Er helt grønn når det gjelder styling og tuning. Men jeg håper at noen kan hjelpe meg i alle fall
1. hvor finner jeg forskjellige styling ting til 9-5 98 mod sedan?
2.Har lyst til å bytte til effektanlegg, hva skal jeg se etter?
3. Wastegate er kult men passer alle typer eller må jeg ha en spes. til min bil?
4. Hvor store felger kan man ha på min bil og hvilken dekk dim. må jeg ha da?
5. Er det mulig å ta PPC tuning og chip trim eller må man velge enten eller?
Her er i alle fall noen spm som jeg luere på.
Håper noen har litt svar til meg.
Det virker nesten som om at det er veldig lite 9-5 sedan biler som er stylet her i Norget?
Have fun go fast
Styling kit til 9-5
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
1. SAAB har eit tvalg av orginal styling som gjer seg på 9-5.
2. Speedparts Norway har eit utvalg i effektanlegg frå JT, eit anna alternativ kan vere Ferrita.
3. Wastegate har du nok.
4. Enkelte har køyrt 18" (uorginale felgar), SAAB leverar orginale 17", spør du meg gir 17" eit greit kompromiss mellom komfort og "råskap".
5. PCC er chiptrim. Forskjela er at vel du vanlig chip må du bytte heile styringsboksa om du vil tilbake til orginal, vel du PCC er det berre å velge på PCC enheita mellom orginal og trimprogram.
2. Speedparts Norway har eit utvalg i effektanlegg frå JT, eit anna alternativ kan vere Ferrita.
3. Wastegate har du nok.
4. Enkelte har køyrt 18" (uorginale felgar), SAAB leverar orginale 17", spør du meg gir 17" eit greit kompromiss mellom komfort og "råskap".
5. PCC er chiptrim. Forskjela er at vel du vanlig chip må du bytte heile styringsboksa om du vil tilbake til orginal, vel du PCC er det berre å velge på PCC enheita mellom orginal og trimprogram.