Har litt problemer... Det drypper inn vann på innsiden av bakluka på saaben. Har plukka ned alt av trekk på innsiden og spylt med hageslangen og da drypper/renner det inn over vinduet på innsiden. Kommer inn helt i kanten. Bremselyset som sitter over bakvinduet hadde en glippe men det har jeg limet sammen igjen. Hva kan dette være?
Det kommer mye vann som drypper fra kontaktene bak baklysene når jeg åpner luka.
Vannlekkasje i bakluke saab 95 stasjonsvogn.
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
-
- Navn: Roy Anders Tollåli
- Bil: SAAB 9-5 2.0t 2000 modell
- Sted: Mo i Rana
Re: Vannlekkasje i bakluke saab 95 stasjonsvogn.
Har akkurat limet sammen lyset med superlim. Har også plastsveis liggende. Veit at ett nytt lys koster 1450 kr hos Speedparts
-
- Navn: Roy Anders Tollåli
- Bil: SAAB 9-5 2.0t 2000 modell
- Sted: Mo i Rana
Re: Vannlekkasje i bakluke saab 95 stasjonsvogn.
Da har jeg bestilt og fått 2 nye baklykter og ett nytt øvre bremslys til den nette sum av 3980 kr hos bilhuset Mo i Rana. Vannvittig dyrt spør du meg.
Håper bilen bli tett nå. Fikk høre at baklyktene til SAAB 95 fra 98 til 02 bruker å være dårlige og det virker som at det er mange som bruker å må bytte de.
Håper bilen bli tett nå. Fikk høre at baklyktene til SAAB 95 fra 98 til 02 bruker å være dårlige og det virker som at det er mange som bruker å må bytte de.