Hei Vidar.Vidar O. N463 skrev:SPEEDPARTS...
For en tid tilbake gikk en diskusjon på forumet som gjorde at dere fikk massiv kritikk fra folk i det ganske land.
Etter dette skulle man kanskje tro at dere hadde tatt litt lærdom....Ydmykhetpasser best for de aller aller fleste av oss, også dere...
Jeg har bil med orginalt montert Hirsch trim, og er av SAAB lokalt frarådet på det sterkeste å montere sportluftsfilter eller lignende. Det forholder jeg meg til, det går sikkert bra om jeg hadde satt inn ett også.
Men som kundemotaker sa; " Får bilen motorhavari og det kan spores tilbake til dårlig rensing av innsugsluft, ja da blir det dyrt for deg... "
Innlegg her viser at det går bra, men hva er det egentlig godt for SP ? Effektøkning ? BEdre respons ? Lavere forbruk ? SP har her kun reklamert for at det fungerer godt sammen med vår trim ....
Vet ikke helt hva jeg skal svare deg, men at du er fornøyd med hva du har i din bil er helt supert
Orker faktisk ikke flere diskusjoner rund dette nå jeg Vidar, håper du skjønner dette Men problematikken som da det er gitt svar på vil jo uansett ikke berøre deg da du har annen løsning i din bil
Men for all del, jeg er ikke feilfri og har fort sett her på forumet at jeg ikke er alene om dette
Ellers en god dag til deg også
" Jo en liten ting til, du mener vel ikke at fordi vi har hatt diskusjoner her før at vi da ikke skal ha lov til å svare " Alle som jobber i speedparts og selve speedparts er faktisk også betalende medlemmer i klubben
Mvh
Bent