Hei, har noen av dere testet å få sendt pakker fra speedparts sverige til et postkontor på grensen? Hadde tenkt meg en tur til Sverige uansett, men Udevalla blir en noe lang tur. Såvidt jeg kan forstå har svenskeposten sluttet med post restrante ved grensen. Men bensinstajonen på storlien er veldig villige til å motta pakker såvidt jeg har forstått Noen som har erfaring med dette?
http://www.superpris.se/paketutlamning.html
Bestille deler fra sverige
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
Re: Bestille deler fra sverige
De har poste restante ved utvalgte postkontor.
06 9-5 TiD.
99 9-3 Cab.
99 9-3 Cab.
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1121
- Navn: Arve Hanssen
- Bil: 99
- Sted: Trondheim
Bussgods går vel fint.
bussgods.se er vel adressen, storlien skal ha en terminal der som jeg har forstått det.
bussgods.se er vel adressen, storlien skal ha en terminal der som jeg har forstått det.
SAAB 99 TURBO 77-modell, 3-dørs. Prosjekt.
Har hentet pakke i Storlien. Det funket knall det
Dersom pakken kommer i oppkrav med bussgods er det lurt å ha med kontanter. Hvis ikke kan du ta ut penger bra bensinstasjonen, men da er du avhengig av de har nok cash i kassen sin.
De tar jo også imot vanlig postforsendelser, men hvordan det er med sendinger som kommer i oppkrav vet jeg ikke. Men det er jo bare til å sende en mail til de.
Dersom pakken kommer i oppkrav med bussgods er det lurt å ha med kontanter. Hvis ikke kan du ta ut penger bra bensinstasjonen, men da er du avhengig av de har nok cash i kassen sin.
De tar jo også imot vanlig postforsendelser, men hvordan det er med sendinger som kommer i oppkrav vet jeg ikke. Men det er jo bare til å sende en mail til de.
Med busgods kan du betale på netttet med visa og ta med kvittering når du henter også.