Hei
Ang. Verksted anbefalinger på vestsiden av Oslo så har jeg hatt MEGET god erfaring med Saab verkstedet på Fornebu(rett ved der hvor de spiller innendørs "terrengkrokket" også kalt golf)
Er vesentlig mer fornøyd med dem enn gutta på autoelite på Ensjø. Der var det mye surr!
Har også god erfaring med speedparts hvor jeg har hatt en service og byttet noen stag bak.
N
Vurderer å unngå merkeverksted for service
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1404
- Bil: Saab 9-5 M05
- Sted: Akershus
Re: Vurderer å unngå merkeverksted for service
For ordens skyld så er Snap-Drive eid av BOS-konsernet. (Bertel O. Steen)Snurrbo skrev:Jeg har mistet litt av tillitten til tryggheten forbundet med merkeverkstedene de siste årene. Jeg leker med tanken på å gå til et uavhengig verksted for neste service.
Det er for eksempel en del verksteder tilknyttet Mekonomen-kjeden her i strøket. Har hørt at Snap Drive er eid av Møller og dermed er litt samme ulla som VW/Audi-verksteder, så de vil jeg uansett unngå. Kanskje Mekonomen også er en stor slem kjede slik at jeg må gå til et helt uavhengig verksted for å treffe en mekaniker uten baktanker? Eller har vi tro på at en kjede betyr høyere kompetanse og bedre trygghet for riktig behandling?
Er det noen som har synspunkter på eller erfaringer med bruk av mindre anerkjente verksteder?
Saab 9-5 Estate 2.0 M05