Hva slags musikk hører dere på?
Moderator: Moderatorer
- Eirik N310
- 2.0 bar
- Sted: Lørenskog
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Enig med den. Det var musikk detna_X skrev:Samt den gromme musikken det kommer fra de fleste C64 spillene.Eirik N310 skrev:Fet avatar forresten. The Last Ninja er kanskje tidenes C64-spill...
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
-
- Grunnladetrykk
- Sted: Ski
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Prøv dette http://www.myspace.com/svartmaltnr1Kim_H skrev:Ser ut som tungrock er en gjengangener her blandt saabeiere
-00 Saab 9-3
#N411
Nulla tenaci invia est via
#N411
Nulla tenaci invia est via
-
- 0.7 bar
- Sted: Sola
Svartmalt bassisten e ein kompis av meg å eg spele faktisk i fest/show/coverband med...
Men dokk bør og sjekka ut:
http://www.myspace.com/trenchtown.info og http://www.trenchtown.info
som eg då spele i... (som ikkje e coverbandet)
Spele ikkje på demoane så ligge der,siden de har blitt spellt inn rett før eg begynnte...
Satse på å lura SAAB´en med i musikvideoen me ska laga..
Men dokk bør og sjekka ut:
http://www.myspace.com/trenchtown.info og http://www.trenchtown.info
som eg då spele i... (som ikkje e coverbandet)
Spele ikkje på demoane så ligge der,siden de har blitt spellt inn rett før eg begynnte...
Satse på å lura SAAB´en med i musikvideoen me ska laga..
08 Saab 9-3 SC Vector 1.9 TID med Hirsch under panseret :-)konebil
00 Saab 9-5 Aero Estate *Solgt*
93 Golf Mk1 GTI Cabriolet Karman Sommerbil/Go-bil!!!!!
07 VW Caddy Ecofuel Fram å tebage te jobb bil
00 Saab 9-5 Aero Estate *Solgt*
93 Golf Mk1 GTI Cabriolet Karman Sommerbil/Go-bil!!!!!
07 VW Caddy Ecofuel Fram å tebage te jobb bil
Artig tråd!
Ser ut til at musikksmak og stereo er utviklet over gjennomsnittet blandt SAAB eiere, eller hva
Selv er jeg nok vel så mye Audiofil som Autofil men dette er to interesser som utmerket kan kombineres. Vår og sommer er det gjerne bil som står i fokus, men når kveldene blir korte er det godt å sette seg ned i go'stolen og nyte musikk.
Musikalsk går det mest i Springsteen, Pink Floyd, Dire Straits, Tom Waits, Camel, Jethro Tull, AC/DC etc men også slikt som Miles Davis, Art Pepper, Buddy Guy, Hans Teesink, Eagles, Kent, NHØP, og Genesis. Litt klassisk blir det også tid til.
Anlegget består av Rega P3 og MF X-LP riia, Audio Analogue Paganini cdspiller, Promitheus Audio TVC pre, Dynamic Precision 6.4 effekt og Dynabel Euforia høyttalere. Kabling fra Black Magic og Goertz.
Ser ut til at musikksmak og stereo er utviklet over gjennomsnittet blandt SAAB eiere, eller hva
Selv er jeg nok vel så mye Audiofil som Autofil men dette er to interesser som utmerket kan kombineres. Vår og sommer er det gjerne bil som står i fokus, men når kveldene blir korte er det godt å sette seg ned i go'stolen og nyte musikk.
Musikalsk går det mest i Springsteen, Pink Floyd, Dire Straits, Tom Waits, Camel, Jethro Tull, AC/DC etc men også slikt som Miles Davis, Art Pepper, Buddy Guy, Hans Teesink, Eagles, Kent, NHØP, og Genesis. Litt klassisk blir det også tid til.
Anlegget består av Rega P3 og MF X-LP riia, Audio Analogue Paganini cdspiller, Promitheus Audio TVC pre, Dynamic Precision 6.4 effekt og Dynabel Euforia høyttalere. Kabling fra Black Magic og Goertz.
'99 9-5 Estate SE 2.3t m godkjent Lesjøfors + Bilstein dempere. Maptun steg 1.
- Edonis
- 0.7 bar
- Navn: Alexander
- Bil: 1995 Saab 9000 CD
- Sted: Asker
Hører hovedsakelig på House, dance og electronica når jeg er ute å kjører, og som oftest står radioen på nrk mp3.
Gabriel & Dresden lager noen utrolig nydelige remixer, deres mix av Gustavo Santolalla - The Wings er fantastisk! Supermode - Tell me Why (Vocal Edit) er knallrå, like så er Dj Mehdi - Signatune (Thomas Bangaltar edit)!
Men jeg hører ikke kun på hva folk kaller "trance", men også på U2, Mew, Muse, Snow Patrol, The Bloc Party, Coldplay, Aha og mye mer.
Craig Armstrong - Escape er forøvrig en nyydelig sang å høre på mens man kjører bil. Dere som har sett litt på Top Gear vil kjenne igjen sangen umiddelbart
Gabriel & Dresden lager noen utrolig nydelige remixer, deres mix av Gustavo Santolalla - The Wings er fantastisk! Supermode - Tell me Why (Vocal Edit) er knallrå, like så er Dj Mehdi - Signatune (Thomas Bangaltar edit)!
Men jeg hører ikke kun på hva folk kaller "trance", men også på U2, Mew, Muse, Snow Patrol, The Bloc Party, Coldplay, Aha og mye mer.
Craig Armstrong - Escape er forøvrig en nyydelig sang å høre på mens man kjører bil. Dere som har sett litt på Top Gear vil kjenne igjen sangen umiddelbart
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
må få lov å adde min nyeste favoritt, som jeg faktisk spiller mer enn modest mouse for tida, og de heter Mando Diao. Ingvar, om du også liker modest mouse så vil jeg anbefale deg disse, og faktisk HELE albumet "ode to ochrasy". gi sangene to forsøk, og du er fortapt!
også fortsette litt: bonnie tyler, dolly parton, Queen, coldplay, TOM PETTY, paperboys (ja, tro det eller ei)
alle bør laste ned "tom petty - the last DJ"
også fortsette litt: bonnie tyler, dolly parton, Queen, coldplay, TOM PETTY, paperboys (ja, tro det eller ei)
alle bør laste ned "tom petty - the last DJ"
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
Hmm, vi har både lik bil og lik musikksmakEdonis skrev:Hører hovedsakelig på House, dance og electronica når jeg er ute å kjører, og som oftest står radioen på nrk mp3.
04' 9-3ss 1.8t
-
- Overload!!!
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Lastes ned nå!candikid skrev:må få lov å adde min nyeste favoritt, som jeg faktisk spiller mer enn modest mouse for tida, og de heter Mando Diao. Ingvar, om du også liker modest mouse så vil jeg anbefale deg disse, og faktisk HELE albumet "ode to ochrasy". gi sangene to forsøk, og du er fortapt!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Jeg lastet ned igår, skal øyeblikk teste det! (Skal kjøpe om jeg liker det )Ingvar N629 skrev:Lastes ned nå!candikid skrev:må få lov å adde min nyeste favoritt, som jeg faktisk spiller mer enn modest mouse for tida, og de heter Mando Diao. Ingvar, om du også liker modest mouse så vil jeg anbefale deg disse, og faktisk HELE albumet "ode to ochrasy". gi sangene to forsøk, og du er fortapt!
-
- Grunnladetrykk
- Sted: Akershus
vekker noen minner denne tråden..
nå går det i bla:
-johnny cash(boy named sue, folsom prison mfl)
-motorhead(ace of spades)
-springsteen(born to run) blakk bruce er best! alt etter Born in.. er havre-jazz!!!
-queens of the stoneage
-åge aleksandersen (sambandet/levva livet)
-oasis
-the cult (sanctuary) husker noen forresten o'neill-reklamen som gikk på mtv på midten av 80- tallet med sanctuary i bakgrunnen?
-van halen (både med lee roth og j. hagar)
-cc cowboys
-raga rockers
-jokke og valentinerne
-rolling stones (time is on my side)
noe av denn musikken er FARLIG for lappen...
nå går det i bla:
-johnny cash(boy named sue, folsom prison mfl)
-motorhead(ace of spades)
-springsteen(born to run) blakk bruce er best! alt etter Born in.. er havre-jazz!!!
-queens of the stoneage
-åge aleksandersen (sambandet/levva livet)
-oasis
-the cult (sanctuary) husker noen forresten o'neill-reklamen som gikk på mtv på midten av 80- tallet med sanctuary i bakgrunnen?
-van halen (både med lee roth og j. hagar)
-cc cowboys
-raga rockers
-jokke og valentinerne
-rolling stones (time is on my side)
noe av denn musikken er FARLIG for lappen...
900 T8, 86'
"downpressure gjør ikke meg nedtrykt!!"
"downpressure gjør ikke meg nedtrykt!!"