SAAB konvoy - 17. januar, SØRLANDET
Moderator: Moderatorer
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1641
- Navn: Karl
- Bil: 9-5
- Sted: Aust-Agder
- Kontakt:
SAAB konvoy - 17. januar, SØRLANDET
Heisann
Me på det blide Sørland vil også samlast denne dagen. Agenda er som følger:
TREFF KL 11:30 SØR ARENA, KRISTIANSAND
KONVOY KL 13:00 FRA SØR ARENA TIL FISKEBRYGGA I KRISTIANSAND
Tips gjerne vidare til andre som også kan vere intr å delta.
Evt effektar (plakater el.l) ordnar du sjølv. Vurder i såfall SAVE SAAB som blir brukt rundtom denne dagen, slik at det blir ein heilhet over det.
viewtopic.php?f=12&t=28626
Mvh. Karl
Me på det blide Sørland vil også samlast denne dagen. Agenda er som følger:
TREFF KL 11:30 SØR ARENA, KRISTIANSAND
KONVOY KL 13:00 FRA SØR ARENA TIL FISKEBRYGGA I KRISTIANSAND
Tips gjerne vidare til andre som også kan vere intr å delta.
Evt effektar (plakater el.l) ordnar du sjølv. Vurder i såfall SAVE SAAB som blir brukt rundtom denne dagen, slik at det blir ein heilhet over det.
viewtopic.php?f=12&t=28626
Mvh. Karl
Sist redigert av Karl N1641 den 16 jan 2010, 09:47, redigert 4 ganger totalt.
Har for øyeblikket ingen SAABer
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
Om du klikker her kan du lese litt om min gamle bil, som no er seld til stianj og så vidare til Marius
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Re: SAAB konvoy - 17. januar, SØRLANDET ?
Me er foreløpig 3 stykker som stiller på Sørlandet. Ytterlegare ca 3 stykker som kanskje stiller. Like mange har gitt beskjed om at dette dessverre ikkje passer inn i timeplanen.
Gisle N163 hører med Saabklubben Sør om me kunne fått til noko sammen.
Dersom du ønsker å delta på noko slikt søndag er det fint om du enten legger inn svar her i denne tråden eller tar kontakt via:
pm eller epost: lydkarl [alfakrøll] gmail.com
Mvh. Karl
Gisle N163 hører med Saabklubben Sør om me kunne fått til noko sammen.
Dersom du ønsker å delta på noko slikt søndag er det fint om du enten legger inn svar her i denne tråden eller tar kontakt via:
pm eller epost: lydkarl [alfakrøll] gmail.com
Mvh. Karl
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
Om du klikker her kan du lese litt om min gamle bil, som no er seld til stianj og så vidare til Marius
Jeg blir med, kansjke med to stk (900. fra 96 og 93 fra 2008) om dere bare sier hvor og når
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Re: SAAB konvoy - 17. januar, SØRLANDET
NB! Oppdatert sted og tidspunkt, sjå første innlegg.
Nokon som har tips om muligheter for bilvask i nærheten av Sør Arena?
Håpar enno fleire har muligheten til å delta, me begynner å bli ein gjeng no.
Mvh. Karl
Mvh. Karl
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Vedr bilvask - har fått flg tips:
Fleire som blir med i morgon?Dersom du står foran Sør Arena og går rett forover i den gaten du ser, så har du en som vasker biler for hånd på høyre side. Det er "utlendinger" som er billige. Men vet ikke om de har åpent på søndager, men det hadde ikke forundret meg. Ellers har du Oddemarka bensinstasjon, Esso, som ligger rett etter avkjørselen fra E-18 mot Sør Arena (du ser den lett). De har selvbetjeningsvaskeanlegg ute m/tak. Der kan du bruke høytrykksspyler selv. Ellers er det ihvertfall en til med "utlendinger" som vasker til en rimelig pris i nærheten, men det er litt kronglete å forklare veien dit. Den ligger i nærheten av Ringknuten Pukkverk og tror det er en Europris butikk også rett ved. Da vet du jo ca. hvor du skal og kan spørre etter veien til de stedene som de fleste sikkert vet hvor er. Dersom den har søndagsåpent da.....
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Velkommen til forumet forresten, ØysteinOystein skrev:Jeg blir med, kansjke med to stk (900. fra 96 og 93 fra 2008) om dere bare sier hvor og når
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
- kingoftheroad
- Grunnladetrykk
- Bil: saab 9-5
- Sted: kristiansand
Ja kom innom shell rona. jeg må jobbe desverre:(KMT skrev:NB! Oppdatert sted og tidspunkt, sjå første innlegg.
Mvh. Karl
King of the road!
Saab 9-5 2.0T Nordic steg 2:D
Saab 9-5 2.0T Nordic steg 2:D
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Hvordan gikk det med dere idag? Håper dere fikk samlet en liten gjeng!
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Hei, Eirik!
Joda, me var ein triveleg gjeng som møttes i Kristiansand i formiddag. Meget hyggelig var det, trass i at det snødde og var litt spiggent, som Sørlendingane seier.
Riktignok kom dette med den verdensomspennande markeringa litt brått på så vel undertegnede som øvrige oppmøtte, og timeplanen var allerede fylt opp av andre ting (dette gjaldt minst halvparten av dei oppmøtte også, her gjeld det å vite kva ein skal prioritere hehe). Når denne dagen i tillegg var fullbooka for fleire av dei som gjerne ville ha stilt vart me ein liten, men fin gjeng. Ingen kvantitet å skryte av, men kvalitet så det held med engasjerte oppmøtte - dette er virkelig entusiaster; kven ellers gidder å møte opp til treff i januar i bitande kulde og snøføyke
Fin fordeling av alder på så vel eigarar som bilar; frå OG900 til `08 9-3. Dei eldste, bilane altså, fekk stå inne i varmen i dag.
Kom i prat med Jan Erik Holthe, delansvarlig / kasserer i Saabklubben Sør (tidl GSV Sør). Han kunne fortelle at det kvar haust blir arrangert Saab-treff ved Byglandsfjord med meget bra oppmøte. Det pleier å bli holdt siste helga før skulestart. Eg har hukka det av på kalenderen allerede, og håpar å kunne ta med frue og barn dit for ei triveleg helg. Sjekk gjerne heimesidene deira, mykje bra bilder og info!
Benytter anledningen til å takke for ei hyggelig sammenskomst, og mitt første SAAB-treff, hvilket har gitt meirsmak.
Eg og ein av dei oppmøtte, Hans, har knipsa nokre bilder, først ute er Hans flotte knipserier og hans kommentarer (denne karen veit å behandle et kamera!)
Karl hadde fått skrevet ut en stor plakat
Kan ikke noe for det, men digger rett og slett designet på bilen vår altså! (den nærmeste)
En liten gjeng entusiaster møttes i det noe kjipe vinterværet
Samling Saab utenfor Sør Arena i Kristiansand
Store og små Saab entusiaster - Saaber i mange aldre samlet
En drøm? Et ønske!
Save Saab!
Etter samlingen på Sør Arena kjørte vi gjennom Kristiansand.
Trivelig gjeng!
SAAB4EVER
Joda, me var ein triveleg gjeng som møttes i Kristiansand i formiddag. Meget hyggelig var det, trass i at det snødde og var litt spiggent, som Sørlendingane seier.
Riktignok kom dette med den verdensomspennande markeringa litt brått på så vel undertegnede som øvrige oppmøtte, og timeplanen var allerede fylt opp av andre ting (dette gjaldt minst halvparten av dei oppmøtte også, her gjeld det å vite kva ein skal prioritere hehe). Når denne dagen i tillegg var fullbooka for fleire av dei som gjerne ville ha stilt vart me ein liten, men fin gjeng. Ingen kvantitet å skryte av, men kvalitet så det held med engasjerte oppmøtte - dette er virkelig entusiaster; kven ellers gidder å møte opp til treff i januar i bitande kulde og snøføyke
Fin fordeling av alder på så vel eigarar som bilar; frå OG900 til `08 9-3. Dei eldste, bilane altså, fekk stå inne i varmen i dag.
Kom i prat med Jan Erik Holthe, delansvarlig / kasserer i Saabklubben Sør (tidl GSV Sør). Han kunne fortelle at det kvar haust blir arrangert Saab-treff ved Byglandsfjord med meget bra oppmøte. Det pleier å bli holdt siste helga før skulestart. Eg har hukka det av på kalenderen allerede, og håpar å kunne ta med frue og barn dit for ei triveleg helg. Sjekk gjerne heimesidene deira, mykje bra bilder og info!
Benytter anledningen til å takke for ei hyggelig sammenskomst, og mitt første SAAB-treff, hvilket har gitt meirsmak.
Eg og ein av dei oppmøtte, Hans, har knipsa nokre bilder, først ute er Hans flotte knipserier og hans kommentarer (denne karen veit å behandle et kamera!)
Karl hadde fått skrevet ut en stor plakat
Kan ikke noe for det, men digger rett og slett designet på bilen vår altså! (den nærmeste)
En liten gjeng entusiaster møttes i det noe kjipe vinterværet
Samling Saab utenfor Sør Arena i Kristiansand
Store og små Saab entusiaster - Saaber i mange aldre samlet
En drøm? Et ønske!
Save Saab!
Etter samlingen på Sør Arena kjørte vi gjennom Kristiansand.
Trivelig gjeng!
SAAB4EVER
Sist redigert av Karl N1641 den 27 jan 2010, 19:48, redigert 1 gang totalt.
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Heisann, kjipt du ikkje kunne stille. Forøvrig måtte eg jo innom Shellstasjonen din på veienkingoftheroad skrev:Ja kom innom shell rona. jeg må jobbe desverre:(KMT skrev:NB! Oppdatert sted og tidspunkt, sjå første innlegg.Nokon som har tips om muligheter for bilvask i nærheten av Sør Arena?Håpar enno fleire har muligheten til å delta, me begynner å bli ein gjeng no.Mvh. Karl
Mvh. Karl
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
En får selvsagt aldri for mange oppmøtte, men jeg synes egentlig ikke oppmøtet var så verst, med tanke på den korte fristen og lave aktiviteten i deres område. Jeg håper dere snart blir mange nok til at det er mulig for dere å møtes en gang iblant. Det står dere selvsagt fritt til å arrangere som dere vil
Flotte bilder og fine biler, godt jobbet!
Når det gjelder gsv-treffet i Byglandsfjorden var vi en gjeng som dro dit fra Sandnes i fjor. Tror treffet skal være nevnt med en liten tråd her i lokalforumet. Vi kommer nok sørover til neste treff også!
Dere fra sørlandet som er interessert i lokalaktiviteter kan jo prøve å få til et samarbeid med Saabklubben Sør som du nevner. Det er en hyggelig gjeng som helt sikkert kan tenke seg å bli med på Saabtreff!
Flotte bilder og fine biler, godt jobbet!
Når det gjelder gsv-treffet i Byglandsfjorden var vi en gjeng som dro dit fra Sandnes i fjor. Tror treffet skal være nevnt med en liten tråd her i lokalforumet. Vi kommer nok sørover til neste treff også!
Dere fra sørlandet som er interessert i lokalaktiviteter kan jo prøve å få til et samarbeid med Saabklubben Sør som du nevner. Det er en hyggelig gjeng som helt sikkert kan tenke seg å bli med på Saabtreff!
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Det så veldig koselig ut:)
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- Karl N1641
- 2.0 bar
- Kontakt:
Det blide Sørlandet er plutselig med @ Saabsunited
http://www.saabsunited.com/saab_campaigns/2010/01/
Benytta anledningen til å linke hit samt til Saabklubben Sør (litt reklame skader ikkje)
http://www.saabsunited.com/saab_campaigns/2010/01/
Benytta anledningen til å linke hit samt til Saabklubben Sør (litt reklame skader ikkje)
2007 BMW 530XDA
2008 BMW 120D
1989 BMW 318i
2013 BMW R1200GS
--O-o-O--