lavare type som kom på M10 var det vel.
Anar ikkje pris, men om du fyl med på svenskeforumet evt blocket dukkar det jo opp der ifrå tid til anna.
Det er ikkje uvanlig at folk plukkar av railsa, evt set på ei lavare type som kom på M10 var det vel.
Anar ikkje pris, men om du fyl med på svenskeforumet evt blocket dukkar det jo opp der ifrå tid til anna.
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Vet du om de er skrudd i, eller limt på?
Selv så syns jeg 9-3 stv. tar seg best ut med rails, også er det litt mer praktisk å bare slenge syklene på taket, har sett noen har skaffet seg lasteholder på disse uten rails, og det ser ihvertfall for jævlig ut!
Selv så syns jeg 9-3 stv. tar seg best ut med rails, også er det litt mer praktisk å bare slenge syklene på taket, har sett noen har skaffet seg lasteholder på disse uten rails, og det ser ihvertfall for jævlig ut!
SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
- TiaZzz
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N2392
- Navn: Mathias Meisfjordskar
- Bil: MY05 9-5
- Sted: Skjetten, Skedsmo, Akershus
Ikke se bort fra at du kan få byttet de små blendestykkene mot hele rails uten noe mellomlegg. På STCS klaget folk voldsomt over skyhøye priser hos SAAB og begrenset bruktmarked. Verd forsøket.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Dei er skrudd, men en må bytte lista som går longs taket, so kjøper du rails ifrå nokon som har tatt av sine kan du jo passe på å få med plastlista også
Estetisk ser det jo ikkje vidare bra med rails eller takstativ, det går i mi bok ut på det same. Unntaket kan være den nyare typa rails som er kromma, på "rett" bil.
Estetisk ser det jo ikkje vidare bra med rails eller takstativ, det går i mi bok ut på det same. Unntaket kan være den nyare typa rails som er kromma, på "rett" bil.
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1865
- Navn: Ronald Larsen
- Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
- Sted: Oslo
SAAB 9-3 rails?
Passer M10 railsene på -07 mod ??
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Ja, etter det eg har forstått går desse om kvarandre.Ronald skrev:Passer M10 railsene på -07 mod ??