Ja, ja skal man ha trillebår ville jeg anbefale Maxbo!Morten N106 skrev: Men for all del ... vanvittig fin bil og en utrolig sexy rompe på Aero'n .. jeg ble umiddelbart plassert i "idiot" kategorien da jeg spurte om det var mulig å få kjøpt dobbel utblås som tilleggsutstyr utenom aero'n
9-3 Sportcombi i Oslo!
Moderator: Moderatorer
- Saab_Prinsessa
- Grunnladetrykk
- Bil: Volvo 9-3 Aero
- Sted: Oslo
- Kontakt:
2006 9-3 Aero cab
1997 9000 Aero
1997 9000 Aero
Er det også plass til meg i den kategorien? Mao. hva fikk du som svar på spørsmålet ditt?Morten N106 skrev: Men for all del ... vanvittig fin bil og en utrolig sexy rompe på Aero'n .. jeg ble umiddelbart plassert i "idiot" kategorien da jeg spurte om det var mulig å få kjøpt dobbel utblås som tilleggsutstyr utenom aero'n
Mitt innlegg nr 200! Jippi!
Holder jeg denne farten oppe, tar jeg igjen Hjelle om 20år, gitt at han ikke skriver flere inlegg.
Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Svaret jeg fikk var "det er det sikkert" - før han løp vekk i retning av en 50 åring som så ut som han hadde 7 ganger så mye penger som meg....Aeroild skrev:Er det også plass til meg i den kategorien? Mao. hva fikk du som svar på spørsmålet ditt?Morten N106 skrev: Men for all del ... vanvittig fin bil og en utrolig sexy rompe på Aero'n .. jeg ble umiddelbart plassert i "idiot" kategorien da jeg spurte om det var mulig å få kjøpt dobbel utblås som tilleggsutstyr utenom aero'n
Mitt innlegg nr 200! Jippi!
Holder jeg denne farten oppe, tar jeg igjen Hjelle om 20år, gitt at han ikke skriver flere inlegg.