skyline har fått en storebror
Moderator: Moderatorer
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
skyline har fått en storebror
arvtageren til skyline heter GT-R, og er visst det råeste på 4 hjul noensinne. når jaguar, porsche, aston martin og gjengen lanserer sine råeste biler hender det kanskje jeg løfter et øyebryn, men i dette tilfellet blir jeg revet helt med. "gutta" hos porsche skal visst ha bøyd seg i støvet og sagt at de ikke trodde det var mulig å lage en så perfekt kjøremaskin.
kanskje klubbens eneste skyline-eier har noe snaddersk info om denne bilen? jeg fant bare dette:
http://www.nccn.no
http://bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31428&tid=16
kanskje klubbens eneste skyline-eier har noe snaddersk info om denne bilen? jeg fant bare dette:
http://www.nccn.no
http://bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=31428&tid=16
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
Det man bør dø av, er å kjøpe en Nissan til en slik sum av penger (uten at jeg vet hva den vil koste i Norge). Greit at den sikkert blir rask og alt det der, det er fremdeles en Nissan.Velspekket med navigasjon, et BOSE lydanlegg og det meste av hva du måtte ønske av utstyr koster herligheten i Japan fra kr 360.000 til kr 400.000 - avhengig av om du velger en vanlig GT-R, en GT-R Black Edition eller en GT-R Premium Edition. Det kan nesten få en norsk bilentusiast til å dø av misunnelse.
04' 9-3ss 1.8t
- Frode N073
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N073
- Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
- Sted: Sola
komme jo an på ka du ska bruga bilen te.
cruising: då hadde det blitt Saab
kjøra flettå av heile verden: Nissan
cruising: då hadde det blitt Saab
kjøra flettå av heile verden: Nissan
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Innpå noe der, begynner de å ta litt av porsche, samme ramma litt anderledes styling. Ny bilEirik N396 skrev:Styla 350Z ? Neitakk.
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Sted: Langhus
Det er helt riktig, det er ikke en Saab...
Skylapper er produsert for hester, ikke mennesker.
Biler og verktøy har mye til felles, mye ser likt ut, men det er store forskjeller. Ofte så er det følelsen som avgjør, sammen med pris.
Jeg stortrives med en 9000 som daglig allround bil, men den har store begrensninger!
Den er ikke liten og lettparkert, heller ikke lett å få med mye i (CD), den kan ikke trekke normal bilhenger, det er masse den ikke gjør mao.
Men jeg liker den for det, følelsen er riktig!
Som banebil derimot, der ble jeg frelst etter å ha prøvd Skyline, følelsen igjen!
Det finnes ingen biler som har alt, men det finnes flere med "den gode følelsen"
Tilbake til temaet: det finnes flere bra forumer som har info om den nye GT-R, både i England og Australia. av frykt for hylekoret legger jeg ikke ut linker, dette er jo et Saabforum...
Petter
Biler og verktøy har mye til felles, mye ser likt ut, men det er store forskjeller. Ofte så er det følelsen som avgjør, sammen med pris.
Jeg stortrives med en 9000 som daglig allround bil, men den har store begrensninger!
Den er ikke liten og lettparkert, heller ikke lett å få med mye i (CD), den kan ikke trekke normal bilhenger, det er masse den ikke gjør mao.
Som banebil derimot, der ble jeg frelst etter å ha prøvd Skyline, følelsen igjen!
Det finnes ingen biler som har alt, men det finnes flere med "den gode følelsen"
Tilbake til temaet: det finnes flere bra forumer som har info om den nye GT-R, både i England og Australia. av frykt for hylekoret legger jeg ikke ut linker, dette er jo et Saabforum...
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Pasient N657
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N657
- Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
- Sted: Lillehammer
Et av de bedre innleggene her på lenge.Petter 900 T skrev:Det er helt riktig, det er ikke en Saab...
Petter
Er masse annet enn Saab jeg kunne tenkt meg og hatt som leketøy. En kompis av meg har et Skyline R34, og jeg hadde gladelig tatt den rundt en bane. Om jeg får råd til det en gang, så SKAL jeg ha meg en BMW M3.
Selv om jeg er glad i Saab, og mest sannsyneligvis kommer til å ha en saab til "hovedbil", så hadde jeg kjøpt mye annet om jeg hadde hatt råd til det.
Sånn on-topic, så mener jeg at den nye skylinen ikke er noe særlig å se på. Den er rå, for all del. Men R34 GT-R er og bli det råeste japan har kommet med, ihvertfall i mine øyne.
Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt: