Oppkj?p av vrakbiler?
Moderator: Moderatorer
Oppkjøp av vrakbiler?
Noen som vet hvem som kan være interessert i å kjøpe en Saab 9000 2.3 Turbo på østlandet? Havnet på taket. Ekstrøm har vel blitt Aeroauto nå... driver de ennå med sånt?
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- speed-freak
hvilken pris har du tenkt da?
hvilken pris har du tenkt da?
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
Pris...
Jeg hadde håpet dere kunne kommet med råd jeg. Antar det er deler der for minst 30.000 om jeg plukker ut det som er bra og selger det her... er vel ikke SÅ store karosseriskader og mekanisk var den meget bra. Pris-ideer?
- [email protected]
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Øyvind N43
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: 43
- Navn: Øyvind
- Bil: 9000
- Sted: Hovin
En takst kan du få uansett om du har kasko eller ikke. I dag er det hovedsaklig karosseriverkstedene som takserer. Forsikringselskapenes takstfolk kontrollerer takstene om det er en forsikringsskade. Mulig innlegget mitt ble litt for "enkelt sagt"..
Du nevnte ikke noe om årsmodell og km.stand... Jeg vil tro utfra hva du har fortalt om bilen at reperasjonskostnaden ville oversteget bilens reelle verdi slik at den ville ha blitt kondemnert. Jeg har selv bygd opp min samboers '95 9000 CSE 2,3 T fra et vrak.....
Men ikke misforstå.. Det burde være noen som er interessert i bilen din som et eller annet prosjekt. FLOTTE biler!!
Du nevnte ikke noe om årsmodell og km.stand... Jeg vil tro utfra hva du har fortalt om bilen at reperasjonskostnaden ville oversteget bilens reelle verdi slik at den ville ha blitt kondemnert. Jeg har selv bygd opp min samboers '95 9000 CSE 2,3 T fra et vrak.....
Men ikke misforstå.. Det burde være noen som er interessert i bilen din som et eller annet prosjekt. FLOTTE biler!!
..hvorfor sloss om en ball når man kan leke med biler..??!!
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Jobber selv i et frilansfirma som takserer bilskader for forsikringselskap. Veldig mye taksering og alle kondemnasjoner blir taksert. Må nok dessverre ha kasko i utgangspunktet om man skal få betalt takst av forsikringen. Hvilket selkap har du? Mulig det går å snakke med de og få en takst. Isåfall må du be om en hjelpetakst. Men spørsmålet gikk ikke på det. Sleng inn noien bilder hvis du har kan vi sikkert komme frem i felleskap her på forumet med en ca. verdi og mulige tips til kjøper. Nettopp fordi at bilder sier mer enn tusen ord, trekker fra og legger til kjøpere til bilen din med bilder.
Kan eventuelt prøve å få tak i en takst fra frilanser i ditt område, betale noen kr for taksten.
MVH
Jørgen
Kan eventuelt prøve å få tak i en takst fra frilanser i ditt område, betale noen kr for taksten.
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX