Hei!
Er det nokon som har vore borti dette?
Haynes har eit opplegg, men hevarmsmekanisma som wiren er festa i (og dermed justerings-mekanisma) er annleis. Trur den som er vist i Haynes gjeld for bilar fram til M89.
So om nokon har nokre tips hadde det vore svære greier, då hadde eg fått justert kickdown-wiren, sopass eg kan køyre litt 2.3T igjen, og samanlikne effekta der mot 900-en etter eg fikk på plass raudboks...
Justering kickdownwire M91 9000
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hei.
Du trenger et spesialverktøy som skal stå inne i spjellhuset
Du må nok levere inn bilen på et Saabverksted.... Du kan jo evt prøve å få lånt verktøyet slik at du får ordnet det selv.
Får du tak i det så må du bare sende meg en pm så kan jeg forklare fremgangsmåten (har verkstedbøkene).
Lykke til.
Du trenger et spesialverktøy som skal stå inne i spjellhuset
Du må nok levere inn bilen på et Saabverksted.... Du kan jo evt prøve å få lånt verktøyet slik at du får ordnet det selv.
Får du tak i det så må du bare sende meg en pm så kan jeg forklare fremgangsmåten (har verkstedbøkene).
Lykke til.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
OK, det var då som berre pokker.
Nærmaste SAAB verksted er lengre vekk enn eg gidd køyre med bilen, kan andre ikkje-merkjeverksted ha dette verktøyet eller er det SAAB-spesial? Det er då ei ZF girbox som står i, same som i ein del Pug og Citta, so det kan då ikkje vere so spesiellt skulle en tru, sjøv om wiren godt kan vere annleis enn PSA-konsernet sine deler...
Får stikke nedom Volvo (lastebilverksted) i morra, og høyre om dei kan hjelpe.
Beskrivelsen kan du uansett berre sende over (helst på mail), har då kanskje muligheit å lage spesialverktøyet også om det ikkje er altfor teknisk...
Uansett, takkar for info.
Nærmaste SAAB verksted er lengre vekk enn eg gidd køyre med bilen, kan andre ikkje-merkjeverksted ha dette verktøyet eller er det SAAB-spesial? Det er då ei ZF girbox som står i, same som i ein del Pug og Citta, so det kan då ikkje vere so spesiellt skulle en tru, sjøv om wiren godt kan vere annleis enn PSA-konsernet sine deler...
Får stikke nedom Volvo (lastebilverksted) i morra, og høyre om dei kan hjelpe.
Beskrivelsen kan du uansett berre sende over (helst på mail), har då kanskje muligheit å lage spesialverktøyet også om det ikkje er altfor teknisk...
Uansett, takkar for info.
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hei igjen.
Den "dingsen" du trenger er laget for å passe inne i spjellhuset så den passer nok ikke andre merker
Du kan jo spørre hvor mye den koster.... delenummeret er 8791980
Du får nok ikke til å lage denne uten at du har en orginal du kan kopiere og du kommer heller ingen vei med beskrivelsen uten at du har verktøyet
Den "dingsen" du trenger er laget for å passe inne i spjellhuset så den passer nok ikke andre merker
Du får nok ikke til å lage denne uten at du har en orginal du kan kopiere og du kommer heller ingen vei med beskrivelsen uten at du har verktøyet
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Vel, får slure til nærmaste SAAB-verksted då... :/TT skrev:Hei igjen.
Takk skal du ihvertfall ha for info.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Kontakt:
kickdown
hei!
Du trenger ikke noe spesialverktøy for å justere vajern. straks innan gasspjeldet er fullt åpent så ska du kjenne ett motstand, det er kick-down ventilen som åpner. juster så du kjenner motstandet i vajer straks før fullgas. Det enda spesialverktøyet gjør er å fiksere spjeldet i fullgassposisjon.
Vh
Jonas
http://www.jauto.no
Du trenger ikke noe spesialverktøy for å justere vajern. straks innan gasspjeldet er fullt åpent så ska du kjenne ett motstand, det er kick-down ventilen som åpner. juster så du kjenner motstandet i vajer straks før fullgas. Det enda spesialverktøyet gjør er å fiksere spjeldet i fullgassposisjon.
Vh
Jonas
Mvh
Jonas
Johansson`s autoutstyr
Speedpartsnorway Leverandør. Buskerud, Akershus vest med omegn.
Jonas
Johansson`s autoutstyr
Speedpartsnorway Leverandør. Buskerud, Akershus vest med omegn.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Re: kickdown
OK, får prøve å justere etter den metoda då. Takk skal du ha.www.jauto.no skrev:hei!
Vh
Jonas