Heisann
Tenkte jeg skulle høre med dere som bor nedover guldbrandsdalen o/omegn om dere hadde tenkt på nå samkjøring nedover til landstreffet?
Husker sist vi var på landstreff på Rudskogen så var vi vel en del bil som dro sammen fra Lillehammer, å det kunne vært litt artig å fått til noe likens dette året også:)
Mange fra dette området som har tenkt seg nedover på fredag eller? Drar selv nedover på fredag, så vært artig å fått med seg flere på lasset nedover Bruker ca 4 timer til Lillehammer fra her jeg bor, så må ha det i bakhodet
MVH Marius Bruheim
Kjøring til Landstreffet ?
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1676
- Navn: Marius Bruheim Stavne
- Bil: 08 Saab 9-5 TiD STV
- Sted: Sunndalsøra
Kjøring til Landstreffet ?
08 Saab 9-5 Stv, 1,9TiD med litt hjelp av Hirsch "
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Kjøring til Landstreffet ?
Sjølv kjem eg til å reise forholdsvis tidlig fredag sidan eg har fri heile dagen, og kjem inn på E6 ved Otta, køyrer mest sansynlig over Strynefjellet. Om det passar seg slik køyrer eg gjerne i følge...
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1676
- Navn: Marius Bruheim Stavne
- Bil: 08 Saab 9-5 TiD STV
- Sted: Sunndalsøra
Hvis du vet sånn ca når du er på Otta så kjører jeg slik at jeg er der akkurat når du er derHjelle, N6 skrev:Sjølv kjem eg til å reise forholdsvis tidlig fredag sidan eg har fri heile dagen, og kjem inn på E6 ved Otta, køyrer mest sansynlig over Strynefjellet. Om det passar seg slik køyrer eg gjerne i følge...
08 Saab 9-5 Stv, 1,9TiD med litt hjelp av Hirsch "
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det anar eg ikkje no desverre, men brukar å prøve å være på Otta mellom 11 og 12, slik at en slepp å stå i kø ut av Oslo. Er ikkje sikkert det er so ille på en inneklemt dag som det er til vanlig...
Er jo tross alt 1.5mnd til treffet, so er jo kanskje litt tidlig å spikre eksakt avreisetid
Er jo tross alt 1.5mnd til treffet, so er jo kanskje litt tidlig å spikre eksakt avreisetid