tenkte litt på å starte med å polere litt deler i motorrrommet og lurer derfor på hva jeg begynner med .
hva slags papir skal jeg begynne med og slutte med? og hva slags andre remedier burde jeg bruke ?
tps til høyglanspolering av aluminium
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
tps til høyglanspolering av aluminium
Jan magnus
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
viewtopic.php?t=8814&highlight=
Sjekk den tråden, desverre så er mange bilder borte men det står bra beskrivelse på fremgangsmåte der.
Sjekk den tråden, desverre så er mange bilder borte men det står bra beskrivelse på fremgangsmåte der.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
okei, takk
hmm.. skulle likt og kunne svensk litt bedre.. og synd bildene ikke er der lenger, skjønte sånn ca hva det stod, men usikker på produktene, men har vel skjønt at man skal begynne med "grovt" pussepapir og gradere seg til finere og finere og til slutt polere med filler og autosol oag andre produkter, har aldri prøvd, men kommer til å begynne så fort jeg får tid. søenger bilder og prosessen inn i prosjektet
hmm.. skulle likt og kunne svensk litt bedre.. og synd bildene ikke er der lenger, skjønte sånn ca hva det stod, men usikker på produktene, men har vel skjønt at man skal begynne med "grovt" pussepapir og gradere seg til finere og finere og til slutt polere med filler og autosol oag andre produkter, har aldri prøvd, men kommer til å begynne så fort jeg får tid. søenger bilder og prosessen inn i prosjektet
Jan magnus
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero" edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
- kristianur N1169
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 1169
- Navn: Kristian Strømstad
- Bil: 1987 900 t16 2d
- Sted: Trondheim
Re: tps til høyglanspolering av aluminium
Tar opp igjen denne tråden da jeg håper at det er noen som har litt flere tips nå.
Skal igang med å polere toppdeksel og innsug
i tillegg linker jeg til http://www.gasolin.no" onclick="window.open(this.href);return false;. Der har dem mætt utstyr og jeg tipper dem kan endel der.
Skal igang med å polere toppdeksel og innsug
i tillegg linker jeg til http://www.gasolin.no" onclick="window.open(this.href);return false;. Der har dem mætt utstyr og jeg tipper dem kan endel der.
Kristian