9000cs 93, Airbag og setevarme (side 2)
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: 9000cs 93, lysbryter og cupevifte ++
Huskar ikkje korleis det skal sjå ut med tanke på om loddingane skal ligge ihop som på bildet ditt, men det du skal sjå etter er sprekker i loddinga melom pinne og print.
Fant ett nytt bilde av ett kretskort der punktene er loddet sammen på samme måte som mitt. Fant også flere bilder av det som var litt annerledes enn mitt, der slutter nummeret på kretskortet på 3 ikke på 2 som på mitt og det som er på dette bildet:
Skal gå over punktene senere idag og få testet om det ble noe bedre.
Skal gå over punktene senere idag og få testet om det ble noe bedre.
Det der er ikke mitt kort, mitt kort er det som er ett helt bilde av.
Ja skal gjøre det, må bare bli ferdig på skola først.
Lodda ferdig, kjørte rundt i en halvtime uten problemer, så håper det er i orden nå. Er litt vanskelig å si siden det var helt tilfeldig når det ble feil.
Åpnet dekselet og kom til viften, hvis jeg har viftebryteren på hakk 4 eller 3 og kakker litt i viften, så begynner den å surre sakte rundt og lager litt ulyder før den etterhvert stopper. På hakk 1 eller 2 er det ikke liv i viften når jeg kakker i den. Så for meg virker det ganske sikkert at motoren er gåen, og krever mer strøm enn det den får for å snurre rundt.
Så da er det vel bare å bestille ny motor?
Så da er det vel bare å bestille ny motor?
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Jepp ... og gjør som du sier kjøp NY Best pris får du normalt hos en Bosch-forhandler. Skriv av Boschnummeret du har på vifta fra før, oppgi dette til en Bosch-forhandler så skal du se at du får vifta for en brøkdel av det den koster hos Saab
Jeg bruker å handle hos AutoEx i Trondheim men har også fått knallpris på denne hos Meca tidligere.
Jeg bruker å handle hos AutoEx i Trondheim men har også fått knallpris på denne hos Meca tidligere.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
Har fått bytta vifta, var noe skit å demontere, spesielt mtp at jeg sto ute i 4 minus. Men når man vet hvordan ting sitter fast så gikk det jo raskt å montere sammen.
Utrolig digg å ha fungerende vifte
Utrolig digg å ha fungerende vifte
Re: 9000cs 93, Airbag og setevarme (side 2)
Kjørt ca 40 mil, lys og vifte funker flott
Setevarme funker derimot ikke på hverken fører eller pasasjerside. Noen vanlige problemer med disse?
Airbag lyset lyser, har blitt sagt tidligere at det kan være slepe ring, er det noe annet jeg kan teste før jeg kjøper ny slepering/ratt ?
Setevarme funker derimot ikke på hverken fører eller pasasjerside. Noen vanlige problemer med disse?
Airbag lyset lyser, har blitt sagt tidligere at det kan være slepe ring, er det noe annet jeg kan teste før jeg kjøper ny slepering/ratt ?