Er for det meste det ja, i desember hadde vi eit treff i Førde, men det hadde labert oppmøte. Vi var tre bilar, en frå Flørø, en frå Bergen og meg ifrå Sunnmøre.Torkil skrev:er det i Bergen treffene for det meste er for vestlandet?
Neste treff
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Neste treff
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Men kjekt var det nå likevel, jeg stemmer for at vi prøver på nytt når sommeren er et par hakk nærmere.Hjelle, N6 skrev:Er for det meste det ja, i desember hadde vi eit treff i Førde, men det hadde labert oppmøte. Vi var tre bilar, en frå Flørø, en frå Bergen og meg ifrå Sunnmøre.Torkil skrev:er det i Bergen treffene for det meste er for vestlandet?
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det er sant. Vi får satse på at oppmøtet aukar når finværet (kanskje???) kjem...EdHunter N815 skrev:Men kjekt var det nå likevel, jeg stemmer for at vi prøver på nytt når sommeren er et par hakk nærmere.Hjelle, N6 skrev:Er for det meste det ja, i desember hadde vi eit treff i Førde, men det hadde labert oppmøte. Vi var tre bilar, en frå Flørø, en frå Bergen og meg ifrå Sunnmøre.Torkil skrev:er det i Bergen treffene for det meste er for vestlandet?