Speedparts og s?rvis

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

Legg inn av Bent N208 » 27 nov 2005, 14:44

TurboRoger_N486 skrev:Jeg skjønner ikke hvorfor ikke dere i SP bare beklager alt sammen og lover bot og bedring. Jeg har selv handlet i butikken og har opplevd svært bra service der. Har også handlet via postordre hos dere og merket litt av de samme problemene som folk her nevner mht leveringstid og kundeservice via nett. Bestilte deler for 7000kr i mai/juni men da delene ikke var kommet når høsten nærmet seg så valgte jeg å avbestille, dette skyldes nok litt spesielle deler som ikke var på lager, men burde fått tilbakemeldinger i mellomtiden (synes jeg da). Forøvrig hatt god erfaring med deler som er lett å skaffe (kort leveringstid).

Kasper og solfilmhistoriene er forøvrig noe som ikke hører hjemme i denne debatten.

Vi er alle Saab entusiaster her inne og trenger bedrifter som SP! Kundeservice via postordre må bli bedre. Sånn er det bare.
Husker din sak konkret,, du bestilte - deretter avbestilte for å bestille påny, du fikk også levtid som var utenfor din aksept da bilen var under arbeid !
Close to your saab,closer to you with Speedparts

ut218
1,5 bar
1,5 bar
Sted: Tromsø

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 14:50

Ole-P-N154 skrev:Ut, jeg håper du nå begynner å bli fornøyd!
For du ser vel nå at denne tråden virkelig fører til det du påstår du vil oppnå. (men som jeg med flere kanskje tror er vikarierende motiv!!)
For det er jo dette du har lagt opp til hele tiden. Og det skal du ha, ikke bare er du en stor "tullebukk", men en j....g sta "tullebukk".
Takk, takk. Alle kan ikke være enige, men sånn er det. Jeg har fått fram Bent og Ole slik de er. Folk trenger ikke se hva jeg har skrevet. Bare hva de har svart. Har ingen vikarierende motiv, annet enn at jeg synes at kundeoppfølging er en selvfølge. Saab 90 fikk en helsikes mye pepper for å stå fram etter å ha opplevd dårlig sørvis. At flere etterpå står fram, samt egne venners opplevelser, summeres det sammen og man danner seg et generelt dårlig inntrykk. Når ikke Bent og Ole vil innrømme det, ikke rette på noe, men fortsatt står på sitt, ja da har de misbrukt sin mulighet. :banned:
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Bent N208 » 27 nov 2005, 14:56

ut218 skrev:
For du ser vel nå at denne tråden virkelig fører til det du påstår du vil oppnå. (men som jeg med flere kanskje tror er vikarierende motiv!!)
For det er jo dette du har lagt opp til hele tiden. Og det skal du ha, ikke bare er du en stor "tullebukk", men en j....g sta "tullebukk".
Takk, takk. Alle kan ikke være enige, men sånn er det. Jeg har fått fram Bent og Ole slik de er. Folk trenger ikke se hva jeg har skrevet. Bare hva de har svart. Har ingen vikarierende motiv, annet enn at jeg synes at kundeoppfølging er en selvfølge. Saab 90 fikk en helsikes mye pepper for å stå fram etter å ha opplevd dårlig sørvis. At flere etterpå står fram, samt egne venners opplevelser, summeres det sammen og man danner seg et generelt dårlig inntrykk. Når ikke Bent og Ole vil innrømme det, ikke rette på noe, men fortsatt står på sitt, ja da har de misbrukt sin mulighet. :banned:

Helt enig, dette er faktisk blitt en tankevekker for oss, med tanke på hvor mye tid vi skal bruke på vår saab-lidenskap imot STCN i tiden fremover.

Med tanke på en vare i fra sverige a kr 100.- med fortjenste kr 25.- deretter å gi STCN 15% rabatt = kr 10 i sluttfortjenste & måtte ta imot så mye dritt ifra deg som utgir seg for å være en STCN talsmann i hele saken !

Brukeravatar
TurboRoger_N486
0.7 bar
0.7 bar
Sted: Hamar

Legg inn av TurboRoger_N486 » 27 nov 2005, 15:08

Bent N208 skrev:
Husker din sak konkret,, du bestilte - deretter avbestilte for å bestille påny, du fikk også levtid som var utenfor din aksept da bilen var under arbeid !
Heldigvis tar jeg var på gamle mailer. Så fort gjort å finne ut hendelsesforløpet:

Bestilte 26. mai og avbestilte da jeg hadde håpet å få bilen lakkert i løpet av et par uker. Sendte ny bestilling 6. jun og utsatte opplakkering av bileni: Fikk følgende svar:

Takk for bestilling. Estimert levtid 2-3 uker.

Med vennlig hilsen

Speedparts Norway

Jeg avbestilte så delene etter 9 ukers ventetid uten å ha hørt noenting. Svar på avbestillingen fikk jeg 1. august og inneholdt følgende tilbakemelding "Greit". Stod ingen beklagelse om lang ventetid osv.

Jeg skrev i avbestillingsmailen at jeg fortsatt ønsket enkelte av delene tilsendt. Disse har jeg p.t. ennå ikke mottatt da. Faktisk 175 dager siden bestillingen i dag. Men trenger ikke disse nå lenger.

mvh Roger
Nåværende biler:
2008 Volvo xc70 II Summum
2002 Saab 9-5 Aero kaputski

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Bent N208 » 27 nov 2005, 15:12

TurboRoger_N486 skrev:
Bent N208 skrev:
Heldigvis tar jeg var på gamle mailer. Så fort gjort å finne ut hendelsesforløpet:

Bestilte 26. mai og avbestilte. Sendte ny bestilling 6. juni: Fikk følgende svar:

Takk for bestilling. Estimert levtid 2-3 uker.

Med vennlig hilsen

Speedparts Norway

Jeg avbestilte delene etter 9 ukers ventetid uten å ha hørt noenting. Svar på avbestillingen fikk jeg 1. august og inneholdt følgende tilbakemelding "Greit". Stod ingen beklagelse om lang ventetid osv.

Jeg skrev i avbestillingsmailen at jeg fortsatt ønsket enkelte av delene tilsendt. Disse har jeg p.t. ennå ikke mottatt da. Faktisk 175 dager siden bestillingen i dag. Men trenger ikke disse nå lenger.

mvh Roger

Dette er tull,,, du var også innom oss å kjøpte dekk på sensommeren. Da snakket vi også om fronten du hadde kjøpt og montert for lenge siden eller ??? Ikke gjør dette vanskeligere enn det faktisk er

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 27 nov 2005, 15:14

Har no latt denne tråden skure og gå, sjølv om den har vore farlig nære stenging nokre gongar ifrå mi side (les: seriøsiteten på innlegga har vore svært svingande).
Reknar med vi kan halde oss til tema, og ikkje diskutere private anliggande som det tenderar til på side 8 her.
So om vi held oss seriøse og diskuterar sak, unngår vi at tråden vert stengt.

Brukeravatar
TurboRoger_N486
0.7 bar
0.7 bar

Legg inn av TurboRoger_N486 » 27 nov 2005, 15:15

Dette er da alldeles ikke tull! Jeg har jo alt i mailboksen min!

Jeg hentet dekkene lørdag 10. sept. ca. kl 12. Det er vel neppe sensommeren det. Kalles høst der hvor jeg kommer fra.

På sensommeren var jeg i tyskland og ikke i norge i det hele tatt.

Sitter ikke her og finner på ting. Er slett ikke gøy å bli beskyldt for løgn.
Nåværende biler:

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 15:43

Bent N208 skrev:
ut218 skrev:

Helt enig, dette er faktisk blitt en tankevekker for oss, med tanke på hvor mye tid vi skal bruke på vår saab-lidenskap imot STCN i tiden fremover.

Med tanke på en vare i fra sverige a kr 100.- med fortjenste kr 25.- deretter å gi STCN 15% rabatt = kr 10 i sluttfortjenste & måtte ta imot så mye dritt ifra deg som utgir seg for å være en STCN talsmann i hele saken !

Blir for enkelt. Jeg er ikke en talsmann for STCN, så prøv ikke å høste storm mot meg fra lojale sympatisører. Jeg gjør dette helt enkelt fordi jeg synes dere rett og slett er annerledes enn førsteinntrykket. Grei og hyggelig, med en ekkel bismak. For dere respekterer ikke kundene deres, når alt kommer til alt. Hva dere tjener eller ikke har ingenting med dette å gjøre. Jeg ville i utgangspunket bare ha forandring, noe jeg har gitt opp. Dere ser hvilken dårlig reklame dere ender opp med, ene og alene fordi dere ikke har ett eneste fnugg av ydmykhet i dere.. Skal man drive butikk, må man også være ydmyk, og av og til svelge kameler.
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
saabanders
1.2 bar
1.2 bar
Sted: Sogn& Fj.

Legg inn av saabanders » 27 nov 2005, 15:48

Hjelle, N6 skrev:Har no latt denne tråden skure og gå, sjølv om den har vore farlig nære stenging nokre gongar ifrå mi side (les: seriøsiteten på innlegga har vore svært svingande).
Reknar med vi kan halde oss til tema, og ikkje diskutere private anliggande som det tenderar til på side 8 her.
So om vi held oss seriøse og diskuterar sak, unngår vi at tråden vert stengt.

Ein honør til Moderator som ikkje har gitt etter for press og stengt tråden

Anders

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 16:05

TurboRoger_N486 skrev:Dette er da alldeles ikke tull! Jeg har jo alt i mailboksen min!

Jeg hentet dekkene lørdag 10. sept. ca. kl 12. Det er vel neppe sensommeren det. Kalles høst der hvor jeg kommer fra.

På sensommeren var jeg i tyskland og ikke i norge i det hele tatt.

Sitter ikke her og finner på ting. Er slett ikke gøy å bli beskyldt for løgn.
Se her, dere beskylder en av deres kunder for å lyve. Hvorfor behandler dere kunder slik. Jeg så nærmest på innlegget hans som en sympatisk støtteerklæring. Dere så kun kritikken og kom med motangrep. Samme som skjer med alle som har kommet med konstruktiv kritikk. Mener ikke å ødelegge for dere. Det klarer dere fint selv. Ta et overblikk og se hva som skjer. En eller begge to gjør ikke jobben sin skikkelig. Og da må man forandre på dette. Kunder krever oppfølging og svar. Beskyldninger kommer dere ingen vei med. Det taper dere bare på.. Ser dere ikke deres egne feil?
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
SPEEDPARTS N327
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N327
Navn: Speedparts Norway
Bil: Norges raskeste SAAB
Sted: Kjeller Vest 1 - 3
Kontakt:

The end

Legg inn av SPEEDPARTS N327 » 27 nov 2005, 16:09

Da takker vi for oss. Dette fører ingen sted i det hele tatt.

Flere innlegg på denne tråden blir ikke lest eller besvart av oss!
Er det noen som lurer på noe, ta kontakt på tlf el. mail
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 16:12

Utrolig svakt
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
AarnesenN313
0.7 bar
0.7 bar
Sted: Hurum

Legg inn av AarnesenN313 » 27 nov 2005, 16:21

Kan noen ta å stenge denne tråden nå! Dette er F*** ikke en måte å behandle en sponsor/støttespiller på. Akkurat nå er jeg flau over å være medlem i STCN. Korrupsjon eller ikke.
-Anders-
Saab 9-3 2,0t -01 TD04 snurre
Speedparts klistremerke høyre bak
Saab 900 -86

ut218
1,5 bar
1,5 bar

Legg inn av ut218 » 27 nov 2005, 16:25

AarnesenN313 skrev:Kan noen ta å stenge denne tråden nå! Dette er F*** ikke en måte å behandle en sponsor/støttespiller på. Akkurat nå er jeg flau over å være medlem i STCN. Korrupsjon eller ikke.

Det er sponsor og støttespiller som behandler seg selv. Dessverre.
2002 9-5 Aero automat

Brukeravatar
TurboRoger_N486
0.7 bar
0.7 bar

Legg inn av TurboRoger_N486 » 27 nov 2005, 16:26

AarnesenN313 skrev:Kan noen ta å stenge denne tråden nå! Dette er F*** ikke en måte å behandle en sponsor/støttespiller på. Akkurat nå er jeg flau over å være medlem i STCN. Korrupsjon eller ikke.
Skåne sponsoren ja.

Hva med medlemmer som meg? Skrev nærmest en støtteerklæring til sp og blir deretter beskyldt for løgn.

STCN uten medlemmer er ingen klubb. Da blir det en liten SP-klikk på østlandet. STCN er en klubb for hele norge.

Skal man la sine meninger bli kjøpt og la andres meninger bli sensurert for penger så er det jo grov korrupsjon.
Nåværende biler:

Låst