Gul grøt/sludge/majones på peilepinne?
Moderator: Moderatorer
Gul grøt/sludge/majones på peilepinne?
Var ute på ein liten køyretur i dag, då bilen plutselig sa pling og varsellyset for motorolje blinka i brøkdelen av eit sekund. Bilen gjekk heilt fint vidare, men lyset blinka innimellom ved oppbremsing.
Når eg kom heim drog eg opp peilepinnen for olje, den såg slik ut!:
Slik ser det ut nedover i påfyllingsrøyret:
Legg merke til vanndråper til høgre i røyret, det ser også ut som det berre er på denne sida at den gule "majonesen" er.
- Bilen er ein 9,5 2,3t 2002 modell, veivhusventilasjon skal ha blitt oppgradert når eg kjøpte bilen for ein 4-5 mnd sidan, og det blei då også skifta olje. Sidan den gang har vel bilen blitt køyrt toppen ein 2-3 000km.
- Dei siste 1-2 mnd har bilen nesten utelukkande blitt køyrt småturar på 5-10 min, med nokre få lengre (20-60 min) turar.
- Tikkelyd frå motoren ved tomgang har sakte, men sikkert komme den siste tida.
- Ingen varsellys eller feilmeldingar frå SID.
- Ikkje noko tydelig forbruk av kjølevæske (så forhåpentligvis ikkje toppakning?)
Fann eindel informasjon her: viewtopic.php?f=12&t=13408 , og tenkte kanskje at dette er kondens, men synes det ser så mykje ut at er litt usikker på kva eg bør gjere.
Bør eg prøve ein motorrens og oljeskift, eller bør eg ta bilen til verkstad?
Kan eg evt fylle på litt olje? Det er litt vanskelig å sjå frå peilepinnen kor mykje olje det er, men den ser nokså tørr ut ovanfor minimumsmerket. Ser for meg at om eg tømmer olje ned i påfyllingsrøyret så vil den dra med ned ein del av denne "majonesen".. Nokon god ide på korleis eg kan rense påfyllingsrøyret evt?
Tusen takk for gode råd!
Når eg kom heim drog eg opp peilepinnen for olje, den såg slik ut!:
Slik ser det ut nedover i påfyllingsrøyret:
Legg merke til vanndråper til høgre i røyret, det ser også ut som det berre er på denne sida at den gule "majonesen" er.
- Bilen er ein 9,5 2,3t 2002 modell, veivhusventilasjon skal ha blitt oppgradert når eg kjøpte bilen for ein 4-5 mnd sidan, og det blei då også skifta olje. Sidan den gang har vel bilen blitt køyrt toppen ein 2-3 000km.
- Dei siste 1-2 mnd har bilen nesten utelukkande blitt køyrt småturar på 5-10 min, med nokre få lengre (20-60 min) turar.
- Tikkelyd frå motoren ved tomgang har sakte, men sikkert komme den siste tida.
- Ingen varsellys eller feilmeldingar frå SID.
- Ikkje noko tydelig forbruk av kjølevæske (så forhåpentligvis ikkje toppakning?)
Fann eindel informasjon her: viewtopic.php?f=12&t=13408 , og tenkte kanskje at dette er kondens, men synes det ser så mykje ut at er litt usikker på kva eg bør gjere.
Bør eg prøve ein motorrens og oljeskift, eller bør eg ta bilen til verkstad?
Kan eg evt fylle på litt olje? Det er litt vanskelig å sjå frå peilepinnen kor mykje olje det er, men den ser nokså tørr ut ovanfor minimumsmerket. Ser for meg at om eg tømmer olje ned i påfyllingsrøyret så vil den dra med ned ein del av denne "majonesen".. Nokon god ide på korleis eg kan rense påfyllingsrøyret evt?
Tusen takk for gode råd!
Re: Gul grøt/sludge/majones på peilepinne?
Begynn med å ta ned bunnpanna du å se ann status. Blinking i oljelampen skal du ikje kjøre en meter til med i allefall.
Saab 9000 2.3 Turbo CSE, 94 @ 250 BHP <-- kondemnert
Mazda 323, 92' Konevognen. (solgt)
Saab 9-5 Hot Aero, '02 @ 250 BHP
Saab 9000 2.0T, '97 @ 310 BHP
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Ja, tapp av all olje og ta ned bunnpanna. Rens denne, bytt o-ring til sila, og selve sila.
Du drar fort på det et motorhavari om du kjører med bilen før dette er fikset. Turboen din har sanssynligvis allerede tatt skade av det.
Ta gjerne av toppdekselet og se hvordan det ser ut der, er det ikke pent, rens toppen!
Du drar fort på det et motorhavari om du kjører med bilen før dette er fikset. Turboen din har sanssynligvis allerede tatt skade av det.
Ta gjerne av toppdekselet og se hvordan det ser ut der, er det ikke pent, rens toppen!
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
Toppakning defekt. Vann i oljen? Da blir det gult/hvitt grums. Oljen forsvinner et sted, ser eksosen fin ut?
9-3 og 9-5 2,2 TiD begge 2002.
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Dette er sannsynligvis kun kondens og det er ikke farlig. Ikke uvanlig vinterstid om du kjører en del småkjøring. Dersom alt er i orden skal det forsvinne om du kjører en langtur.
Ta gjerne ned bunnpanna som det skrives over her, men hovedproblemet her virker å være oljeforbruk eller lekkasje. Oljen forsvinner ut av motoren, enten gjennom lekkasje eller via eksosrøret. Fastkoksede stempelringer er dessverre ikke helt uvanlig, og ikke helt billig å fikse heller.
Ta gjerne ned bunnpanna som det skrives over her, men hovedproblemet her virker å være oljeforbruk eller lekkasje. Oljen forsvinner ut av motoren, enten gjennom lekkasje eller via eksosrøret. Fastkoksede stempelringer er dessverre ikke helt uvanlig, og ikke helt billig å fikse heller.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Tusen takk for svar alle saman!
Bilen "måtte" vere køyreklar asap så den blei levert på verkstad, det viste seg å vere ein lekasje i ein gammel og sliten slange til veivhusventilasjonen.. olje ut og kondens inn. Litt småirritert på at ikkje den slangen blei bytta når veivhusventilasjoen blei oppgradert i august, men forstod at det ikkje var ein slange som følgte med i oppgraderingssetta.
Totalt endte det iallefall opp med omtrent ny vevhusventilasjon, "nytt" toppdeksel ++
Det blei ikkje bytta olje og filter, berre fyllt på ny 1-2L ny olje. Eg reknar med at dette "slimet" ikkje har komme ned i sjølve olja, men det er gjerne lurt å ta ein motorrens ved neste oljeskift?
Bilen "måtte" vere køyreklar asap så den blei levert på verkstad, det viste seg å vere ein lekasje i ein gammel og sliten slange til veivhusventilasjonen.. olje ut og kondens inn. Litt småirritert på at ikkje den slangen blei bytta når veivhusventilasjoen blei oppgradert i august, men forstod at det ikkje var ein slange som følgte med i oppgraderingssetta.
Totalt endte det iallefall opp med omtrent ny vevhusventilasjon, "nytt" toppdeksel ++
Det blei ikkje bytta olje og filter, berre fyllt på ny 1-2L ny olje. Eg reknar med at dette "slimet" ikkje har komme ned i sjølve olja, men det er gjerne lurt å ta ein motorrens ved neste oljeskift?
Ved motorrens MÅ du ned med bunnpanne etterpå slik at all drit som løsner ved rens ikke tetter sila.
Saab 9000 2.3 Turbo CSE, 94 @ 250 BHP <-- kondemnert
Jeg har fått samme symptom/feil.
Hvem vet hvilken slange det var snakk om her?
Kommer man til slangen fra motorrommet eller må man under bilen?
Et bilde med pil på slangen hadde hjulpet meg langt på veg.
Kanskje skal jeg legge til at dette kom under langkjøring (kjørte 85 mil i ett). Ved bensinfylling sjekket jeg oljen og ble overrasket over "majorNess". Temperaturen på turen var omlag +4 grader. Nå venter returen tilbake til kongeriget og det meldes om temperatur ned mot null. Jeg skulle gjerne visst hvor denne slangen var, som det vises til.
Hvem vet hvilken slange det var snakk om her?
Kommer man til slangen fra motorrommet eller må man under bilen?
Et bilde med pil på slangen hadde hjulpet meg langt på veg.
Kanskje skal jeg legge til at dette kom under langkjøring (kjørte 85 mil i ett). Ved bensinfylling sjekket jeg oljen og ble overrasket over "majorNess". Temperaturen på turen var omlag +4 grader. Nå venter returen tilbake til kongeriget og det meldes om temperatur ned mot null. Jeg skulle gjerne visst hvor denne slangen var, som det vises til.
- Dopus
- 2.0 bar
- Bil: 9-5 2.0T stg2 Bilste lesjofors
- Sted: Haugalandet
er vel en av dem som går ned langs baksiden av motoren. Tror det er den fra toppdekselet som går ned til catch tanken og så en fra tanken til bunnpanna...tror jeg...mener det er to stk som ikke fulgte med i kittet.
Saab 9-5 2.0T SE 2001modell
2,5"catback eksos og sportsfilter
Bilstein Sport og Lesjöfors senkefjærer
speedparts steg 2
http://www.garaget.org/?car=138459
2,5"catback eksos og sportsfilter
Bilstein Sport og Lesjöfors senkefjærer
speedparts steg 2
http://www.garaget.org/?car=138459
Flott Dopus kjerra skal opp på bukken (og jeg rakk hjem før snøen la seg på vegen .... kun snødekke i terrenget).