Foring p? 9000
Moderator: Moderatorer
Foring på 9000
Hei jeg skal bytte bakre-bærearmsforing på min 9000, og det jeg lurer på er hvilken vei den skal sitte ? Er det noen som kan hjelpe meg med dette ?
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-03 9-5 2,0t
Re: Foring på 9000
Hej!Øyvind skrev:Hei jeg skal bytte bakre-bærearmsforing på min 9000, og det jeg lurer på er hvilken vei den skal sitte ? Er det noen som kan hjelpe meg med dette ?
Kanske denna bild hjälper dig?
http://www.zsh.net/upload/files/Mvc-005x_13.jpg
Mvh TD04
Takker for tipset, men bildet gir meg desverre ike noe svar på problemet.
Hvis du ser på bildet ser du at foringen kan monteres begge veier. Den er av en eller anen grunn laget symetrisk. Den ene siden av foringen er uthulet, så spørsmålet er om uthulningen skal peke forover elle bakover ???? På min bil står en foring med uthulingen forover, og en bakover Hadde sat stor pris på om noen viste dette.
Hvis du ser på bildet ser du at foringen kan monteres begge veier. Den er av en eller anen grunn laget symetrisk. Den ene siden av foringen er uthulet, så spørsmålet er om uthulningen skal peke forover elle bakover ???? På min bil står en foring med uthulingen forover, og en bakover Hadde sat stor pris på om noen viste dette.
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-03 9-5 2,0t
Øyvind skrev:Takker for tipset, men bildet gir meg desverre ike noe svar på problemet.
Hej igen!
Den på bilden är till 110% monterad rätt.
Mvh TD04
Jeg har montert den som på bildet, og det funker kjempefint ! Bilen ble en helt annen å kjøre etter skifte av foringen. Det som er litt surt er at det er under to år siden jeg skift foringen sist. Er det flere som er plaget med at uorginale foringer slites fort ut ? Det verste jeg har vert borti er 3 uker !!!
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-03 9-5 2,0t