Gatebilserien 2004 ( Petter Kj?rstad )

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
SPEEDPARTS N327
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N327
Navn: Speedparts Norway
Bil: Norges raskeste SAAB
Sted: Kjeller Vest 1 - 3
Kontakt:

Gatebilserien 2004 ( Petter Kjærstad )

Legg inn av SPEEDPARTS N327 » 16 aug 2004, 20:32

Ønsker med dette å rose Petter Kjærstad for sitt pågangsmot i Gatebilserien 2004, og hans engagement for saab miljøet i Norge.

Vi som har fulgt Petter under sesongen 2004, vet at han brenner for saab og racing.Han har alltid et smil på lur uansett problemer han har hatt med med bilen.Min oppfordring til dere alle, la oss stille mannsterke på Rudskogen for å vise alle at saab og Petter er kommet for å bli i Gatebil sammenheng.

Hilsen stolt sponsor av Petter Kjærstad
Speedparts Norway 8)
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 16 aug 2004, 23:41

Når er det?
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Sted: Langhus

gatebil

Legg inn av Petter 900 T » 17 aug 2004, 10:32

Neste og siste gatebil er 17-19/9. med løp både lørdag og søndag.

Speedparts har vært en kjempebra sponsor for meg, med bra deler og ikke minst teknisk ekspertise! :D (det som har gått i stykker for meg er gamle deler)

Så det er jeg som skal være stolt av sponsoren min, takk for hjelpen!

Jeg får forbedret bilen kraftig til rudskogen, så det blir et tett og spennende oppgjør mellom M3, integra og Saab!!

Tusen takk til alle som har bidratt med hjelp og deler, uten dette ville ikke jeg ha vært der jeg er i dag.

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Gjest

Re: gatebil

Legg inn av Gjest » 17 aug 2004, 13:54

Petter 900 T skrev:Neste og siste gatebil er 17-19/9. med løp både lørdag og søndag.

Speedparts har vært en kjempebra sponsor for meg, med bra deler og ikke minst teknisk ekspertise! :D (det som har gått i stykker for meg er gamle deler)

Jeg får forbedret bilen kraftig til rudskogen, så det blir et tett og spennende oppgjør mellom M3, integra og Saab!!

Tusen takk til alle som har bidratt med hjelp og deler, uten dette ville ikke jeg ha vært der jeg er i dag.

Petter
All honnør til deg som kjører race med saab, og får det til ja:) Har ikke mulighet selv til å komme på rudskogen og se, skulle gjerne vært der. Men, en ting jeg reagerte litt på da jeg var på stcs-treffet på rudskogen var hvordan bilen så ut.. hehe, ser at du ikke har lagt særlig mye arbeid og penger i utseendet på bilen, men hvis den skal rappe fans fra bmw og andre biler som kjører gatebilserien, hadde det kanskje vært en god idé og få på noe airflow-styling ellerno? eller blir det ekstra vekt?:) hva med litt fancy lakk? skjønner at det kanskje blir dyrt og sånt, men det hadde vært tøft med en saab med litt fancy lakk/styling som også tar rotta på bmw i utstillingsseksjonen, ikke bare på banen, grunnlaget ligger jo der allerede;)

mvh oddi

Brukeravatar
oddi N108
Overload!!!
Sted: Sandefjord
Kontakt:

Re: gatebil

Legg inn av oddi N108 » 17 aug 2004, 14:12

Anonymous skrev:
Petter 900 T skrev:Neste og siste gatebil er 17-19/9. med løp både lørdag og søndag.

Petter
All honnør til deg som kjører race med saab, og får det til ja:) Har ikke mulighet selv til å komme på rudskogen og se, skulle gjerne vært der. Men, en ting jeg reagerte litt på da jeg var på stcs-treffet på rudskogen var hvordan bilen så ut.. hehe, ser at du ikke har lagt særlig mye arbeid og penger i utseendet på bilen, men hvis den skal rappe fans fra bmw og andre biler som kjører gatebilserien, hadde det kanskje vært en god idé og få på noe airflow-styling ellerno? eller blir det ekstra vekt?:) hva med litt fancy lakk? skjønner at det kanskje blir dyrt og sånt, men det hadde vært tøft med en saab med litt fancy lakk/styling som også tar rotta på bmw i utstillingsseksjonen, ikke bare på banen, grunnlaget ligger jo der allerede;)

mvh oddi
glemte å logge meg inn, beklager.

mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt :(

9-5 2,3 t 1998

Decepe
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Oslo

Legg inn av Decepe » 17 aug 2004, 14:15

Det er ingenting som slår sjokket som kommer fra en sleeper.
Når man kommer rullende i en plain saab 900 uten pragende turbo nos og andre dekaler.. Kanskje litt shabby stålfelger. Så kommer her m3 med perlelakk og 40" blingbling rims og passerer i 90.. Når du da girer ned (eller gir F*** siden du har ørtenhundre gamp) og gasser lett forbi m3. Han tenker fuckit jeg eier gammel saab! osv. osv.

Glemte nesten å gratulere en stor ambassadør for SAAB :wink:
N284- 83 Saab 99gl

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Sted: Langhus

finish

Legg inn av Petter 900 T » 17 aug 2004, 18:26

Går ikke fortere om det er blankt.......

Bilen er bygd for å brukes, platekontakt er vanlig. ble litt av det i Nærbø.... (ikke meg)

Hvis det er noen der ute som har lyst til å sponse lakkjobb etter sesongen så tar jeg imot med takk! Bilen skal fortsatt være hvit, Autoart lager noe heftig dekor til neste år.

Styling på racerbil? trukke det. Men jeg trenger enda bredere og større hekkspoiler. (noen som har)

Til neste år blir det 9-3 fangere og litt lavere bil.

Blanke biler gir seg litt fortere i innbremsingene 8)

Bygger videre på det tekniske, nå skal det holde til mål.

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Svar