Du har helt rett. Tüv og veritas-godkjenninga er ikke for akkurat de fjærene, men en generell godkjenning av lesjøfors som produsent. Slik jeg tolker det betyr det at alt de lager gjennomgår en intern test som er godkjent av tuv/veritas, slik at alt som lages ved produsenten er godkjent. Når det gjelder nummer på fjærene tror jeg ikke han så noe nummer, bare antok at det stemte.. Han var kanskje litt slapp, og jeg hadde litt flaks, men det driter jeg i, godkjent ble det uansett;)KongerudN344 skrev:Mulig jeg er veldig tranglært, men skjønner fremdeles ikke dette
Lesjøfors fjærene til SAAB er IKKE TUV godkjent, det eneste papiret som finnes på disse fjærene er dette "kvalitetsinntyget".
Den TUV godkjenninga som ligger her forstår jeg som om går mer på Lesjøfors generelt, arrester meg dersom jeg har feil.
Jobber som sagt hos en av importørene og det er rett som det er at det kommer folk innom og skal ha en kopi av et TUV papir på senkesett, de MÅ ha et papir hvor det står de samme nr som på fjærene. Har til og med ringt folk og fått det fakset til trafikkstajonen. 400 kr pr kopi takk
Derfor kan jeg ikke skjønne at dette kan holde
mvh oddi