uke 34Aleks_ skrev:Har det blitt sagt noen eksakt dato? Mulig jeg vil teste den nye bilen(om det blir noen ), om jeg rekker alt til da
i helga
er bare å komme det vettu blir vel godt å kjøre saab til treff, og ikke bare en yota???
Moderator: Moderatorer
uke 34Aleks_ skrev:Har det blitt sagt noen eksakt dato? Mulig jeg vil teste den nye bilen(om det blir noen ), om jeg rekker alt til da
Jepp her kan alle som vil komme , jo flere jo bedre Men om du vil teste bilen din på rototest bør du si i fra i litt god tidEBT skrev:Er det åpent for alle til å komme på det her ell? : )
Tar gjerne den jeg : )viggcab skrev:Jepp her kan alle som vil komme , jo flere jo bedre Men om du vil teste bilen din på rototest bør du si i fra i litt god tidEBT skrev:Er det åpent for alle til å komme på det her ell? : )
Jeg kan desverre ikke bremse bilen min, siden jeg ikke rekker å mappe den.
Så min plass er ledig
Det er i ordenEBT skrev:Tar gjerne den jeg : )viggcab skrev:Jepp her kan alle som vil komme , jo flere jo bedre Men om du vil teste bilen din på rototest bør du si i fra i litt god tidEBT skrev:Er det åpent for alle til å komme på det her ell? : )
Så min plass er ledig
Hørt om priser ennå?
Greit å vite
Det er i ordenEBT skrev:Tar gjerne den jeg : )viggcab skrev:Jepp her kan alle som vil komme , jo flere jo bedre Men om du vil teste bilen din på rototest bør du si i fra i litt god tidEBT skrev:Er det åpent for alle til å komme på det her ell? : )
Så min plass er ledig
Hørt om priser ennå?
Greit å vite
kommer selvsagt jeg, om jeg så må sykle heheAleks_ skrev:Blir nok ikke noe rotortest på meg heller, men kan stille som publikum
Skal prøve å få klar bilen min til da jeg også
Synd du ikke rekker å mappe bilen da, Roger. Men kommer du da? Med eller uten Saaben? Litt frista til å se på den engang, ama
har desverre hatt litt for mye å gjøre ellers til å få hørt på priser.EBT skrev: Hørt om priser ennå?
Greit å vite
håper du mener bilen nå Aleksander.... din lange tullegris heheheheAleks_ skrev:
Synd du ikke rekker å mappe bilen da, Roger. Men kommer du da? Med eller uten Saaben? Litt frista til å se på den engang, ama
ToreN1246 skrev:håper du mener bilen nå Aleksander.... din lange tullegris heheheheAleks_ skrev: