Vurderer kjøp av 9-5
Moderator: Moderatorer
Re: Vurderer kjøp av 9-5
Er det noe å si på prisforlangede på denne bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13101151? Dersom den er strøken og velpleid, er 348.000 greitt....? Må jo selvfølgelig diskutere dette, men noen som tror det kan være håp om å nærme seg 330' f.eks.....?
Det er Scanauto på Kokstad (Bergen) som selger o.n. bil. Noen som har handlet hos de før? God service?
Nå var det kommet noen bilder av o.n. bil.
Hva er den grå dingsen bak mobilholderen på høyre side av midtkonsollen?
Hva er den grå dingsen bak mobilholderen på høyre side av midtkonsollen?
- Jørgen N1032
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N1032
- Navn: Jørgen Kvandal
- Bil: 9-5 2,0 t Estate
- Sted: Strømmen
Hvis du tenker på den grå dingsen som mobilholderen er festet i, er det orginal brakett for å feste mobilholder i.LEV skrev: Hva er den grå dingsen bak mobilholderen på høyre side av midtkonsollen?
-01 9-5 SE 2.0t Estate. Aut.
-00 9-3 SE. Solgt
-85 900 T16. Solgt
-00 9-3 SE. Solgt
-85 900 T16. Solgt
Aha.... takker... skal, skal ikke...?Jørgen N1032 skrev:Hvis du tenker på den grå dingsen som mobilholderen er festet i, er det orginal brakett for å feste mobilholder i.LEV skrev: Hva er den grå dingsen bak mobilholderen på høyre side av midtkonsollen?
Bilen ser pen ut på bildene.... er vel ikke tilfeldigvis noen som kjører innom Kokstad sånn av og til som kan ta en kikk og avgi tilstandsrapport....?
Når det gjelder automat vs manuell, kan en konkludere med at driftskostnadene ved å kjøre med manuell er lavere enn automat? Både når det gjelder drivstoff og eventuelle verkstedsutgifter?
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Mats jobber vel der, samme gjør Saab9000aero om jeg ikke husker feil?LEV skrev:Bilen ser pen ut på bildene.... er vel ikke tilfeldigvis noen som kjører innom Kokstad sånn av og til som kan ta en kikk og avgi tilstandsrapport....?
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Stemmer dette.. Men dersom jeg har tid på fredag går turen innom Scanauto ja.. Skulle jo hatt litt greier..Eirik N396 skrev:Mats jobber vel der, samme gjør Saab9000aero om jeg ikke husker feil?LEV skrev:Bilen ser pen ut på bildene.... er vel ikke tilfeldigvis noen som kjører innom Kokstad sånn av og til som kan ta en kikk og avgi tilstandsrapport....?
Styrer med DAB og AUX
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
jeg har lagt om dekk på den og så vidt kjørt den. utrolig flott bil
men ser helst at du selv tar kontakt med en av selgerne på Scanauto
men ser helst at du selv tar kontakt med en av selgerne på Scanauto
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
Har snakket med Arthur... og jeg tar deg på ordet at det er en flott bil Det er igrunn det jeg trenger å vite før jeg tar en tur og ser selv.
Min utfordring nå er faktisk på hjemmebane. Hvordan få kona til å forstå dette primære behovet? Tips?
Min utfordring nå er faktisk på hjemmebane. Hvordan få kona til å forstå dette primære behovet? Tips?
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Å skal skifte fra en Touran ril en 9-5?
Vanskelig.
Hva med at det gjør deg lykkelig?
Diesel er noe herk!
Vanskelig.
Hva med at det gjør deg lykkelig?
Diesel er noe herk!
Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
Nei, ikke vanskelig, men nødvendig
Diesel er bra til sitt bruk, men ikke noen stor kjøremessig høydare, nei.
For kona så er det liksom økonomien som er det største. Å nei, enda mer lån... Forsåvidt et greit argument, men jeg ser ikke problemet egentlig. Kanskje det er det som er problemet? 100' fra eller til? Som regel til...
Tror ikke jeg skal kjøre dette inn på lyckliga gatan, det kan fort slå feil vei.... gjør ikke jeg deg lykkelig, etc. Nei, for hun så er bilen et fremkomstmiddel fra a-b.
Må springe...
Diesel er bra til sitt bruk, men ikke noen stor kjøremessig høydare, nei.
For kona så er det liksom økonomien som er det største. Å nei, enda mer lån... Forsåvidt et greit argument, men jeg ser ikke problemet egentlig. Kanskje det er det som er problemet? 100' fra eller til? Som regel til...
Tror ikke jeg skal kjøre dette inn på lyckliga gatan, det kan fort slå feil vei.... gjør ikke jeg deg lykkelig, etc. Nei, for hun så er bilen et fremkomstmiddel fra a-b.
Må springe...
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
LEV skrev: Tror ikke jeg skal kjøre dette inn på lyckliga gatan, det kan fort slå feil vei.... gjør ikke jeg deg lykkelig, etc. Nei, for hun så er bilen et fremkomstmiddel fra a-b.
Men hvorfor vil du bytte til 9-5'en? Bedre kjøreegenskaper og derav mer lykke.
Hun vet sikkert at vi menn må få lov til å gjøre litt "barnslige" ting av og til for at vi skal være tilfreds.
Et annet argument er at 9-5'en sikkert er mer smidig enn Touran så når elgen står og du skal styre hele familien forbi så er det lettere med en 9-5 Aero.
Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
Min fru og jeg prøvde både Touran og 9-5 før kjøp og hun var ikke i tvil, det måtte bli 9-5.
Tror dere jeg var fornøyd
Tror dere jeg var fornøyd
78 Saab 99 turbo