Saabfestivalen - igjen!
Moderator: Moderatorer
- Gisle N163
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Saabfestivalen 2003
Hei hei! Åssen ligger det an med tanke på festivalen i år?
Har hørt stygge avlysningsrykter og så har jeg hørt at det blir likevel.
Hva er status? Hvor lang tid bør man regne fra Kristiansand???
Har vært der en gang før... i 1999. Da var jeg og min far der med vår SAAB 96 V4 (1976mod) men den er desverre avskiltet for øyeblikket.
Den skal restaureres om ikke så lenge, men intil da må jeg nok stille i min daglige saab i steden. En 1995 9000 CD.
Men altså... åssen blir det med festival i år??
_SAABV4_
Har hørt stygge avlysningsrykter og så har jeg hørt at det blir likevel.
Hva er status? Hvor lang tid bør man regne fra Kristiansand???
Har vært der en gang før... i 1999. Da var jeg og min far der med vår SAAB 96 V4 (1976mod) men den er desverre avskiltet for øyeblikket.
Den skal restaureres om ikke så lenge, men intil da må jeg nok stille i min daglige saab i steden. En 1995 9000 CD.
Men altså... åssen blir det med festival i år??
_SAABV4_
'96 Saab 900R Turbo
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
Joda, festival blir det! den er avlyst fra Saab sin side, men Saab Turbo Club of sweden og Saabklubben har gått sammen om å arrangere en "Saab Clubs Weekend".
Opplegget blir akkurat det samme som Saabfestivalen, programmet finner du her:
http://www.stcs.nu
Opplegget blir akkurat det samme som Saabfestivalen, programmet finner du her:
http://www.stcs.nu
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Hvordan blir ordningen her nå?
Jeg har akkurat fått den "gledelige" nyheten at Linkin Park sin europaturne er avlyst pga sykdom, slik at de ikke kommer til Norwegian Wood allikevel.
Ergo .. jeg reiser til Trollhättan på fredag.
Håper det blir litt samkjøring både nedover og der nede? Er det noen flere som skal overnatte på campingen? Er det kanskje smart å forhåndsbestille?
Jeg har akkurat fått den "gledelige" nyheten at Linkin Park sin europaturne er avlyst pga sykdom, slik at de ikke kommer til Norwegian Wood allikevel.
Ergo .. jeg reiser til Trollhättan på fredag.
Håper det blir litt samkjøring både nedover og der nede? Er det noen flere som skal overnatte på campingen? Er det kanskje smart å forhåndsbestille?
- Gisle N163
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Trollhättan
Jeg for min del har tenkt til å kjøre nedover på torsdag kvelden jeg. Har bestilt omvisning på fabrikken klokken 10.30.
Men er gjerne med på å samkjøre hjemover igjen. Alltid kjekt å kjøre i følge med noen. Håper å treffe mange nye folk der nede. Ikke så mange i min vennekrets som har Saab-dilla. Ikke bil generellt heller forøverig, men men. Godt å treffe på noen likesinnede.
-SAAB V4-
Men er gjerne med på å samkjøre hjemover igjen. Alltid kjekt å kjøre i følge med noen. Håper å treffe mange nye folk der nede. Ikke så mange i min vennekrets som har Saab-dilla. Ikke bil generellt heller forøverig, men men. Godt å treffe på noen likesinnede.
-SAAB V4-
'96 Saab 900R Turbo
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
hei vi komer desverre ikke med nedover før lørdag da vi ikke kommer oss unna jobben men lørdag er vi på plass
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Var det ikkje du som jobba på SAAB då?Rune N01 skrev:Jeg hadde planlagt lenge å bli med på dette - men så viser det seg at vi skal til Danmark meg Jobben hele helgen - desverre!!
Dei må då vite sopass at dei ikkje skal legge opplegg til same tider som SAAB treff vel?
Eller er det prøvekøyring av 9-3 cab som står på programmet?
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95/-99 9-5
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Jeg kommer mest sannsynlig til å reise på fredag, har nok ikke mulighet til fri nå..
Overnatter vel på Hjulkvärn campingen??? I telt/bil/under åpen himmel der (stryk det som ikke passer) har prøvd alle alternativ og det funker greit! (Har tilogmed sovet som en stein 50cm unna en passerende jungeltromme... hadde vel noe med kvelden før å gjøre tror jeg..? Er ikke sikker..)
Overnatter vel på Hjulkvärn campingen??? I telt/bil/under åpen himmel der (stryk det som ikke passer) har prøvd alle alternativ og det funker greit! (Har tilogmed sovet som en stein 50cm unna en passerende jungeltromme... hadde vel noe med kvelden før å gjøre tror jeg..? Er ikke sikker..)
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
Kommer til å dra midt på dagen på fredag tenker jeg..sånn at en slipper å stresse for å rekke å grille på Kinnekulle på kvelden..
Noen fler som har planer? Petter'n?
Blir Hjulkvarn på meg å, tror nok det går bra å bare møte opp der så lenge det ikke er alt for seint.
Så får vi bare håpe at maskineriet holder..
Noen fler som har planer? Petter'n?
Blir Hjulkvarn på meg å, tror nok det går bra å bare møte opp der så lenge det ikke er alt for seint.
Så får vi bare håpe at maskineriet holder..
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Jens P. N024
- 1.2 bar
- Sted: Ja
- Morten N106
- Overload!!!
- Kontakt:
Det skjærer seg nok med fredagen for meg igjen, det dukket plutselig opp en begravelse, da min bestefar gikk bort i pinsehelgen.
Hvis jeg reiser i det hele tatt kjører jeg natta innover og dukker vel opp på Kinnekulle.
Hadde vært fint å fått noen mobilnummer til noen som skal nedover, jeg tror jeg fikk tak i ett i dag
Hvis jeg reiser i det hele tatt kjører jeg natta innover og dukker vel opp på Kinnekulle.
Hadde vært fint å fått noen mobilnummer til noen som skal nedover, jeg tror jeg fikk tak i ett i dag
- frkristiansen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N-116
- Navn: Frode Kristiansen
- Bil: SAAB 9-5 Aero Estate
- Sted: 9360 bardufoss
- Kontakt: