Var vel ikke det verste tipset jeg har gitt deg den filmen derMorten N88 skrev:Men akkurat nå sitter jeg å ser på den nye DVD'en til David Gilmour og venter på at dama skal bli ferdig før vi skal ut...
Den er konge, anbefales på det varmeste!!
Moderator: Moderatorer
Var vel ikke det verste tipset jeg har gitt deg den filmen derMorten N88 skrev:Men akkurat nå sitter jeg å ser på den nye DVD'en til David Gilmour og venter på at dama skal bli ferdig før vi skal ut...
eg har sitt sama programmet. han eldre fyren referere te et band som har ein dyktige trommis. og det meine eg e slipknot. de vise klippet der han blir vippa fram mens han murspele på slagverket.Aleks-ander_N948 skrev:Det kan du tro... Slipknot kommer fra USA
hehe, kjøpte med noen makina/rave/hardcore plater til en kamerat fra spania selv. til ingen nytte, for han har så godt som alt av cd'er, og maange lp'er derifra.. du er klar over at du kommer til å vokse fra dette? heheMorti skrev:Seff var jeg det! Konserten var helt konge.. litt lite folk på slutten men..
Har svær Makinasamling på pcn hjemme.. har til og med endel orginalplater fra Spania =)
Kikket litt på siden deres og det ser veldig interresant ut. Lasta ned This is my church, fet låt! Den andre linken virka ikkeHarald N1080 skrev:I det siste har det gått mest i bandet jeg spiller i selv. Vi har nettopp avsluttet noen uker i studio der vi har spillt inn en 5-spors sak som kommer ut en gang før jul hvis alt går etter planen.
Ellers går det ekstremt mye i Chimaira's siste album "Resurrection" for tiden. Og også God Forbid, Mastodon og ...som alltid... Pantera