Vit dette:Daniel N683 skrev: Vi legger inn protest! Dem var 3stk på laget mens alle andre lag hadde 2 deltagere!
Paradigm N558 skrev: Dommeren (meg) er suveren og kan ikke overprøves,
Moderator: Moderatorer
Vit dette:Daniel N683 skrev: Vi legger inn protest! Dem var 3stk på laget mens alle andre lag hadde 2 deltagere!
Paradigm N558 skrev: Dommeren (meg) er suveren og kan ikke overprøves,
Du hadde bestikkelsesmulighetenDaniel N683 skrev:Jaja, du er quiz-master.. Men Flash-master likeså når du skal ha ny SWParadigm N558 skrev:Vit dette:Daniel N683 skrev: Vi legger inn protest! Dem var 3stk på laget mens alle andre lag hadde 2 deltagere!Paradigm N558 skrev: Dommeren (meg) er suveren og kan ikke overprøves,
Skal gjøre dette til en global event på Saab-treffdoo-kie skrev:Haha! Toppidrett i nord-Norge det der
Ser jeg ble snytt for en Turbokaste seier herParadigm N558 skrev:TURBOKASTING
Sorry for dårlig alt, men det får bare duge
YOUTUBEKLIPP
"Ingen Saaber ble skadet under innspillingen av filmen"
Korrupt dommer!Paradigm N558 skrev:Hehe, ser det der Pål.
Honest miskate, skjer til og med i Champions league har jeg hørt
Din feil for å ikke ha markert første og lengste nedslagsfelt godt nok.
Minuspoeng til Pål.
Vi må prøve å få til dette som et årlig innslag på landstreffet Lenge siden jeg har prøvd nå...Ingvar N629 skrev:Verdensmesterskap, faktisk!
Morten Kjetlien er en lei mann å slå i denne grenen, som har lange tradisjoner i mjøsområdet!
Jeg får stille så dere får litt konkuranse daMorten-N146 skrev: Vi må prøve å få til dette som et årlig innslag på landstreffet Lenge siden jeg har prøvd nå...