Vedlikehold av skinnseter..

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
wicky
1,5 bar
1,5 bar

Vedlikehold av skinnseter..

Legg inn av wicky » 22 feb 2004, 14:35

som topic sier..hva bruker dere til å vedlikeholde skinnet i bilen?Har sort skinn..ser ganske bra ut..iallefal baksetet...setet foran er også veldig bra..men begynner å bli litt grått..tenkte å shine den opp...noen gode produkter som kan hjelpe meg med dette??
(x) 2001 Yamaha R1
(x) 1985 Saab 9000 2,0T 269hk
(x) 1985 MB 190E 2,3 16V
(x) 1985 MB 230E

(o) Arbeidsbil; MB 300D 1981
(o) Godbilen; Saab 9000CS 2,0 1995
(o) Cabben; Vw Golf Cab 1985
(o) Selges; BMW 525i 1986
-*End of Discussion*-

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 22 feb 2004, 18:24

Kjøp en god Skinnpolish hos Skeidar eller Bohus eller noe. Jeg kjøpte en forholdshvis dyr skinn rens og polish hos Skeidar og det fungerte perfekt :) De ble renere, mykere og litt tråkkere (ikke fullt så glatte).

Det kan lønne seg å kjøre en bahandling kanskje 2 ganger i året. Før vinteren og før sommeren.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Vedlikehold av skinnseter..

Legg inn av Hjelle, N6 » 22 feb 2004, 21:36

wicky skrev:som topic sier..hva bruker dere til å vedlikeholde skinnet i bilen?Har sort skinn..ser ganske bra ut..iallefal baksetet...setet foran er også veldig bra..men begynner å bli litt grått..tenkte å shine den opp...noen gode produkter som kan hjelpe meg med dette??
Brukar sjølv skinnpleie berekna for bil.
Har brukt den saken som SAAB sel, køyrde eit par behandlingar med den. Bakdelen med den er at det er eit kombiprodukt som inneheld både rens og fett.
Derfor har eg gått over til Autoglym (eg brukar Autoglym på alt når det gjeld bilpleie, du som er MB-førar også har sikkert sett Mr. Nielsen si nettside som har ein bilpleie 1-2-3 liggande) som eg synes er veldig bra.
Der er det to forskjellige produkt, Leather Care Cream og Leather Cleaner eller noko i den duren.
Kremen innheld mest fett (er nok litt rensestoff i det også), og er den eg brukar mest. Dette produktet mettar seta, slik at dei alltid held seg nogenlunde mjuke. Om seta er skitne køyrer eg ei runde med den som heiter Leather Cleaner, som er ei mild såpe som er skånsom mot skinnet.
Det som er viktig her er å køyre ei behandling med Leather Care Cream etter du har rensa seta, sidan såpa tek vekk en del av fettet. Du kan gjerne drage samanligninga med polering etter avfeitting for å sette andre ord på det.

Eg brukar ein veldig mjuk svamp til å påføre produktet, Autoglym Interiørsvamp heiter den.
Ellers er Leather Care Cream fin-fin til å behandle dashbordet med, eg legg på eit tynt lag med svampen eller Autoglym sin Polishing Clouth, og tørkar over etterpå med ein mikrokarbon-klut.
Sidan det vert litt sleipt av dette om du ikkje er forsiktig er det ikkje anbefalt å brukt på ratt/girkule og pedalar.
Stoffet kan med fordel brukast på ein evt. skinndamask og andre skinndetaljar.

Ein bonus med dette er lukta, eg likar veeldig godt lukta av Autoglym si skinnpleie, i for nokre dagar sidan når eg var å kika til bilen (på vinterlagring) lukta det rett og slett herlig når eg opna opp. Var nesten som å sette seg i ny bil. Kan ha noko med at eg har abstinensar etter å ta den ut på veien att då men... ;)

Brukar å ta denne behandlinga på våren og hausten på heile interiøret, på framseta (som har mest "slitasje") brukar eg å smøre inn sånn cirka minst annakvar månad i sommarhalvåret, ilag med at eg friskar opp dashbordet. Ofte vert det oftare også... :D

Eit anna alternativ er å bruke Ditec behandling på seta, trur det høver best om seta er i bra stand, dvs når bilen er ny. Har høyrt om fleire som har teke denne behandlinga som har vore fornøgde (som på forumet til STCS), men har desverre ikkje fått testa dette sjølv, sidan det er dårlig med slike tilbud her på mine kantar.

Prismessig kostar vel ei flaske med Leather Care Cream rundt 120kr på Mekonomen, flaska er på 325ml. Leather Cleaner er på 500ml og kostar rundt hundrelappen meinar eg på.
SAAB sin sats kostar rundt 200,- for 325ml - trur eg.
Ditec-behandlinga er eg ikkje so sikker på, trur prisen er rundt 2000,- for alle seta, og er visstnok ei behandling som treng etterbehandling, dog er prisen noko kjekkare då.

Trur nok du skal gi Autoglym-behandlinga ein sjangs, bilar med litt pjuske skinn har vorte bra, men det finns sjølvsagt ei grense der også.
Lykke til.

Brukeravatar
deepwater
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk

Legg inn av deepwater » 24 feb 2004, 10:52

http://www.leathermaster.se/produkter/i ... =main.html

Leathermaster selger også farge til skinn. Finner den på lærstell. Har noen av dere er faring med dette?

mondimondi

Legg inn av mondimondi » 27 aug 2008, 13:00

Hei er ny her på forumet.

Ville prøvd Gliptone sine produkter på skinninteriør, lukter skikkelig skinn også.

Har selv brukt det i flere år både i bil og hjemme.

Andreas N1194
Overload!!!
Medlemsnummer: 1194
Navn: Andreas E. Andersen
Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
Sted: San Francisco
Kontakt:

Legg inn av Andreas N1194 » 28 aug 2008, 08:53

Colour-Lock har gode produkter. Jeg er storfornøyd med fargen derfra, så hentet jeg inn noe fra et sted i England som har egen lær-rens og balsam som jeg bruker før og etter fargebehdnlingen. :) Tar forbehold om skrive-leif ang merket Colour-Lock, men Rom-til-Rom i Trondheim har alt sånt, 10 meter fra jobb, sabla kjekt det der! :mrgreen:

A
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno

M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3

Svar