Andreas N1194 skrev:
Kunne du opplyse om hva vedkommende tok for å gjøre akkurat dette?
Er selv siv.ing innen elektronikk, og har rimelig god peil på loddepunkter, og et stort verksted der slike ting kunne blitt gjort...
Andreas
Tja, trur ikkje du skal basere inntekta di på prisane eg må betale...; Fikk beskjed om at eg kunne komme innom seinere med en hundrelapp, hvis det virka. Om det ikkje va dette som var feilen, så skulle eg bare glømme betaling, eller komme innom så han kunne lodde oppigjen resten av punktene... (men no e det her en kompis av meg då, sånn at det e sagt..)
Takker for mange forslag over her... Her e litt meir info som forhåpentligvis kan snevre oss inn mot en "løsning".
- Symbolet for åpen førerdør lyser konstant (tidligere bare av og til)
- Når eg prøver å låse bilen med fjernkontroll skjer der ingenting med låsene, men den virker for å koble ut startsperra.
- Når eg låser bilen manuelt fra ei av fremdørene, går alle låsene ned, men spretter oppigjen etter 0,7 sekund. Så dørene vil låse - de vil bare ikke forbli låste...
- Bryteren i døra, som styrer kupélyset, fungerer som den skal.
Som sagt så føler eg at alle symptomene e relatert til fuktig vær, og trur at det e pga været vi har hatt i det siste som gjør at plagene nå er konstante...
Litt usikker på om eg skal prøve å få lodda oppigjen ALLE loddingene på styreenheten, sida han bare lodda opp dei store hovedkontaktene i første omgang..., men neste steg blir vel nå å prøve å bytte dørlås med en annen bil her for å teste Mortens forslag.....
PS TorN12: Tolker eg deg slik at her er TO styreenheter..? Én for alarm og én for sentrallås...?