Har nå prøvd å få tak i speedparts flere ganger ingen svarer på tlf. eller e-mail! *grrr* Litt irriterende men de har kanskje mye å gjøre?!?!
Så at de er litt på forum og kanskje noen kan her hjelpe meg?
Det eneste jeg vil vite er:
Følger det med en PPC boks fra BSR med steg 1 fra Speedpars eller er det bare bytte av Trionic, eller kan man velge??
Skulle gjerne ta turen til Speedparts hadde det ikke hvert for at det ligger så langt unna *snufs*
Hilsen en som garantert blir medlem av STCN så snart han for mere HK ut av SAABen. Ellers blir det Audi *snufs*..........
Lite sp?rsm?l til Speedparts eller en som har greie p? det!!
Moderator: Moderatorer
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Re: Lite spørsmål til Speedparts eller en som har greie på d
Saab 9-5 2,0t skrev:Har nå prøvd å få tak i speedparts flere ganger ingen svarer på tlf. eller e-mail! *grrr* Litt irriterende men de har kanskje mye å gjøre?!?!
Så at de er litt på forum og kanskje noen kan her hjelpe meg?
Det eneste jeg vil vite er:
Følger det med en PPC boks fra BSR med steg 1 fra Speedpars eller er det bare bytte av Trionic, eller kan man velge??
Skulle gjerne ta turen til Speedparts hadde det ikke hvert for at det ligger så langt unna *snufs*
Hilsen en som garantert blir medlem av STCN så snart han for mere HK ut av SAABen. Ellers blir det Audi *snufs*..........
Heisan.
Merkelig at du ikke har kommet igjenom på en av våre 4 telefonnumre eller 5 mailkontoer
Men uansett, her er svar på ditt spørsmål.
Velger du PPC får du en løs modul med kabel for programering.Det fine med PPC er at du med noen tastetrykk kan velge trim eller original.
Med trionic utbyttes enhet bytter vi ut din styrebox og du får permanent trim i din bil, mot et tillegg på kr 1500 kan du beholde originalboxen for evt senere bruk.
Til begge trimalternativer kan du velge ifra steg 1 - 4.
Priser og mer produktinfo kan du jo se på http://www.speedpartsnorway.no >> produkter og chip oppgradering.
Skulle du ha flere spørsmål, send en mail eller ring oss mellom 08 -18 hver dag og vi svarer på alle telefoner uansett ( skulle du få opptatt, har vi tjensten som heter ring opp kunden ved ubesvart )
Mvh
Speedparts Norway
TLF : 64 83 06 10.
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
-
- 2.0 bar