Kona har ikke peiling... og hun stoler nok på at det valget jeg gjør er velbegrunnet, noe det selvfølgelig er.Singsaker skrev:Vet kona om de forskjellige motor-variantene?
Kan du ikke bare si at du vil kjøpe en bil som du kan ta sikre forbikjøringer med?
Siden jeg jobber med salg så kan jeg anbefale å ikke fylle hodet til med-kjøper med for mye informasjon da de kan skape usikkerhet i forhold til beslutningstaking.
Velg en Aero evt bensin-variant og en diesel variant og spør hvem hun vil ha!!!!
Problemet er at for kona så er en bil et praktisk hjelpemiddel/bruksting som skal frakte henne og eventuelt unger/bagasje/mann mellom a og b på en trygg og god måte.
Touranen som vi har er en ypperlig bil i så måte der hun sitter høyt og godt, ungene har 3 egne seter, bilen bruker 0,5-0,6 på milen... I det hele så skjønner jeg henne godt sett fra hennes perspektiv at en 9-5 er et litt annet konsept...
Så skal jeg i hele tatt få aksept for 9-5 så må den prøves og vise at den fungerer suverent til vårt bruk i praksis.
On the side... 9-4x kan jo være en drøm om den kommer da... Litt usikker på hvor stor den eventuelt blir. Er det f.eks. Q5 den skal konkurrere med så snakker vi vel kjapt om en halv million + så da forblir nok den en drøm....