Bjarte N1696 skrev:Til en annen gang Dopus, så anbefaler jeg bilgummilageret på bygnes eller Anker nedforbi. Dette er folk du får kunderservice i lange baner av! Her er det også lett å prute siden disse er naboer og konkurrenter. Både jeg og en annen kar fra dette forumet har fått sponset dekk og felg fra "Rulle"
Håper saken ordner seg innen rimelig tid da!
Bjarte
Jaja. Har da noe fint å se på når jeg er hjemme, alle 4 hjula står på hjemmekontoret mitt. Kan jo alltids henge dem på veggen...i stedet for bilder og slikt, om 20 år så er dem sikkert blitt klassikere..
Vel fra spøk til alvor. Rulle og anker har ikke felgtypen jeg var på jakt etter.
Og anker har jeg handlet av tidligere, med godt resultat, og til en god pris.
Begynner å tvile på utfallet, men kommer til å ta saken videre til forbrukerrådet. At to firmaer krangler om hvem som er ansvarlige for skadene på prduktene levert til meg skulle jo ikke vært mitt problem, men slik har altså utfallet blitt fram til nå, så får vi se hva som skjer.
Så vrange som nordendekk har vært så kan jeg ikke anbefale dem til noen, hadde dem ordnet opp på en ryddig måte så skulle jeg ikke ha sagt noe, alle kan gjøre feil, men det får da være grenser.
Slik jeg har skjønnt det så kan jeg etter forbrukerkjøpsloven fortsatt kreve heving av kjøpet. Noe jeg sterkt vurderer.