Hei!
Beklager om jeg postet innlegget i feil kategori. Lurer på hvordan man kan finne kupévifta på en Saab 9-3 01 modell? Har prøvd å ta av hanskerommet, men finner den ikke. Må bytte ut en motstand i kupéviften i med at den står og går hele tiden. Noen som vet om det finnes forskjellige motstandere mtp. klima/AC? Har sett flere bilder av motstandere som er svart og blå, men finner vel forhåpentligvis ut av dette når jeg har kommet meg inn til kupévifta.
Takk for svar!
Kupévifte til 9-3
Moderator: Moderatorer
Re: Kupévifte til 9-3
Hei!
Kupeviften sitter under kupefilteret i motorrommet, under vannavviseren/viskeroverføringen.
Motstanden er skrudd i siden på varmeapp.huset bak hanskerommet hvis du har ACC.
Hvis viften går på full hastighet hele tiden, selv etter du har tatt ut nøkkel er det sikkert motstanden.
Kupeviften sitter under kupefilteret i motorrommet, under vannavviseren/viskeroverføringen.
Motstanden er skrudd i siden på varmeapp.huset bak hanskerommet hvis du har ACC.
Hvis viften går på full hastighet hele tiden, selv etter du har tatt ut nøkkel er det sikkert motstanden.
Re: Kupévifte til 9-3
Takk for svar. Da skal jeg se hva jeg får til.