bare å komme det serrustrada skrev:Hei,
Er det mulig å snike seg med i en riskoker for gripkjøring?
Er det forresten hele banen eller gamlesløyfa?
Mvh Strada
03 Impreza STi
er bane en og to. det vil si den gamle sløyfa.
mvh tore
Moderator: Moderatorer
bare å komme det serrustrada skrev:Hei,
Er det mulig å snike seg med i en riskoker for gripkjøring?
Er det forresten hele banen eller gamlesløyfa?
Mvh Strada
03 Impreza STi
hei A.HA.H skrev:Hei
Så på club-honda.org om dette og må si at det frister veldig, kjører jo saab og forsåvidt
Problemet er bare det at jeg sleit ut forhjula på saaben ganske bra på club-honda sitt treff der.(bakhjula er i super stand) så lurer egentlig på om det er OK å kjøre sånn, har CA 1-2 mm til merkinga, Ser også der nevner bremseveska, den er ikke bytta på en stund men sleit aldri med bremsene sist gang.
Takker for svar
kan betale når du kommer også, bare passe på at du ikke betaler for nærme dagen, da får jeg ikke registrert det vettu99Turbo skrev:Vara mæ je å..... putte guttungen inni Saaben å kjøre over brua Holder at jeg får betalt imorgen eller onsdag håper jeg?? Hvor mange er det som dukker opp til nå?
jammen aleks da ikke en liten tur engang??? hoff fotografen våres kommer jaAleks_ skrev:Desverre, så får ikke jeg kommet den helga..
Kom opp masse dritt med eksamener og slikt, så må prioritere..
Håper det blir tatt masse bilder der ihvertfall
Blir ingen liten tur fra Kristiansand og opp, desverre.. Hadde jeg ikke måtte lest hadde jeg lett møtt opp!ToreN1246 skrev:jammen aleks da ikke en liten tur engang??? hoff fotografen våres kommer jaAleks_ skrev:Desverre, så får ikke jeg kommet den helga..
Kom opp masse dritt med eksamener og slikt, så må prioritere..
Håper det blir tatt masse bilder der ihvertfall
så kjedelig da!!!KongerudN344 skrev:Krasja med jobb denne lørdagen Fryktelig irriterende da jeg gjerne skulle hatt meg noen runder til på bane. Høyst usikkert om jeg har turbosaab til sommeren så var på en måte siste sjanse for meg... Men men.