CABRIOLET- samling av forum lesere
Moderator: Moderatorer
- 95Vector
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N883
- Bil: MY05 9-3 Aero cab.
Re: CABRIOLET- samling av forum lesere
Så bra å se at det begynner å bli litt mer bevegelse i tråden, nå gjenstår litt stabilt vær og en dag på ett hyggelig sted.
HIRSCH - More powerful, more dynamic, more elegant – and even more enjoyable to drive
- ViggenCab
- Medlemsnummer: N1029
- Navn: Lars Kristian
- Bil: Saab 9-3 Viggen Cab
- Sted: Fåvang
Har cab jeg også
http://www.garaget.org/expresssuper" onclick="window.open(this.href);return false;
ng9-5 Aero Ttid Xwd
ng9-3 Tid Hirsch
og9-5 Aero
9-3 Viggen Cab
og900 Aero
99 x 3
96 V4 under restaurering
ng9-5 Aero Ttid Xwd
ng9-3 Tid Hirsch
og9-5 Aero
9-3 Viggen Cab
og900 Aero
99 x 3
96 V4 under restaurering
- SiriKokkersvold
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1625
- Bil: 9-3 SE 02 mod, 900 cab
- Sted: Porsgrunn
Kom med forslag! Før sommeren plutselig er over..95Vector skrev: Så bra å se at det begynner å bli litt mer bevegelse i tråden, nå gjenstår litt stabilt vær og en dag på ett hyggelig sted.
- 95Vector
- 0.7 bar
Ser den
Jeg hadde faktisk håpet på at vi kunne ha fått litt større aktivitet i tråden , men slik er det.
Jeg hadde også håpet på et litt mer stabilt sommervær som hadde kunne gjort det lettere å planlegge, for vi må jo være enige i at oppholdsvær mer enn en time er mest hyggelig når vi skal ha en cab samling- taket må jo være nede .
Skal vi kunne få til det må det blitt spontant med kort varsel for å få til dette på en solskinnsdag
Utover dette vil jeg uansett oppfordre til å møte på STCN treff hos SAAB City 13 august.
Jeg hadde faktisk håpet på at vi kunne ha fått litt større aktivitet i tråden , men slik er det.
Jeg hadde også håpet på et litt mer stabilt sommervær som hadde kunne gjort det lettere å planlegge, for vi må jo være enige i at oppholdsvær mer enn en time er mest hyggelig når vi skal ha en cab samling- taket må jo være nede .
Skal vi kunne få til det må det blitt spontant med kort varsel for å få til dette på en solskinnsdag
Utover dette vil jeg uansett oppfordre til å møte på STCN treff hos SAAB City 13 august.
HIRSCH - More powerful, more dynamic, more elegant – and even more enjoyable to drive
- SiriKokkersvold
- Grunnladetrykk
Æsj, jeg kan ikke den helgen, jobber.. Men de sier jo det skal bli en varm og fin høst i år, men det gjenstår jo å se ! Håper det blir noe mer enn bare landstreffet i september
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Til fleire en vil ha med, til større sjangs er det for at det blir vanskelig å treffe en dato som vil passe for alle.
So mitt tips er, sett en dato, sats på godt vær og la folk prioritere.
So mitt tips er, sett en dato, sats på godt vær og la folk prioritere.
- 95Vector
- 0.7 bar
Joda det har vi erfart flere ganger tidligere med normale treff,det å la folk flest bestemme tid og dato er nytteløst.
I dette tilfelle er det sommerværet som skal være avgjørende til tidspunkt.
I dette tilfelle er det sommerværet som skal være avgjørende til tidspunkt.
- Saabrina
- Medlemsnummer: N1957
- Navn: Aina Veronica
- Bil: Saab 9-3 cab 2,0 T
- Sted: Siggerud, Ski
- Kontakt:
Prøve og være tidlig ute dette året. Har allerede hatt noen fine solværsdager med "toppløs" kjøring.
ble ingen ting av treff i fjor, men kanskje få til i år? Er det flere av dere med cab som er på facebook? er lettere å kommunisere der fremfor her. Jeg for min del er ikke så ofte pålogget på dette forumet.
ble ingen ting av treff i fjor, men kanskje få til i år? Er det flere av dere med cab som er på facebook? er lettere å kommunisere der fremfor her. Jeg for min del er ikke så ofte pålogget på dette forumet.
- SiriKokkersvold
- Grunnladetrykk
Ja, må gjerne prøve å dra igang noe! Selvom jeg bor litt unna vil jeg prøve å bli med.. Går jo ann å skrive på facebooksiden til klubben og se om det er noe respons?
- SiriKokkersvold
- Grunnladetrykk
Det er jo på tide med en storrengjøring av sommerbilen.. Hva bruker dere andre her til behandling av taket? Tidligere har jeg sprayet med impregnering for tekstil/båt, husker ikke hvilket merke. Har dere noe å anbefale??
- 95Vector
- 0.7 bar
Hei.
Selv rengjør jeg taket med ordnært bilregjøringsmiddel som er ph nøytralt (ca7) etter SAAB anbefalinger som også er iht instruksjonsbok og ingen ekstra behandlinger, pussig nok
Produktene under er fra gode produsenter og bør tas med i betrakting om man vil gjøre noen ekstra grep med farge og impregnering.
http://shop.speedparts.se/sv/prod/bilvard/renovo/
http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=1_17
http://www.swissvax.no/produkter/kabrio ... -produkter
Lykke til
Selv rengjør jeg taket med ordnært bilregjøringsmiddel som er ph nøytralt (ca7) etter SAAB anbefalinger som også er iht instruksjonsbok og ingen ekstra behandlinger, pussig nok
Produktene under er fra gode produsenter og bør tas med i betrakting om man vil gjøre noen ekstra grep med farge og impregnering.
http://shop.speedparts.se/sv/prod/bilvard/renovo/
http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=1_17
http://www.swissvax.no/produkter/kabrio ... -produkter
Lykke til
- SiriKokkersvold
- Grunnladetrykk
Ja, har sett at det står i instruksjonsboka at det ikke trengs Men det ble stor forskjell etter jeg impregnerte det, vannet trakk ikke inn i stoffet og farge/glasen ble finere. Cab'en din er jo ikke mange årene da, så det er nok ikke samme behov som min 95 mod
Kanskje jeg prøver de Renovo produktene
Kanskje jeg prøver de Renovo produktene
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Utan å ha testa sjølv, so er det også monge som skryt av AutoGlym sine produkt for kalesjer.
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N1663
- Navn: Hugo Christensen
- Bil: Viggen Cab, 9-3 SC, 9000 Aero
- Sted: Notodden
Har for kort tid siden hentet et kunstverk av en Viggecab i Stockholm. 60000 km, blå og ser ny ut! Eneste i Norge!
mvh
Hugo Christensen
Hugo Christensen
- 95Vector
- 0.7 bar
Velkommen og gratulerer med ny bil