Meg? Kanskje en fordel med lappen i lomma før bilen blir lånt?Aleks-ander_N948 skrev:blir vel dårlig med låning av bil på deg no?
Han driver tydeligvis å snuser innom diverse forum, for å tilegne seg kunnskap om bil.
Moderator: Moderatorer
Meg? Kanskje en fordel med lappen i lomma før bilen blir lånt?Aleks-ander_N948 skrev:blir vel dårlig med låning av bil på deg no?
Er vel 1.5 time fra Ålebyen .. Gira på et lite treff da eller ?Jørgen N237 skrev:Fra i morgen til fredag ihvertfall (kansje til ut helgen?) er jeg ikke så langt fra Ålesund ihvertfall.. Ca en time ifra har jeg hørt, i Valldal..
Vel, får se.. Kjører ikke saab engang denne gangen.. Men kommer nok til å være der flere ganger ja.. Skal følge med her, og er ikke umulig at jeg er med på noe gøy..Torkil_N1282 skrev:Er vel 1.5 time fra Ålebyen .. Gira på et lite treff da eller ?Jørgen N237 skrev:Fra i morgen til fredag ihvertfall (kansje til ut helgen?) er jeg ikke så langt fra Ålesund ihvertfall.. Ca en time ifra har jeg hørt, i Valldal..
Er det flere som er i Ålesund eller omeng denne uken?
Har vært gjort før det Kan du ikke sende en slik nymotens sms da hjelle hvis det sjer noe og det ikke virker som jeg får det med meg? Nr 970 53 157Hjelle, N6 skrev: Og Jørgen, den kassevogna di går det å parkere litt vekk ifrå SAAB-ane
Jeg skal prøve å legge inn her hver gang jeg er i området ihvertfall, sikkert ikke lenge til det blir en helgetur oppover igjen nei..adivass skrev:Jeg ser driver med en del treff oppe i trondheim, men synest det er litt langt å reise... ingen som har planer for et lite treff i ålesunds traktene? Hadde vert gøy å vert med på treff, selv om saaben er blitt litt skabbete etterhvert