bilder og ettersnakk landstreff 2009
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 506
- Navn: Eimund Lunde
- Bil: 96, 97, 99, 900, 9-3, 9-5
- Sted: Sandnes
Re: bilder og ettersnakk landstreff 2009
Da var vi hjemme med ca 140 mil i rallybil med spesial 2 drevsats. 3ooo rpm/ 70 kmh tar sin tid
Tusen takk til alle som stemte på den eneste gammalsaaben Og tusen takk til alle som møtte på treff.
Kjempe hyggelig
Tusen takk til alle som stemte på den eneste gammalsaaben Og tusen takk til alle som møtte på treff.
Kjempe hyggelig
Mvh
Eimund
Eimund
Vil bare takke for et supert treff på rudskogen Det er første gangen jeg er på et Saab-treff, men det blir definitivt ikke det siste. Maken til gjeng har jeg aldri vært borti! Felleskapet, bilene, opplevelsen, ja, alt! Nydelig Noen Saab har jeg desverre ikke enda, men til neste år SKAL jeg ha anskaffet det. Forhåpentligvis Kongerud sin 9-5. For på banen med turbobil skal jeg, og med mitt navn i vognkortet!
Likte Saab fra før, men nå drømmer jeg om de ;D Vi sees neste år!
Likte Saab fra før, men nå drømmer jeg om de ;D Vi sees neste år!
- rolfi
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1248
- Navn: Rolfi
- Bil: My99 og9-3cab 2,0t
traff og en del fine saaber som var på vei hjem i dag
blinka som bare det på eimund, men tror ikke han fikk det med seg
generelt mye snop bil på veien i dag. jeg er med neste år
Saab 900S 2.0 ltt 1992 (Grombilen)
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
Volvo v70 D3 Summum 2011 (kjerringa sin BLEIEEXPRESS)
+jobb 2012 Scania R500 6x4 + Carnehl tippsemi.
Rolf Martin N-1248
-
- 2.0 bar
Junior i kartleserstolen fikk det med segRolfi skrev:traff og en del fine saaber som var på vei hjem i dag
Mvh
Eimund
Eimund
var et bra arrangert treff, hyggelig folk og masse kjøring noen som har flere bilder? gjerne av en rød porsche 944 i sladd..
MVH
Stian Marthinsen
Porsche 944 Turbo
MVH
Stian Marthinsen
Porsche 944 Turbo
-
- 2.0 bar
Fikk desverre ikke tatt noen bilder da det alltid var noen svarte flagg i veien951power skrev:var et bra arrangert treff, hyggelig folk og masse kjøring noen som har flere bilder? gjerne av en rød porsche 944 i sladd..
MVH
Stian Marthinsen
Porsche 944 Turbo
Mvh
Eimund
Eimund
hehe, sant nok jeg ville jo bare show'e litt det begynte å bli sykt dårlig feste med de 265 dekka bak på slutten! så sladd var ikke til å komme bort i fra
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
blåste du en pakning på slutten der eller??? røyk litt vel mye av vogna etter langstrekka....
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
nei, olje påfylligs lokket hoppet av! hadde glemt å skru det på ordentlig, hehe.. så sprutet litt olje på eksosen, men gikk heldigvis bra. fikk skrudd det på utenfor banen før slakter'n..
- Bjarte N1696
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1696
- Navn: Bjarte Bauge
- Bil: og9-3 SpeedParts Edition
- Sted: Karmøy
Å ligge å stampe med et offshore fartøy på Statfjord har sine bakdeler ser jeg
- Satser på at jeg kommer neste år !
Mvh Bjarte
- Satser på at jeg kommer neste år !
Mvh Bjarte
Saab MY00 9-3 SpeedParts Edition
Saab MY97 900s Talladega
Saab MY97 900s Talladega
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Först och främst vill jag tacka styret för en mycket välplanerad och genomförd träff!
Nästa tack går till alla dom som ställde upp och hjälpte styret på träffen!
Jag kommer aldrig att gå ur STCN oavsett vilken bil jag kör, för maken till gemyt och hyggeligt folk, det får man leta länge efter!
Inför helgen så hade jag Rune och LinnHege på besök i sverige, så åkte vi ner till Sarpsborg på fredagen.
Jag var lite orolig för vädret, men det blev ju bra.
Jag körde aldrig ensam i bilen, så jag vågade inte gå för fullt på orginaldäcken, dom är inte bra till nått utom att köra långt och sakta på.
Men det blir det ändring på till hösten.
Då blir det förhoppningsvis lite tid till den vita också!
Dom som tog bilder på Vetten, snälla sänd mig ett Pm, så skickar jag min email adress!
Så till sist vill jag tacka alla som var där och gjorde den här dagen till en av årets verkliga höjdpunkter!
Mvh Anders
Nästa tack går till alla dom som ställde upp och hjälpte styret på träffen!
Jag kommer aldrig att gå ur STCN oavsett vilken bil jag kör, för maken till gemyt och hyggeligt folk, det får man leta länge efter!
Inför helgen så hade jag Rune och LinnHege på besök i sverige, så åkte vi ner till Sarpsborg på fredagen.
Jag var lite orolig för vädret, men det blev ju bra.
Jag körde aldrig ensam i bilen, så jag vågade inte gå för fullt på orginaldäcken, dom är inte bra till nått utom att köra långt och sakta på.
Men det blir det ändring på till hösten.
Då blir det förhoppningsvis lite tid till den vita också!
Dom som tog bilder på Vetten, snälla sänd mig ett Pm, så skickar jag min email adress!
Så till sist vill jag tacka alla som var där och gjorde den här dagen till en av årets verkliga höjdpunkter!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Da, endelig kom jeg meg hjem.
Avgangen ble av en eller annen merkelig grunn gjort først et godt stykke ut på dagen, men det verste var at jeg nesten raste kassa på trekkbilen Skulle innom en kjenning i Oslo, kjørte litt feil og måtte kjøre opp ekebergtunellen og da begynte det å komme stygge lyder fra kassa. Takket være TD Tuning-tommy så fikk jeg skiftet olje på den og da ble ulydene borte om jeg ikke belastet den så jeg la avgårde. Men det viste seg at om jeg kom til litt motbakker så kom lydene tilbake. Snakket med Daniel (Sprokit) om å få sette igjen hengeren og den gule i gården hans og det var i orden men ettersom jeg har fullt opp på jobb denne uka så ble det upraktisk for meg. I allefall, Morten N88 meldte seg og tror dere sannelig ikke at han kjørte og møtte meg på Tynset (han bor 10 mil nord for trondheim) Så trakk han hengeren hjem mens jeg kjørte som en prest, var nede på 0.47 på mila men endte på 0.53 når jeg parkerte i gården og da nullet jeg ut kjørekomputeren på Tynset så alle motbakkene ble med
For en super gjeng!!!
Avgangen ble av en eller annen merkelig grunn gjort først et godt stykke ut på dagen, men det verste var at jeg nesten raste kassa på trekkbilen Skulle innom en kjenning i Oslo, kjørte litt feil og måtte kjøre opp ekebergtunellen og da begynte det å komme stygge lyder fra kassa. Takket være TD Tuning-tommy så fikk jeg skiftet olje på den og da ble ulydene borte om jeg ikke belastet den så jeg la avgårde. Men det viste seg at om jeg kom til litt motbakker så kom lydene tilbake. Snakket med Daniel (Sprokit) om å få sette igjen hengeren og den gule i gården hans og det var i orden men ettersom jeg har fullt opp på jobb denne uka så ble det upraktisk for meg. I allefall, Morten N88 meldte seg og tror dere sannelig ikke at han kjørte og møtte meg på Tynset (han bor 10 mil nord for trondheim) Så trakk han hengeren hjem mens jeg kjørte som en prest, var nede på 0.47 på mila men endte på 0.53 når jeg parkerte i gården og da nullet jeg ut kjørekomputeren på Tynset så alle motbakkene ble med
For en super gjeng!!!
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
møtte deg og blunket med lysene litt nord for gardemoen i går kveld...Tor N12 skrev:Da, endelig kom jeg meg hjem.
For en super gjeng!!!
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Takker alle for et hyggelig treff.
Så litt mørkt på det da vi kjørte opp til Rakkestad fra Halden på lørdag morgen. Men da vi kom opp gikk det 10 minutter før det var oppholdsvær og det holdt ut dagen. Fikk også noen runder på bana med bilen og det var moro selv om det gikk hardt utover dekkene på bilen. Vurderer sterkt å investere i diff ja . Stor takk til alle som gjorde dette til et hyggelig treff. Fikk skryt av ansvarshavende på Rudskogen for at vi oppførte oss meget bra.
Så litt mørkt på det da vi kjørte opp til Rakkestad fra Halden på lørdag morgen. Men da vi kom opp gikk det 10 minutter før det var oppholdsvær og det holdt ut dagen. Fikk også noen runder på bana med bilen og det var moro selv om det gikk hardt utover dekkene på bilen. Vurderer sterkt å investere i diff ja . Stor takk til alle som gjorde dette til et hyggelig treff. Fikk skryt av ansvarshavende på Rudskogen for at vi oppførte oss meget bra.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Haugen N63
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N63
- Sted: V.Gausdal
Hei alle sammen!
Tusen takk for et kjempe treff
Hyggelige folk, fine biler og et vær som kom som bestillt i år også.
Takk for pokalen, var i overkant men veldig trivelig da!!
Tusen takk for et kjempe treff
Hyggelige folk, fine biler og et vær som kom som bestillt i år også.
Takk for pokalen, var i overkant men veldig trivelig da!!
-01 9-5 2,0T
-74 sonett III
-74 sonett III